Licitatie Publica - Expertizare stare tehnica pod rulant de 50 / 10 tf CET Grozavesti
Anunt de participare (utilitati) numarul 137205/05.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060021, Romania, Punct(e) de contact: ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. +40 214079973, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213166574, Adresa internet (URL): www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 212751279, In atentia: Mihaela Radulescu, Email: [email protected], Fax: +40 212751472
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 212751279, In atentia: Mihaela Radulescu, Email: [email protected], Fax: +40 212751472
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SISTEMULELECTRONIC AL ACHIZITIILOR PUBLICE (SEAP)
Adresa postala: in SEAP, www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala care desfasoara activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Expertizare stare tehnica pod rulant de 50 / 10 tfCET Grozavesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: CET Grozavesti : Buc., Splaiul Independentei 229, sect 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertizare stare tehnica pod rulant de 50 / 10 tfCET Grozavesti - detalii in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Expertizare stare tehnica pod rulant de 50 / 10 tfCET Grozavesti - detalii in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantumul garantiei de participare: 500 lei b) Contul de virament pentru garantia de participare este deschis la BCR sector 6 cod IBAN nr RO10RNCB0077050234430022 c)Perioada de valab. a garantiei de participare :60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.d)Modul de constituire a gar.de particip. ? se va opta pentru unul dintre urmat.moduri :1) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original (nu sunt acceptate copii). Documentul trebuie sa prevada : a) Cuantumul garantiei b) Perioada prevazuta in documentatia de atribuire c) Caracterul irevocabil al garantiei d) Modul de executie al platii garantiei ; se va opta pentru una dintre urmat. variante - Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat- Neconditionat, respectiv la prima cerere a S.E.Bucuresti, pe baza declaratiei S.E.B. cu privire la culpa persoanei garantate.2) depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec confirmat de catre banca emitenta la data deschiderii ofertelor (conform art.86 alin.(5) lit.a) din HG 925/2006)3) depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume numerar.Documentul care dovedeste constituirea gar.de particip. se va depune la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor s i se va introduce ca document scanat si in oferta prezentata in SEAP.Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a gar.de particip. duce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza Formularului 1, formular care va fi prezentat la ofertare. Autoritatea contractanta va retine integral gar.de particip. in situatiile prevazute la art. 87, alin. 1 din HG925/2006. In cazul acestei achizitii prevederile art.278ยน din OUG 34/2006 nu sunt aplicabile. Cuantum garantie: 5% din val.contractului (2, 5% puntru IMM-uri, conform declaratie de incadrare in categoria IMM).Mod de constituire: ? prin scris.de garantie bancara/instr.de garantare (in original) de la banca la care face operatiuni/societate de asigurari, conform Formularului 10?(in cazul utilizarii instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari continutul modelului de scrisoare de garantie bancara se va adapta corespunzator)? prin retineri succesive din val.facturilor introduse la plata, cu depunerea acestor sume de catre achizitor intr-un cont deschis de contractant la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont care se va comunica beneficiarului asa cum este prevazut in modelul de contract.? prin depunerea la casieria achizitorului, in numerar.Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul 3 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinatorin cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.
2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181- Se va prezenta Formularul 4. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator daca acesta este declarat in oferta; caz in care se vor avea in vedere situatiile prevazute la lit. a, c si d din Formularul 4.
3. Declaratie privind propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va prezenta Formularul 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
4. Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006 - Se va prezenta Formularul 6. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator si/sau subcontractantin cazul in care sustinatorul si/sau subcontractantul sunt declarati in oferta. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Sucursalei Electrocentrale Bucuresti sunt: Constantin Dobre ? Director Sucursala Electrocentrale BucurestiNeculae Vrabie ? Director Adjunct EconomicBogdan Popescu - Director Adjunct TehnicIon Preoteasa - Director Adjunct Comercial.
Mihaela Radulescu ? presedinte al comisiei de evaluare
Mihaela Dobre ? membru al comisiei de evaluare
Rares Radulescu ? membru al comisiei de evaluare
Ioan Irimia ? membru al comisiei de evaluare
Mirela Raducan ? presedinte de rezervaal comisiei de evaluare
Mihaela Tudora ? membru de rezerva al comisiei de evaluare
Mioara Misloschi ? membru de rezerva al comisiei de evaluare
Viorica Giurconiu ? membru de rezerva al comisiei de evaluare 1. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente
2. Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
3. Observatie : In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata in limba romana
Dupa finalizarea licitatiei electronice autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte la sediul autoritatii contractante aceste documente in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani ; prestarile de servicii se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Se va prezenta Formularul 7 completat corespunzatorSe va avea in vedere perioada de 3 ani determinata pornind de la data depunerii ofertelor.
In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, etc.
Se va prezenta Formularul 8 completat corespunzator
Autorizatie ISCIR a persoanei juridice autorizate pentru avizarea documentatiei tehnice de verificari tehnice in utilizare pentru investigatii/ examinari cu caracter tehnic- RADTE, pentru activitati din domeniul de aplicare al prescriptiei tehnice ISCIR PT R1- 2010 si CR 4- 2009 (pod rulant cu sarcina nominala = 50 / 10 t), sau altele echivalente.
Ofertantul va face dovada ca detine
Autorizatie ISCIR a persoanei juridice autorizate pentru avizarea documentatiei tehnice de verificari tehnice in utilizare pentru investigatii/ examinari cu caracter tehnic- RADTE, pentru activitati din domeniul de aplicare al prescriptiei tehnice ISCIR PT R2- 2010 si CR 4- 2009 (pod rulant cu sarcina nominala = 50 / 10 t), sau altele echivalente.Se va atasa autorizatia emisa de ISCIR, sau altele echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE.
Se va face dovada ca autorizatia este in termen de valabilitate
Proces verbal de verificare tehnica, emis de catre ISCIR, pentru autorizarea laboratoarelor de examinari nedistructive
Ofertantul va face dovada ca detine un proces verbal de verificare tehnica, emis de catre ISCIR, pentru autorizarea laboratoarelor de examinari nedistructive
Autorizatie ISCIR pentru operatorul control nedistructiv (PT ? lichide penetrante si MT- particule magnetice)
Ofertantul va face dovada ca detine - personal tehnic de specialitate atestat ISCIR ? operator control nedistructiv. Se va atasa atestatul.
Informatii privind subcontractantii
Se va prezenta Formularul 9 completat corespunzator, acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indeplinirea contractului
Informatii privind asocierea
Acord de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei
Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale pana la data incheierii contractului de achizitie publica.In cazul asocierii, indeplinirea conditiilor de calificare prevazute la cap.III.2.1.a) este obligatorie pentru fiecare dintre asociati iar la III.2.3.b) este obligatorie pentru fiecare dintre asociati pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Certificat ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total. Nu exista limite ale valorilor pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: cea mai buna oferta si numarul participantilor la licit. electronica. Nu se utilizeaza pasul de licitare. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Durata unei runde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Daca ofertantul alege sa uzeze de dreptul prevazut la art.11, alin. (4) din HG 925/2006, atunci va transmite in SEAP, in format electronic, toate documentele in termen de 3 zile de la solicitarea autoritatii contractante (art. 11, alin. (5) din HG 925/2006).2. Informatii suplimentare privind licitatia electronica si participarea la procedura on-line: ? Operatorii economici participanti trebuie sa fie inregistrati in SEAP avand certificat digital valid . Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro? Invitatia de participare este un mesaj generat si transmis (electronic) automat, de SEAP , tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile(asa cum sunt definite la art.37 din HG 925/2006).? Recomandam ofertantilor sa verifice zilnic casuta de e-mail (inregistrata in SEAP) deoarece nu va exista nici o alta notificare cu privire la acest moment al desfasurarii procedurii.? Ofertantilor clasati pe primul loc, cu oferte egale, la finalul licitatiei electronice, autoritatea contractanta le va solicita sa posteze in SEAP o nouapropunere financiara, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Ofertantii au obligatia de a respecta data si ora limita de depunere a noii propuneri financiare, solicitata de autoritatea contractanta prin intermediul SEAP. Ofertele postate dupa data si ora notificata vor fi respinse ca inacceptabile in conformitate cu art.33 al.(3) lit a din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.? Pentru verificarea ofertelor cu pret aparent neobisnuit de scazut, ofertantii vor transmite in SEAP in format electronic, in termen de 48 de ore de la solicitarea autoritatii contractante, urmatoarele: Formularul 2 ? formularul de oferta si Anexa formularului de oferta - lista de cantitati de servicii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se vor respecta termenele prevazute la art.2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC S.E.BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Tel. +40 212751384, Fax: +40 212751405
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 13:05