Licitatie Publica - Expertizare + proiectare si executie a lucrarilor pentru: Reparatie podet si corectie torent km 358+957 linia 203 Piatra Olt ? Podu Olt
Anunt de participare (utilitati) numarul 138082/09.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: prin SCREIR CF Craiova, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Voinea, Tel. +40 351403282, Email: [email protected], Fax: +40 351403282, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Expertizare + proiectare si executie a lucrarilor pentru: Reparatie podet si corectie torent km 358+957 linia 203 Piatra Olt ? Podu Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sucursala CREIR CF Craiova:
- lucrarea este amplasata in judetul Sibiu, linia CF 203 Piatra Olt ? Podu Olt, intre statiile Valea Fratelui ? Turnu Rosu.
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de expertizare consta in efectuarea investigatiilor tehnice, a studiului geotehnic si diagnosticare in vederea gasirii cauzelor care au produs caderea de stanci de pe versant, precum si stabilirea masurilor ce se impun pentru aducerea in parametrii de siguranta a zonei periclitate; proiectarea consta in elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de executie si a tehnologiei de executie, precum si executia lucrarilor de ?Reparatie podet si corectie torent km 358+957 linia 203 Piatra Olt ? Podu Olt? pentru aducerea liniei CF in parametrii tehnici corespunzatori pentru circulatia trenurilor in conditii de siguranta pe zona km 358+900 ? 359+000.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221112-0 - Lucrari de constructii de poduri feroviare (Rev.2)
71322300-4-Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Expertizare + proiectare: 100.000 lei (valoarea estimata fara TVA):
- Expertiza
- Proiect tehnic si detalii de executie
- Studiu geotehnic
- Studiu topo
- Obtinere avize + autorizatie de construire.Executie lucrare: 1.900.000 lei (valoarea estimata fara TVA):
- Reparatie podet 358+957
- Refacere terasament + lucrari suprastructura CF
- Corectie torent km 358+957
- Lucrari conexe ? instalatii afectate pe timpul lucrarilor
- Organizare de santier
- Cheltuieli transbordare (functie de tehnologia de executie propusa).
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
106 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 15.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO51CARP029100505093RO01 deschis la BC CARPATICA SA-CARP.OLT CARACAL; - se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului, sau-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile prevazute la art.87 alin.1 din HG 925/2006 si in conformitate cu prevederileart.2781 din OUG nr.34/2006.In cazul in care ofertantul depune o contestatie la procedura de atribuire la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma, in conformitate cu art.2781 din OUG nr.34/2006 completata si modificata, respectiv suma de 5.780 lei.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantie de buna executie este 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se poateconstitui astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, care devine anexa la contract.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea la art.180 din OUG 34/2006 (eligibilitatea) Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul A. Declaratia se depune in original.
2.Declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG 34/2006 Ofertantul va depune o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul B.1. Declaratia se depune in original.
Documente de confirmare: certificate de atestare fiscala sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (Formular-tip eliberat de autoritatile competente, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante). Certificatul se depune dupa caz, de catre fiecare ofertant/ofertant asociat.
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice (datorii la bugetul local) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (Formular-tip eliberat de autoritatile competente, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante). Certificatul se depune dupa caz, de catre fiecare ofertant/ofertant asociat.
In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Autoritatea contractanta are dreptul de a excludeoperatorii care se afla in una din situatiileprevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006.
3.Declaratie privind neincadrarea la art. 691 din OUG 34/2006 Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinatorva depune o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul B.2. Declaratia se depune in original. Formularul se depune dupa caz, de catre fiecare ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.
Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire) in cadrul CNCF ?CFR? SA Bucuresti ? Suc. ?CREIR CF? Craiova urmatorii: Directorul ? Victor Frasinoi, Contabil Sef ? Constantin Mihart, Sef Divizia Linii ? Radu Fetoiu, Sef Serviciu LAT ? Ion Ciofu, Sef Birou TE - Nicolae Costea, Sef Oficiu Juridic ? Marius Petrescu, Sef Serviciu BAI ? Petronela Hertzog, Sef Birou Achizitii Publice ? Teodor Voinea.
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, subcontractant, asociat) Ofertantul /ofertantul asociat/subcontractantul va depune o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul B6 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, subcontractant, asociat)? se depune in original.
5. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaAvand in vedere prevederileOrdinului ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, ofertantul va depune un CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentain conformitate cu Formularul 14 ? se depune in original. Declaratia se completeaza dupa caz, de catre fiecare ofertant/ofertant asociat.
6.Declaratie ca ofertantul are calitatea de I.M.M. (atunci cand este cazul). Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor referitoare la: garantia pentru participare, cifra de afaceri si garantia de buna executie. Se va completa Formular IMM. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Certificatul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul constatator emis de ORC in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC -in original sau copie legalizata.
2. Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar AFER conform OMT nr. 290/2000 pentru: proiectare in domeniul infrastructurii feroviare si pentru lucrari de ?constructii, reparatii si intretinere poduri si podete de cale ferata?.Pentru proiectare in domeniul infrastructurii feroviare si pentru lucrari de ?constructii, reparatii si intretinere poduri si podete de cale ferata?, ofertantii trebuie sa detinaAutorizatie de Furnizor Feroviar si Agremente Tehnice Feroviar AFER conform OMT nr. 290/2000, in termen de valabilitate.
In cazul in care, ofertantul este declarat castigator, iar valabilitatea Autorizatiei AFER, sau a Agrementului tehnic nu este pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care se angajeaza ca va prelungi valabilitatea Autorizatiei de furnizor feroviar/Agrement tehnic, pe toata durata de derulare a contractului si va depune la autoritatea contractanta prelungirea valabilitatii acestora.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.a)Fisa de infor gen. Ofertantul va demonstra media CA in dom de activ afer obiectului contractului, pe ultimii 3 ani in functie de inform si documentele dispon ale operatorilor ec, care trebuie sa fie in val de min 1.880.000 lei.
b)Bilanturile contabile din ultimii trei ani.
Documente care sustin criteriul de calif:
a)Fisa de inform gen completata in conformit cu Form G ? form se dep in original.
Conversia valorilor se va face la cursul lei/ euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro= 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro= 4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro= 4, 2379 lei
b)Bilanturilecontabile din ultimii trei ani, vizate si inreg de organele competente ? se vor depune in copii.
2.Angajam de sust fin, daca este cazul. a) In cazul in care ofertantul isi demons. sit ec si fin invocand si sust acordata de catre o alta persoana, indif de nat relatiilor jur existente intre ofertant si pers respectiva, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care benef, de regula prin prez unui angajament ferm al pers resp, incheiat in forma autentica, in orig, prin care aceasta conf faptul ca va pune la dispoz ofertantului resursele fin invocate. b) Atunci cand un grup de operatori ec depune oferta comuna, sit ec si fin se demons prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor grupului.
Pers ce asig sustinerea fin nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din procedura de atribuire conf preved art. 180, art.181 lit. a), c1) si d) si art. 69 indice1 din OUG 34/2006 si va depune in acest sens form A, form B.1 si form B.2-cerintele a), c1) si d) in orig.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista cu principservicii exec in ultimii 3 ani si lista cu princip lucrari exec in ultimii 5 ani.
Ofertantul va prez Form E-in original.
2) Exper sim pt serv de proiectare in dom infr ferov se dem prin prez a max. 3 contracteincheiate in ultimii 3 ani, de nat si complex. simil a serv ce face ob contract a caror val cumul sa fie cel putin egala cu 80.000 lei fara TVAExper sim pt lucr de c-tii, rep si intret poduri si podete CF se dem prin preza max. 3 contracte incheiate in ultimii 5 ani de nat si complex sim a lucr ce fac ob contract. a caror val cumul sa fie cel putin egala cu 1.800.000 lei fara TVA.
Ofert va compl Form F -in original-fisa de exper sim pt fiecare contract a caror obiect a fost prestarea de serv si exec de lucr sim.
3)Inform priv subcontractarea.
Inform priv partea din contract pe care op ec are intentia sa o subcontracteze.
Ofertantul va compl Form D ?in original.
4)Inform priv asocierea.
In cazul asoc: Ofert reprez printr-un grup de op ec va depune odata cu oferta si docum care o insotesc, acordul de asoc (op ec asociati vor specif in acordul de asoc partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare).
Acordurile / contractele de subcontractare pot fi incheiate sub conditia atribuirii contractului in procedura de fata, insa nu pot contine clauze care contravin ofertei prez, form de contract aferent procedurii si niciunei prevederi a documentatiei.
Of va prezenta acordul de asociere intocmit conf Form 9?in original.
5. Inform priv capacit profes. Ofert trebuie sa dispuna de:
- expert teh ? Certif de atest expert teh (copie cu valab la zi);
- respons teh cu exec atest pt dom III ? constructii de CF, conf OMLPT nr. 777/2003 ? pt aprob Reglementarii teh ?Indrumator pt atest tehnico-profes a specialist cu activ in constructii? (CV, copie dupa atestat si legitimatie cu valab la zi);
- sef de santier cu exper profes doved prin particip la cel putin o lucrare de nat si complex lucrarii supuse procedurii (CV);
- respons calit(RCQ) - prez deciziei de numire (CV);
- respons cu SC autor conf Ord MTCT nr. 2262/2005, in funct de cel putin sef district intretinere cale conf Instruct nr. 317 - Instr. pt. restrictii de viteza, inchideri de linii(copie autoriz AFER cu valab la zi);
- respons cu SSM atestat conf prev. din Legea 319/2006 a SSM (copie dupa atestat).
Ofert va prez Form I- in orig - Decl care cont inform priv efectiv mediu anual al person angajat si inform referit la person de conduc.
6)Inform priv dotarea teh.
Ofertantul det sau are drept de folos pt dotari, utilaje, echipamente, mijl de transport ce le va util in indepl contract
Decl(Form H in orig) referit la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, pe care ofertantulse angaj sa le utiliz pt indepl coresp a contract.
7)Angajam de sust teh, daca este cazul.
Pers care asig sust teh nu trebuie sa se afle in sit care det exclud din proced de atrib, conf preved art. 180, art.181 lit. a), c1) si d) si art. 69 indice1 din OUG 34/2006 si va dep in acest sens form A, form B.1 si form B.2- cerintele a), c1) si d) in orig.
1.Certif ISO 9001:2000/2008 managementul calit
Ofert va prez un certif emis de un organism indep care atesta ca acesta are implementat si mentine, conf ISO 9001:2008, un sistem de manag al calit sau echiv lui pt activ specif ob contract, val la data dep ofertelor. Se va prez in copie lizib cu ment ?conf cu orig?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice privind licitatia electronica, conform art. 164 din OUG 34/2006: a) in cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei fara TVA;b) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice sunt: ? ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie?.Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una).Durata rundei de licitatie: 1 zi ( 24 ore).Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare.c) Dupa runda de licitatie electronica, se solicita operatorilor economici sa transmita autoritatii contractante, prin fax la nr. 0351/403282, in termen de 24 ore, formularul de oferta financiara cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
570/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2012 11:00
Locul: Sediul SCREIR CF Craiova, camera 204
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, iarcontractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Centru Regional EIR CF Craiova
Adresa postala: Bulevardul Decebal nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Tel. +40 351403214, Fax: +40 351403214
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2012 12:55