Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Expertizare, audit energetic, documentatie de avizare pentru lucrari de interventie, proiectare blocuri


Anunt de participare numarul 138867/14.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Galati
Adresa postala: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel. +40 236307720, In atentia: Constantin Elena, Email: [email protected], Fax: +40 236307720, Adresa internet (URL): www.primaria.galati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Expertizare, audit energetic, documentatie de avizare pentru lucrari de interventie, proiectare blocuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: municipiul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia serviciilor de expertizare, audit energetic, DALI, proiectare a blocurilor in vederea cresterii eficientei energetice a blocurilor de locuinte
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de expertizare, audit energetic, DALI, proiectare pentru: Lot 1 - bl. G1 - str. Brailei nr. 250 - Micro 18, bl. G2 - str. Brailei nr. 250 bis - Micro 18, bl. G3 - str. Brailei nr. 252 - Micro 18, bl. G4 - str. Brailei nr. 254 - Micro 18; bl. G5 - str. Brailei nr. 254 bis - Micro 18, bl. G6A - str. Brailei nr. 256 bis - Micro 18, bl. G7 - str. Brailei nr. 258 - Micro 18, bl G8 - str. Brailei nr. 258 bis - Micro 18, bl. G9 - str. Brailei nr. 260 - Micro 18, bl. G11 - str. Brailei nr. 262 - Micro 18; Lot 2: bl A5, sc. 1-9 - str. Brailei nr. 205 - Micro 20; Lot 3: bl. Y5 - bd. Galati nr. 12- Micro 20, bl. Y6 - bd. Galati nr. 10 - Micro 20, bl. Y7 - bd. Galati nr. 8 - Micro 2; Lot IV: bl. X4 - bd. Galati nr. 9 - Micro 20, bl. X5 - bd. Galati nr. 7 - Micro 20, bl. X6 - bd. Galati nr. 5 - Micro 20
Valoarea estimata fara TVA: 691, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de: Lot 1:5.854 lei, Lot 2 - 4.790 lei, Lot 3 - 1.596 lei, Lot 4 - 1.596 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, CF 3814810 In cazul in care garantia de participare se va constitui prin instrument de garantare acesta va contine cel putin informatiile din Formularul 12. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare va atasa o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor (Formular 11). Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 alin. 1 din OUG nr. 34/2006 este: pentru Lot 1 - 2.927 lei, pentru Lot 2 - 2.395 lei, pentru Lot 3 - 798 lei, Lot 4 - 798 lei Garantia de buna executie este de 7% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, este de minim 0, 5% din pretul contractului, fara T.V.A.. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr. 2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- completare Formular nr. 3; Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69ยน din OUG 34/2006 - completare Formular 4(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: primar Marius Stan, viceprimar Radu Cosca, viceprimar Popa Florin, city-manager Aurel Vlaicu, dir. ec. Stamate Doina, dir. ec. adj. Campeanu Rodica, Ardean Ionel, Buruiana Daniela, Truican Daniel, Manu Mariana, Roman Mirela, Crivat Liliana, Toporau Teofania, Ciocarlan Livica, Constantin Elena, consilieri locali: Bugeag Gheorghe, Gavan Eugen, Paladi Gina, Vasoi Costel, Cristache Catalin, Dobrea Victor, Mihai Alin, Bucatanschi Mihail, Dima Cristian, Manoliu Mihai, Mihailov Raul, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Avramescu Marian, Ene Constantin, Malinovici Victor, Marian Alexandru, Poalelungi Marian Catalin, Bogatu Hristache, Cocu Desilia, Enache Cristian Sorin, Humelnicu Marius, Musat Carmina Liana, Rainea Nicolae, Zanfir Ilie); Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular nr. 5; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 - completare Formular nr. 6. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (taxe si impozite catre stat cat si locale) ? formulare tip emise de autoritatile competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, corelat cu termenul legal al scadentei de plata. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, document emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor, original, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaloriginal, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator sub forma de copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, i se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare de :500.000 lei pentru Lot 1, 400.000 lei pentru Lot 2, 150.000 lei pentru Lot 3, 150.000 lei pentru Lot 4. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta moneda este cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva. De ex. echivalenta leu/euro va fi: pentru anul 2009 ? 4, 2373 lei/euro, pentru anul 2010 ? 4, 2099 lei/euro, pentru anul 2011 ? 4, 2379 lei/euro. Pentru echivalenta leu/alte monede se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget.
Bilant contabil ori alt document echivalent din care sa reiasa cifra medie globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2010, 2009
Informatii privind tertul sustinator (daca e cazul) in conditiile art. 186 din OUG nr. 34/2006.Astfel se vor prezenta angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1 si d, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Experienta similara: Prezentarea a cel putin unui contract care sa confirme expertiza tehnica si auditul energetic pentru o cladire cu regim de inaltime min. P + 4 etaje sau doua contracte/procese-verbale de receptie distincte: 1 - expertiza tehnica pentru o cladire cu regim de inaltime min. P + 4 etaje, 2 - audit energetic pentru o cladire cu regim de inaltime min. P + 4 etaje.
Contractele/procesele-verbale de receptie vor fi insotite de minim o recomandare/document constatator.
Lista cu personalul propus pentru indeplinirea atributiilor
Cerinte minime pentru personalul ofertantului: - minim 1 expert tehnic atestat pentru cerinta esentiala "rezistenta mecanica si stabilitate"; - minim 1 auditor energetic pentru cladiri atestat gradul I, specialitatea contructii si/sau instalatii; - minim 1 verificator de proiecte, conform legii nr. 10/1995
Informatii privind tertul sustinator (daca e cazul) in conditiile art. 190 din OUG nr. 34/2006. Astfel se vor prezenta: Angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1 si d, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
Informatii privind asocierea(daca e cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2012 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2012 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, str. Domneasca nr. 38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si, dupa caz membrii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii ?Criterii de calificare si/sau selectie?, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a unei solicitari in acest sens. In cazul in care doua sau mai multe oferte prezinta acelasi pret minim, se va solicita ofertantilor aflati in aceasta situatie prezentarea unei noi oferte in plic inchis ofertantilor aflati in aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatatii contractante considerat nelegal, conform precizarilor art.256^2, alin (1) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Licitatii
Adresa postala: str. Domneasca nr. 38, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel. +40 236307720, Email: [email protected], Fax: +40 236307720
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2012 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer