Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Expertizare tehnica Cladire CED Rosiori


Anunt de participare (utilitati) numarul 131277/19.10.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  prin Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Craiova, B-dul Decebalnr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea, Tel. 0351/403282, Email:  [email protected], Fax:  0351/403282, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Expertizare tehnica Cladire CED Rosiori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii Craiova ?Cladirea CED Rosiori
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul consta in expertizarea obiectivului ?Cladire CED Rosiori?, in conditiile impuse de Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare si instructiile in vigoare si elaborarea raportului de audit energetic conform legislatiei in vigoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Documentatia va cuprinde:
- elaborarea expertizei tehnice pentru ?Cladire CED Rosiori? in vederea stabilirii lucrarilor de consolidare si reparatii- elaborarea raportului de audit energetic pentru ?Cladire CED Rosiori?.Se vor avea in vedere prevederile Caietului de sarcininr. 52/1/714/2011 pentru expertizare ?Cladire CED Rosiori? emis de Sucursala Centrul Regional EIR Craiova si Datele program nr. 224/798/2011 emis de Sucursala Centrul Regional EIR Craiova.Documentatia de expertiza se va elabora in 5 exemplare, iar raportul de audit energetic in doua exemplare.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 770RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 350 lei; Garantia de buna executie: 5%; IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% a acestor valori.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice;Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este IMM, daca este cazul;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) a ofertantului. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul va demonstra cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere a contractului in valoare deminim 37.500 lei.
Bilantul contabil din anul 2010;
Angajament de sustinere financiara, daca este cazul;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestat MLPAT conform HG 766/1997 pentru verificatorul de proiect si atestat MLPAT pentru audit energetic conform Legii 372/2005;
Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar AFER pentru ?Constructii, reparatii cladiri cu specific feroviar, cu instalatiile aferente? conform OMT nr. 290/2000.In cazul in care, ofertantul este declarat castigator, iar valabilitatea Autorizatiei AFER, sau a Agrementului tehnic nu este pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care se angajeaza ca va prelungi valabilitatea Autorizatiei de furnizor feroviar/Agrement tehnic, pe toata durata de derulare a contractului si va depune la autoritatea contractanta prelungirea valabilitatii acestora;
Informatii privind subcontractantii.In cazul in care nu vor fi parti subcontractate, se va prezenta declaratia cu mentiunea ?nu este cazul?;
Informatii privind asocierea, daca este cazul;
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu anual in ultimii trei ani al personalului angajat si al personalului de conducere;La declaratie se vor anexa CV-urile in copie, a personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;
Angajament de sustinere tehnica, daca este cazul;
Certificat ISO 9001:2000/2008 sau orice alt document care sa confirme asigurarea calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2011 11:00
Locul: Sucursala CREIR CF Craiova, Bulevadul Decebal nr. 1, Craiova, Birou Achizitii Publice, cam. 204
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata in intregime prezentului anunt de participare, la sectiunea Documentatie si clarificari.Deoarece in PROGRAMUL ANUAL DE ACHIZITII PUBLICE AL CNCF ?CFR? SA pe anul 2011, nr.9/3/5009/2011 la capitolul EXPERTIZE este estimata o valoare de 613.000 lei reprezentand 142.342 euro, s-a ales pentru atribuirea contractului de prestari servicii: ?Expertizare tehnica cladire CED Rosiori?, COD CPV 71319000-7 procedura ?LICITATIE DESCHISA? conform art. 28(3) din OUG nr. 34/2006 si a NOTIFICARII postata pe site-ul ANRMAP in data de 23.02.2011.Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: In cazul in care exista oferte financiarecu preturi egale, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte financiare in plic inchis. Datele de depunere ale propunerilor financiare si a sedintei de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre comisia de evaluare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Centrul Regional EIR CF Craiova
Adresa postala:  Bulevardul Decebal nr.1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Tel. 0351403214, Fax:  0351403214
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2011 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer