Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Expertizare instalatii sub incidenta ISCIR


Anunt de intentie (utilitati) numarul 24918/27.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges , B-dul Basarabilor, nr. 82-84, Judetul Arges, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel. +40 248507282, Email: [email protected], Fax: +40 248507238, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr. 82-84, Judetul Arges, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel. +40 248507282, Email: [email protected], Fax: +40 248507238
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Expertizare instalatiisub incidenta ISCIR
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertizarea instalatiilor de ridicat in conformitate cu normele ISCIR
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.05.2012
3 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 65, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata cu OP la 60 zile de la data acceptarii la plata a facturilor
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire CERERE DE OFERTE
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 65, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2012 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer