Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXPERTIZA TEHNICA ?LINIA CF 116 FILIASI-SIMERIA, INTERVAL PUI-BARU MARE FIR II, KM 44+300-51+020


Anunt de participare (utilitati) numarul 119291/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  SUCURSALA REGIONALA CF TIMISOARA, STR. GARII, NR.2, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300166, Romania, Punct(e) de contact:  Vasile Gurza, Diana Radu, Tel. 0256/494158, In atentia:  Vasile Gurza, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0256/494158, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
EXPERTIZA TEHNICA ?LINIA CF 116 FILIASI-SIMERIA, INTERVAL PUI-BARU MARE FIR II, KM 44+300-51+020
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: LA SEDIUL OFERTANTULUI
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXPERTIZA TEHNICA ?LINIA CF 116 FILIASI-SIMERIA, INTERVAL PUI-BARU MARE FIR II, KM 44+300-51+020
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Expertiza va cuprinde, dupa caz, cercetari, incercari, studii, relevee, analize si evaluari necesare pentru cunoasterea starii tehnice a infrastructurii feroviare.Expertul tehnic va analiza: conditiile de amplasament si de exploatare a caii ferate, starea constructiei care se supune expertizei tehnice, documentele care au stat la baza realizarii constructiei in fazele de proiectare, executie si exploatare, care vor fi puse la dispozitie de catre Sectia L9 Simeria; prevederile din reglementarile tehnice care au stat la baza realizarii constructiei si cele in vigoare la data efectuarii expertizei tehnice de calitate. Expertul tehnic va elebora raportul de expertiza tehnica ce va cuprinde solutii si masuri care se impun pentru fundamentarea tehnica si economica a deciziei de interventie, prin prezentarea a cel putin doua optiuni de realizare a obiectivului de investitii
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea contractului; garantia de participare este de 300 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OG 34; declaratie privind neincadrarea la art 69.1 din OUG 34; certificat constatator de la Registrul Comertului in termen de valabilitate, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata;
certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul local;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil pe anul 2009 vizat si inregistrat de organele competente. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de 30.000 RON ? pentru sustinerea financiara a expertizei pe o perioada de minim 3 luni, in caz de necesitate. Se va completa Formularul B3 din sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru categoria de servicii ce se presteaza si anume pentru serviciul de expertizare in domeniul infrastructurii feroviare b)Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta certificatele de atestare a standardelor de respectare a calitatii, a sistemelor de management al sanatatii si securitatii muncii (ISO 9001, OH SAS 18001) sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene c)Standarde de protectie a mediului: Certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene d)declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; e)declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii; f) informatii generale g) prezentarea unei liste cu principalele servicii/prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna prestare pentru cele mai importante servicii, perioada si locul prestarii serviciului, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; Experienta similara va fi demonstrata prin prezentarea unuicontract de serviciiprestate avand ca obiect prestarea unui astfel de serviciu in valoare de 15.000 RON fara TVA; h)Se solicita completarea formularului 12G cu subcontractantii si specializarea acestora; OBSERVATII: TOATE CERTIFICATELE, AUTORIZATIILE, AGREMENTELE, PROCESELE VERBALE, RECOMANDARILE SI DOCUMENTELE MENTIONATE MAI SUS VOR FI PREZENTATE IN ORIGINAL LA SOLICITAREA COMISIEI DE EVALUARE, PENTRU CONFRUNTARE CU DOCUMENTELE DEPUSE IN OFERTA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3/1/3/BAP/57/29.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2011 08:50
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2011 10:00
Locul: SRCF TIMISOARA, STR. GARII , NR. 2 , ET II, BIROUL ACHIZITII PUBLICE , CAMERA 232, TIMISOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Deoarece in PROGRAMULRESTRANSDEACHIZITIIPUBLICEALCNCF "CFR"- SAPEANUL2011, Nr. 9/3/ 1784/2011 la pozitia 5.B.1.3., capitolul EXPERTIZE este estimata o valoare de 550.000 lei reprezentand 127.907 EURO, s-a ales pentru atribuirea contractului de prestari servicii : - EXPERTIZA TEHNICA ?LINIA CF 116 FILIASI SIMERIA, INTERVAL PUI ? BARU MARE FIR II, KM 44+300-51+020?, COD CPV 71319000-7, procedura ?LICITATIE DESCHISA? conform art. 28(3) din OUG nr. 34/2006 si a NOTIFICARIIpostata pe site-ul ANRMAP in data de 23.02.2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLEUS, Nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  0300894, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SRCF TIMISOARA, OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  STR. GARII, NR. 2, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300166, Romania, Tel. 0256/494158, Fax:  0256/494158
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2011 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer