Licitatie Publica - Expertiza tehnica imobil BNR din Str.Doamnei Nr.8, privind reducerea riscului seismic al constructiei
Anunt de participare numarul 132778/31.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel. +40 311323222, In atentia: Valentin Urlan, Email: [email protected], Fax: +40 213110162, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, nr.8, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323220, In atentia: Valentin Urlan, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa internet (URL): http: //www.bnr.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, nr.8, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323220, In atentia: Valentin Urlan, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa internet (URL): http: //www.bnr.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, nr.8, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323220, In atentia: REGISTRATURA - Valentin Urlan, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa internet (URL): http: //www.bnr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Expertiza tehnica imobil BNR din Str.Doamnei Nr.8, privind reducerea riscului seismic al constructiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: str. Doamnei, nr.8, sector 3, 030051, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertizarea tehnica a imobilului are ca scop identificarea si precizarea masurilor minimale si maximale pentru reducerea riscului seismic;va include colectare informatii imobil, identificare stari afectare fizica, evaluare calitativa constructie, intocmire raport de evaluare tehnico-economica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata totala de aproximativ 30.000mp, desfasurata pe S II + S I + D + P + M + 5 E + Mans. + Pod
Valoarea estimata fara TVA: 1, 545, 670RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi de 30.000 Lei.Valab gar de participare la procedura de achizitie: 100 zile de la data depunerii.? Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau? cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala.In toate cazurile garantia trebuie sa fie irevocabila si se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Banca Nationala a Romanieiva putea solicita executarea garantiei in conditiile prevazute de lege.Dovada de constituire a garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Suma care poate fi retinuta in conditiile prevazute la art.278 (1) / OUG.34/2006 este de 5.325 lei Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA. Prestatorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 5 zile de la data semnarii contractului, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care prestatorul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens. Instrumentul de garantare devine anexa la contract.B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: fonduri proprii. Autoritatea contractanta are obligatia de a efectua plata catre prestator in termenul convenit de la emiterea facturii de catre acesta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Completarea formularului A.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Completarea formularului B.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;
Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Certificat de participare la licitatii - Completarea formularului C.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Completarea formularului D.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
?Vasile Ifrim, Director Achizitii
?Niculae Dumitrache, Director Adjunct Achizitii
?Valentin Urlan - expert, Directia Achizitii, presedinte comisie
?Ion Medrihan - expert, Directia Achizitii, membru comisie
?Eugen Teodorescu ? expert, Directia Achizitii, membru comisie
?Theodor Stoian ? expert, Directia Patrimoniu si Investitii, membru comisie
?Maria Chitescu ? sef serviciu, Directia Patrimoniu si Investitii, membru comisie
?Cristina Turlea ? expert, Directia Patrimoniu si Investitii, inlocuitor
?Gabriela Voicu ? referent de specialitate, Directia Patrimoniu si Investitii, inlocuitor Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei publice (cod CAEN 71 ? Activitati de arhitectura si inginerie, activitati de testari si analiza tehnica).
Persoane juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea, de care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Se solicita completarea formularului E.
Aceasta lista va fi insotita de copii ale partilor relevante ale unui contract de servicii similare, procesul verbal de receptie si recomandare din partea beneficiarului prin care sa se confirme prestarea serviciilor in valoare de cel putin 800.000 lei fara TVA.
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Se solicita completarea formularului F
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.
Ofertantul trebuie sa prezinte informatii despre un expert tehnic sau mai multi, cu activitate in constructii si care sa acopere urmatoarele domenii: A.1 - rezistenta si stabilitate la solicitari statice, dinamice, inclusiv la cele seismice pentru constructii civile, industriale si agrozootehnice, cu structura de rezistenta din beton, beton armat si zidarie, B.1 - siguranta in exploatare pentru constructii civile, industriale si agrozootehnice, C - siguranta la foc pentru toate domeniile, D - sanatatea oamenilor si protectia mediului, pentru toate domeniile; se va/vor prezenta un CV/CV-uri care sa cuprinda informatii referitoare la experienta anterioara, detalii referitoare la proiectele realizate, locurile de munca anterioare si pozitiile ocupate; se vor prezenta copii conform cu originalul dupa documentele de studii si atestare profesionala.
Informatii privind subcontractanti
Daca este cazul se va completa Formularul G, cu subcontractantii si specializarea acestora.
Certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S145-240890din30.07.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2012 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2012 10:00
Locul: Bucuresti, str.Lipscani nr.16, sector 3, Cod 030035
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Lucrarile si documentarea se vor efectua dupa predarea amplasamentului, in afara orelor de program (progr pers BNR), luni?vineri, intre orele 08-17, in prezenta unui reprez al BNR;Tehnicile de investigare si analiza trebuie sa fie putin invazive si sa nu pericliteze structura de rezistenta a cladirii;Organizarea activitatii de investigare, cu protejarea zonelor de noxe (praf, zgomot), evacuarea si transportul molozului intra in sarcina prestatorului (aceste activitati vor fi anuntate din timp pentru obtinerea aprobarilor de acces);Zonele de lucru, asupra carora s-a intervenit, vor fi predate bancii in starea initiala (reparatiile intra in sarcina prestatorului);Expertiza teh va prezenta (detaliat tehnic si estimari ec pe capitole de lucrari) variante de consolidare minimala si maximala.Prop de consolidare vor evita zonele reprezentative si bogat decorate .Expertiza va preciza posibile etapizari de executie a consolidarii ( fara a dezechilibra structura de rezistenta neconsolidata); in fixarea etapelor de executie ofertantii vor tine cont de urmatoarele aspecte: -Imobilul isi mentine functiunile in timpul derularii lucrarilor de consolidare in zonele unde nu se intervine;
-Etapele propuse vor tine cont atat de punctele de acces in imobil cat si de asigurarea tuturor functiunilor pentru zonele care nu fac obiectul interventiei;
-Activ bancara se va desfasura normal in zonele neafectate de lucrari ;
-La terminarea interventiilor asupra unei etape aceasta se va pune in functiune in totalitate, cu toate functiunile, utilitatile pentru mutarea personalului din zona in care va incepe ulterior consolidarea.In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prez doc prev in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, gar de participare se constituie in procent de 50%.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: Str.Doamnei, nr.8, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 213127174, Adresa internet (URL): www.bnro.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2012 10:57