Licitatie Publica - Expertiza tehnica+DALI+PT+DE+CS si executie reparare si amenajare imobil situat Sos Buzaului nr. 3, Braila
Anunt de participare numarul 90943/13.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice cam 132, Tel.0239.619.600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Ach Pub cam 132, Tel.0239/619600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Ach Pub cam 132, Tel.0239/619600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239/619600, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Expertiza tehnica+DALI+PT+DE+CS si executie reparare si amenajare imobil situat Sos Buzaului nr. 3, Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Proiectare - sediul ofertantului
Executie - imobil situat Sos Buzaului nr. 3, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imobilul din str. Buzaului nr. 3 in care a functionat fostul Centru de plasament nr. 4 Sf. Ierarh Nicolae, face parte din patrimoniul public al judetului Braila. Cladirea, cu regim de inaltime P+1E, in acest moment nu este folosita, fiind supusa degradarii.
Printr-o consolidare si reabilitare minima aceasta cladire se poate transforma in sediu pentru unitati institutionale ale Consiliului Judetean Braila.
Se va executa Expertiza Tehnica+DALI+PT+DE+CS si reparare si amenajare imobil situat Sos Buzaului nr. 3, Braila conform precizarilor din Caietul de Sarcini.Proiectarea si executia se refera la urmatoarele obiecte:
- reparatii interioare si exterioare
- verificare, reparare si completare instalatii sanitare
- verificare, reparare si completare instalatii electrice
- inlocuire instalatii termice
- instalatii de telefonie
- instalatii pentru reteaua de calculatoare, cu prize duble si cabluri UTP.
La executia lucrarii, se vor respecta prevederile proiectului tehnic, a detaliilor de executie si a caietelor de sarcini elaborate de proiectant si avizate de achizitor.
Totodata in timpul executiei lucrarilor se vor respecta cu strictete prevederile din programul calitatii elaborate pe obiectiv.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
45262700-8-Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
71245000-7-Planuri de aprobare, schite de lucru si specificatii (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru destinatia de birouri, se vor executa urmatoarele lucrari:
vor fi analizate compartimentarile, astfel incat sa fie adecvate noii destinatii, se vor executa lucrari de reparatii si functie de rezultatul expertizei tehnice se vor executa lucrari de consolidare;
verificarea, repararea si completarea instalatiilor sanitare. Se va amenaja al doilea grup sanitar pe fiecare nivel in locul spatiilor cu destinatia dusuri. Fiecare cabina de dus va fi transformata in WC. Se vor inlocui toate obiectele sanitare deteriorate si se vor completa cele care lipsesc;
verificarea, repararea si completarea instalatiilor electrice. Se va verifica toata instalatia electrica, inclusiv tablourile. In toate incaperile se vor monta prize cu nul de protectie. Se vor completa cu corpuri de iluminat incaperile, avand in vedere schimbarea destinatiei si asigurarea fluxului luminos necesar. Se vor inlocui, daca este cazul circuitele electrice, avand in vedere ca in incaperile cu destinatia de birouri se vor instala calculatoare de birou si aparate de aer conditionat. Functie de circuitele suplimentare, se vor face modificari si in tablourile electrice;
avand in vedere ca toata instalatia termica existenta este uzata, radiatoarele sparte in proportie de peste 80%, conductele sparte si ruginite, acestea vor fi inlocuite. Se vor monta corpuri de incalzire din otel, iar conductele vor fi din polipropilena. Se vor pastra, pe cat posibil, traseele initiale ale conductelor si pozitionarea radiatoarelor. Deoarece centrala termica existenta este dotata cu echipamente noi, agentul termic necesar incalzirii si prepararii apei calde menajere va fi asigurat de aceasta;
birourile vor fi prevazute cu instalatii de curenti slabi pentru telefonie;
toate incaperile cu destinatia de birouri fi prevazute cu instalatii pentru reteaua de calculatoare, cu prize duble si cabluri UTP.In Devizul General din DALI la capitolul Dotari vor fi prevazute urmatoarele: -mobilier de birou- unitati de aer conditionat care sa asigure microclimatul necesar in incaperile cu destinatia de birouri- dotarea cu calculatoare PC- centrala telefonica
Lista de dotari, care nu face obiectul prezentei achizitii, va fi stabilita impreuna cu beneficiarul.Destinatia fiecarei incaperi va fi stabilita in faza de proiectare impreuna cu beneficiarul
Valoarea estimata fara TVA: 971, 655RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
92 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare = 18000 perioada valabilitate = 60 zile Garantia buna executie 10 % din valoare contract achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune se va prezenta un acord de asociere scris si semnat de parti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar eligibilit si privind neincadrarea in preved art 181 OUG 34/2006 Formular 12A si 12BCertificate plata obligatii buget general consolidat de stat eliberat de DGFP si obligatii buget local eliberat PrimariiCertificat constatator si inregistrare emis ORC Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Documentele se prezinta in originalsau copie legalizata.
Document edificator dovedire eligibilitate - eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata buget stat si local Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Pt demonstrare indeplin criterii calificare of are dreptul de a prezenta o Declaratie pe propria raspundere + anexa in care sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formular 2.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de 1.900.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiectare
Declar lista princ servicii prestate in ultimii 3 ani Form 12E
Se solicita indeplinirea si finalizarea a 1 contract de servicii similare in valoare de 68000 lei elaborarea doc pt expertiz si proiect lucrar consolidare si reabilitare constructFisa de experienta similara pt contract similar intocmita conform Form Exp (servicii similare)insotita de copie contract recomand beneficiarcopie PV terminarea prestar servInformatii generale privind angajatii operatorului economic Conf CS se va prezenta echipa prof pt realizare contractsefproiectspecialisti :
2 arhitecti 1 inginer proiectant specializatproiectare retele apa-canal
1 inginer proiectant specializat proiectare instalatii tehnico-edilitare
1 inginer proiectant specializat proiectarea structurilor de rezistenta
1 inginer proiectant specializat proiectare instalatii electrice
Expertiza tehnica va fi efectuata de un expert tehnic atestat de MLPAT (conform Ordinului nr. 777/26.05.2003) pentru constructii civile, cu structura de rezistenta din beton, beton armat si zidarie (A1).Form 14 - Declaratie referitoare la echipa profesionala Pt calitatea de expert tehnic se va prezenta o fotocopie nelegalizata doc de atestare In cazul in care expertul nu are calitatea de angajat cu contract pe durata nedeterminata se va prezenta copia documentului care dovedeste forma legala de colaborare a expertului.
Se vor prezenta CV-urile personalului angajat (specialisti din echipa) in contract Formularul nr. 6.Proiectul va fi verificat de verificatori de proiecte atestati de MLPAT. Se vor prezenta fotocopiile atestatelor detinute de verificatorii de proiect.
In cazul in care verificatorul de proiect, nu este angajat permanent al ofertantului, va da o declaratie pe proprie raspundere, potrivit careiava indeplini obligatiileprivind verificarea proiectului - Formularul nr. 10 - Declaratie disponibilitate.ISO 9001 :2000; ISO 14001 :2004; OHSAS 18001 :1999, sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LucrariLista contractelor prestate in ultimii 5 ani Formular nr. 12 F.Fisa de informatii privind experienta similara conform Formular Exp.( lucrari similare prezentei lucrari licitate)Ofertantii trebuie sa faca dovada indeplinirii unui contract similar, in ultimii 5 ani, care a avut o valoare de 900.000 lei.Formularul de experienta similara va fi insotit de copia dupa contractul nominalizat, recomandarea beneficiarului si proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;Informatii generale privind angajatii operatorului economicSe va completa Formularul 5 Declaratie privind asigurarea cu personalOfertantii trebuie: - sa dispuna de un responsabil tehnic cu executia lucrarilor care care fac obiectul prezentei proceduri; se va prezenta copia documentului de colaborare cu responsabilul tehnic cu executia sau copia contractului de angajare a acestuia, dupa caz; se va prezenta copie legalizata a atestatului si a legitimatiei vizata la zi, pentru responsabil tehnic cu executia;
- sa dispuna de un responsabil cu calitatea atestat in domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate; se va prezenta copia documentului de colaborare cu responsabilul de calitate sau copia contractului de angajare a acestuia, dupa caz; se va prezenta copia legalizata a atestatului;
- sa dispuna de 2 sudori autorizati ISCIR in otel si 2 sudori autorizati ISCIR PE; se vor prezenta copiile documentelor de colaborare cu sudori autorizati ISCIR in otel si PE sau copia contractului de angajare a acestora, dupa caz; se vor prezenta copiile legalizate ale autorizatiilor ISCIR in otel si PE.De asemenea, se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, a responsabilului tehnic si a responsabilului cu asigurarea calitatii, cat si a altor persoane responsabile privind indeplinirea contractului. Se va completa Formular nr. 6.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2009 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, cam 404, et 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputernicitul in scris din partea ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala: Calea Calarasilor nr. 47, Localitatea: Braila, Cod postal: 810650, Romania, Tel.0239613370, Email: [email protected], Fax: 0239612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana care se considera vatamata are dreptul de a contesta in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta act respectiv, pe cale adm-jurisd la CNSC sau in justitie, la instanta competenta, in conditiile Legii nr. 554/2004.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239619600 int 223, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2009 15:06