Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Expertiza tehnica imobil BNR din Str.Doamnei Nr.8, privind reducerea riscului seismic al constructiei


Anunt de participare numarul 137736/28.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel. +40 311323222, In atentia: Valentin Urlan, Email: [email protected], Fax: +40 213110162, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Expertiza tehnica imobil BNR din Str.Doamnei Nr.8, privind reducerea riscului seismic al constructiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: str. Doamnei, nr.8, sector 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertizarea tehnica a imobilului are ca scop identif si precizarea masurilor min si max pt reducerea riscului seismic;va include colectare info imobil, identificare stari afectare fizica, evaluare calitativa constructie, intocmire raport de eval tehnico-ec.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata totala de aproximativ 30.000mp, desfasurata pe S II + S I + D + P + M + 5 E + Mans. + Pod.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 545, 670RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi de 30.000 Lei. Valabilitatea garantiei de participare la procedura de achizitie: 100 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala (in toate cazurile se aplica prevederile art. 85, 86, 87 din HG. 925/2006).Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 2781 lit. b din OUG 34/2006 (obligatoriu de precizat in scrisoarea de garantie de participare). Suma care poate fi retinuta in conditiile prevazute la art.278 (1) / OUG.34/2006 este de 5.325 lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM care fac dovada in acest sens garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum. Dovada de constituire a garantiei de participare se poate face inclusiv in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA. Prestatorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 5 zile de la data semnarii contractului, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care prestatorul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens. Instrumentul de garantare devine anexa la contract.B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii. Autoritatea contractanta are obligatia de a efectua plata catre prestator in termenul convenit de la emiterea facturii de catre acesta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Se va completa formularul A.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Se va completa formularul B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 3
Certificat fiscal eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, conform prevederilor legale de plata
Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;
Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
- certificatul fiscalse va prezenta , in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalul
Cerinta nr. 4
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, conform prevederilor legale de plata
Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;
Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
- certificatul fiscalse va prezenta , in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalul
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta
Se va completa formularul C.
Cerinta nr. 6
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica a fost numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei:
Guvernator - Academician Mugur Isarescu
Prim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *
Viceguvernator - Bogdan Olteanu
Viceguvernator - Dr. Cristian Popa
Membru - Prof. univ. dr. Marin Dinu
Membru - Prof. univ. dr. Nicolae Danila
Membru - Prof. univ. dr. Virgiliu Stoenescu
Membru - Conf. univ. dr. Agnes Nagy
Membru - Dr. Napoleon Pop
* Prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, prim-viceguvernatorul BNR, dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din functia de vicepresedinte al Consiliului de administratie si de prim-viceguvernator al BNR, incepand cu data depunerii juramantului si pana la incetarea mandatului de viceprim-ministru si de ministru al finantelor publice.
Iulia Stanciu ? director, Directia Contabilitate
Daniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia Contabilitate
Nicolae Paunescu - director adjunct, Directia Juridica
Vasile Ifrim - director, Directia Achizitii
Niculae Dumitrache - director adjunct, Directia Achizitii
Mihai Dascalescu - director, Directia Patrimoniu si Investitii
Catalin Belghiru - director adjunct, Directia Patrimoniu si Investitii
Comisia de evaluare a ofertelor
Presedinte: Valentin Urlan - expert, Directia Achizitii
Membri: Eugen Teodorescu ? expert, Directia Achizitii, Ion Medrihan ? expert, Directia Achizitii; Maria Chitescu ? sef serviciu, Directia Patrimoniu si Investitii, Theodor Stoian ? expert, Directia Patrimoniu si Investitii, Inlocuitori: Cristina Turlea ? expert, Directia Patrimoniu si Investitii, Gabriela Voicu ? referent de specialitate, Directia Patrimoniu si Investitii Completarea formularului D.
Prezentarea unei declaratii semnate si stampilate, conform art. 69^1 din OUG nr. 34/200, prin completarea formularului atasat din sectiunea formulare iar daca este cazul si de catre tertul sustinator sau subcontractant. Persoane juridice romane
Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), unde sa se regaseasca la domeniile de activitate, coduri CAEN, corespondente cu obiectul contractului 1. certificatul constatator se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor
2. obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in coduri CAEN din certificatul constatator
Persoane juridice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea, de care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Valoarea medie a cifrei de afaceri globale, carevizeaza activitatea operatorului economic din ultimii trei ani, sa fie de cel putin 3.000.000 lei.
