Licitatie Publica - Expertizare instalatii de ridicat
Anunt de participare (utilitati) numarul 73684/17.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: S.C. HIDROELECTRICA S.A.-BucurestiSucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0233 207141, In atentia: Ing. Titiana IONITA, Email: [email protected], Fax: 0233 207130, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Expertizare instalatii de ridicat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: CHE Stejaru, CHEPiatra Neamt , CHERoznov , CHEZanesti, CHECostisa, CHE Stanca, CHE Vanatori, CHE Lilieci, CHEBacau, CHEGarleni, Baraj Tasca, CHE Rogojesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertizare instalatii de ridicat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform solicitarilor din caietul de sarcini atasat Documetatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 120, 000 si 125, 578RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2500 lei. Garantie de buna executie 5% din val. ctr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati cu contract autentificat la notar.Subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii includeprestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice -original/ copie legalizata
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ANAF xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara- Se vor prezenta 3 servicii similareintocmite, insotite de recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru cele 3 prestari efectuate, realizate in ultimii 3 ani(2006-2008)., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Autorizatie ISCIR pentru expertizari instalatii de ridicat , autorizatie ISCIR pentru executia de lucrari de proiectare si avizare pentru instalatii de ridicat , prezentate in copie;
Informatii privind subcontractantii daca este cazul.
Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3589
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2009 12:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt - Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau-Sectia Comerciala si contencios Administrativ
Adresa postala: str. Cuza Voda, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234-513296, Fax: 0234-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDROELECTRICA SA S.H. Bistrita- Piatra Neamt
Adresa postala: str. Lt. Draghiescu nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233 / 207141, Email: [email protected], Fax: 0233 / 207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2009 13:56