Licitatie Publica - Expertiza tehnica si documentatie de avizare la obiectivul de investitei''Reabilitare si modernizare str. Albastrele'
Anunt de participare numarul 65096/29.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliu Local al Municipiului Craiova
Adresa postala: ÂStr. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: ÂCraiova, Cod postal: Â200585, Romania, Punct(e) de contact: Âsabina dumitru, Tel.Â0251/415907 0722382962, Email: Â[email protected], Fax: Â0251/415907, Adresa internet (URL): Â[email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Expertiza tehnica si documentatie de avizare la obiectivul de investitei''Reabilitare si modernizare str. Albastrele'
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnica si documentatie de avizare la obiectivul de investitei''Reabilitare si modernizare str. Albastrele'
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 25, 210RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantie de participare: 250 lei Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 , Declaratie privind calitatea de participant la procedura, , Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani: 70000 lei (excl. TVA), respectiv 19007 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani (Formular 12E), Experienta similara, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje , instalatii (Formular 12H), Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, Dovada privind personalul autorizat pentru prestarea serviciilor (Formular 12I), Informatii priv. subcontractantii (Formular 12G), documente care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru experienta similara: 7000 lei (excl. TVA), respectiv 1901 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
166/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Solicitare scrisa la Serviciul Achizitii Publice, tel/fax: 0251/415907
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2008 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Âstr. Stavropoleos nr. 6 sector 3 , sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â021/36104541, Email: Â[email protected], Fax: Â021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: ÂBd. Nicolae Titulescu nr. 4 , ,Localitatea: ÂCraiova, Cod postal: Â200188, Romania, Tel.Â0251/418568, Fax: Â0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: ÂStr.A.I.Cuza nr.1 , ,Localitatea: ÂCraiova, Cod postal: Â200585, Romania, Tel.Â0251/416235, Fax: Â0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2008 14:48