- extrase din documente contabile ale ofertantului care vizeaza activitatea operatorului economic din ultimii trei ani si care sa demonstreze ca valoarea medie a cifrei de afaceri este de cel putin 3.000.000 lei, pentru anul 1, anul 2, anul 3;
- completarea valorii medii a cifrei de afaceri globale si in formularul de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Lista cu principalele servicii de expertizare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, insotita de copiile a maximum 2 contracte similare prestate, de servicii de expertizare la obiective similare cu obiectul procedurii, in valoare de cel putin 1.000.000 lei (fara TV), cerinta indeplinita cumulativ. Cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte in care a fost incheiat contractul va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Se vor prezenta copii ale partilor relevante ale maximum 2 contracte de servicii similare, de expertizare, procesele verbale de receptie si recomandare din partea beneficiarului prin care sa se confirme prestarea serviciilor de expertizare in valoare cumulativa de cel putin 1.000.000 lei.
Cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte in care a fost incheiat contractul va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Se solicita completarea unui formular (formularul G) prin care ofertantul trebuie sa faca dovada ca poseda mijloacele tehnice necesare indeplinirii cerintelor contractului de servicii
Cerinta nr. 3
Info privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.
Ofertantul trebuie sa prezinte informatii despre un expert tehnic sau mai multi, atestati MDRT (sau similar, cum ar fi MLPAT, MLPTL etc.), cu activitate in constructii si care sa acopere urmatoarele domenii: A.1 - rezistenta si stabilitate la solicitari statice, dinamice, inclusiv la cele seismice pentru constructii civile, industriale si agrozootehnice, cu structura de rezistenta din beton, beton armat si zidarie, B.1 - siguranta in exploatare pentru constructii civile, industriale si agrozootehnice, C - siguranta la foc pentru toate domeniile, D - sanatatea oamenilor si protectia mediului, pentru toate domeniile; se va/vor prezenta un CV/CV-uri care sa cuprinda informatii referitoare la experienta anterioara, detalii referitoare la proiectele realizate, locurile de munca anterioare si pozitiile ocupate; se vor prezenta copii conform cu originalul dupa documentele de studii si atestare prof.
Se vor prezenta liste cu colectivele tehnice de specialitate si se va mentiona pregatirea acestora, se vor nominaliza responsabilii echipei de proiect.
Se vor prezenta CV-uri, diplome, atestate, autorizatii si declaratii de disponibilitate.
Cerinta nr. 4
Informatii privind subcontractanti
Daca este cazul, se solicitacompletarea unui tabel cu subcontractantii si cu mentionarea specializarii acestora si precizarile referitoare la ponderea si partea de contract subcontractata.
Cerinta nr. 1
Certificat ISO 9001, sau echivalent, pentru asigurarea sistemului de management al calitatii, care sa demonstreze ca sunt respectate in cadrul organizatiei ofertantului standardele in ceea ce priveste sistemul de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S22-035834din02.02.2012
Numarul anuntului in JO: 2011/S145-240890din30.07.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2012 10:00
Locul: Lipscani nr.16, sector3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Lucrarile si documentarea se vor efectua dupa predarea amplasamentului, in afara orelor de program (progr pers BNR), luni ? vineri, intre orele 08-17, in prezenta unui reprezentant al BNR;Tehnicile de investigare si analiza trebuie sa fie putin invazive si sa nu pericliteze structura de rezistenta a cladirii;Organizarea activitatii de investigare, cu protejarea zonelor de noxe (praf, zgomot), evacuarea si transportul molozului intra in sarcina prestatorului (aceste activitati vor fi anuntate din timp pentru obtinerea aprobarilor de acces);Zonele de lucru, asupra carora s-a intervenit, vor fi predate bancii in starea initiala (reparatiile intra in sarcina prestatorului);Expertiza teh va prezenta (detaliat tehnic si estimari ec pe capitole de lucrari) variante de consolidare minimala si maximala.Prop de consolidare vor evita zonele reprezentative si bogat decorate .Expertiza va preciza posibile etapizari de executie a consolidarii ( fara a dezechilibra structura de rezistenta neconsolidata); in fixarea etapelor de executie ofertantii vor tine cont de urmatoarele aspecte: -Imobilul isi mentine functiunile in timpul derularii lucrarilor de consolidare in zonele unde nu se intervine;
-Etapele propuse vor tine cont atat de punctele de acces in imobil cat si de asigurarea tuturor functiunilor pentru zonele care nu fac obiectul interventiei;
-Activ bancara se va desfasura normal in zonele neafectate de lucrari ;
-La terminarea interventiilor asupra unei etape aceasta se va pune in functiune in totalitate, cu toate functiunile, utilitatile pentru mutarea personalului din zona in care va incepe ulterior consolidarea.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: minim 4 zile inainte de data de depunere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conf cu prevedrile art.256 ind 2 din Oug nr.34/2006 cu modificarile si completari
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: Str.Doamnei, nr.8, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2012 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer