Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Expertizare (program, examinari, raport final) si evaluare stare tehnica - stare metal la cazanul nr.2 tip CR 12 de 50t/h din CET Titan ? S.E. BUCURESTI in vederea autorizarii ISCIR


Anunt de participare (utilitati) numarul 125546/05.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala:  Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060021, Romania, Punct(e) de contact:  ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. 0214079973, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0213166574, Adresa internet (URL):  www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 401, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 0212751474, In atentia:  Cristea Aurel, Email:  [email protected], Fax:  0212751472
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 401, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 0212751474, In atentia:  Cristea Aurel, Email:  [email protected], Fax:  0212751472
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, parter, camera 004, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura SEB, Tel. 0212751208
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala care desfasoara activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Expertizare (program, examinari, raport final) si evaluare stare tehnica - stare metal la cazanul nr.2 tip CR 12 de 50t/h din CET Titan ? S.E. BUCURESTI in vederea autorizarii ISCIR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: CET Titan
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertizare (program, examinari, raport final) si evaluare stare tehnica - stare metal la cazanul nr.2 tip CR 12 de 50t/h din CET Titan ? S.E. BUCURESTI in vederea autorizarii ISCIR - detalii in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Expertizare (program, examinari, raport final) si evaluare stare tehnica - stare metal la cazanul nr.2 tip CR 12 de 50t/h din CET Titan ? S.E. BUCURESTI in vederea autorizarii ISCIR - detalii in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 75, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
165 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 1500 lei; Garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate conform formular 3 din documentatia de atribuiresi/sau cazier judiciar/certificat echivalent.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 conform formular 4 din documentatia de atribuire .Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului.Autorizatie de functionare/altele echivalente.Formular 5 - certificat de participare la procedura, cu oferta independenta. Formular 6 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69.1 din OG34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta formularul 7 privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani insotit de documente semnate de beneficiar care sa ateste realizarea calitativa a serviciilor.Se va prezenta cel putin un contract de prestari servicii similare cu cel din prezentul C.S., respectiv ?Program de examinari, expertizare si Raport Final cu evaluarea starii tehnice -stare metal si a duratei de functionare remanente in vederea prelungirii duratei de viata proiectate si autorizarii ISCIR la cazaneenergetice de abur ( cu tambur) de minim Q 50 t/hsi minim p 40 bar ??.Se va prezenta formularul 8 cuinformatii despre dotarile specifice: utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoare, orice alte mijloace fixesau mobile pe care ofertantul se angajeza sa le utilizeze in indeplinirea contractului.Se va prezenta formularul 9privind subcontractantii, acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indeplinirea contractului.Certificat SR EN ISO 9001/2008.Autorizatie ISCIR-INSPECT; Atestate ISCIR; Proces verbal de verfificare tehnica ISCIR; certificat de acreditare laborator de incercari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Prezentarea documentelor solicitate impreuna cu formularul 7 (asa cum este precizat la pct.III.2.3)este obligatoriu a fi semnate de beneficiar deoarece obiectul achizitiei vizeaza in mod exclusiv cazanele energetice de abur. Detinatorii de cazane energetice de abur nu pot fi decat autoritati contractante conform art.8 lit.d) din OG34/2006; autoritati care au obligatia sa intocmeasca documente constatatoare in conformitate cu prevederile HGR 1337/2006.Conditia impusa privind parametrii de functionare a agregatelor energetice este obligatorie avand in vedere prescriptiile energetice specifice regimurilor de functionare aferente cazanelor energetice in functie de nivelul de temperatura, presiune si debit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic SE Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 305, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Tel. 0212751386, Fax:  0212751405
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2011 07:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer