Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Expertizare tehnica de calitate a constructiilor - acord cadru


Anunt de participare (utilitati) numarul 134239/23.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 33, Localitatea: Bacau, Cod postal: 6000049, Romania, Punct(e) de contact: Dana Balauca, Tel. +40 32405619, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Temneanu, Tel. +40 232405634, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 32405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Temneanu, Tel. +40 232405634, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 32405316
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str Ciurchi 146-150, Registratura, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 32405298, In atentia: Loredana Temneanu, Fax: +40 32405298
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Expertizare tehnica de calitate a constructiilor - acord cadru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: jud Iasi, Suceava, Bacau, Neamt, Vaslui, Botosani
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 64, 000 si 128, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim un contract subsecvent anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de expertizare tehnica de calitate a constructiilor judetele Botosani-Suceava ? Iasi, respectiv judetele Bacau-Neamt-Vaslui
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Servicii de expertizare tehnica de calitate a constructiilor judetele Botosani-Suceava ? Iasi
Lot 2 Servicii de expertizare tehnica de calitate a constructiilor judetele Bacau-Neamt-Vaslui
Valoarea estimata fara TVA: intre 64, 000 si 128, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot1 = 560lei(280lei pt IMM); lot 2 = 720 lei (360 lei pt IMM). Mod de constituire: Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original; OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data depunerii ofertelor in contul: RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile raportata la data LIMITA de depunere a ofertelor; Se va prezenta si decl pe proprie raspundere priv incadrarea in cat IMM(daca este cazul) in original.In cazul in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, Aut Contr va retine contestatarului din gar de part, in conformitate cu art 278^1 din OUG34/2006 cu modif si completarile ulterioare. 10% (5% pt IMM) din val ctr fara TVA. Per pt care se constituie este egala cuper de gar a serv de 24 de luni. Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate sau scris de gar bancara de buna exec care se va constitui anexa la ctr sau instrum de garantare emis in cond legii de o soc de asig, care va respecta preved din HGR925/2006 art 86 alin 2). Rest gar de buna exec se va efectua conform HGR 925/2006 alin 3.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare- Prezentare Formular 12A;
2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarisi completari ulterioare -Prezenatre Formularul nr. 12B3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- prezentare Formular 13A
In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
- Director General: Sorin-Sebastian POTANC
- Director General Adjunct: Catalin DRAGOI
- Director General Adjunct : Livioara SUJDEA
Persoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Constantin Brinza, Sergiu Gavriloaie, Stelian Buliga, Catalin Strugaru, Corneliu Dughiri, Loredana Temneanu
4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentare Formular 13B
5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident ).Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor. Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in ?original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?.
In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantilor din acordul cadru, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate certif const ORC in original sau copie legalizata.
2. Atestat MLPAT conform Legii nr.10/1995, HG nr.925/1995, Ordinul MLPAT nr.70/N/1999 pentru categoriile de constructii supuse expertizarii de calitate a constructiilor specifice autoritatii contractante EON Moldova Distributie: stalpii (beton/metal) ai LEA (0, 4 -110 kV), constructiile aferente LES(canale, canivouri si subsoluri de cabluri), cladirile tehnologice(statii de transformare, PT, PA supra/subterane, suportii pentru conductoare) si aparataje (rigle, cadre si suporti de beton/metal)Conform legii mentionate este obligatorie prezentarea atestatelor MLPAT de catre toti operatorii
economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care presteaza servicii similare cu cele solicitate.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globala Se solicita Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008) exprimata in lei si euro. Conversia valorilor se face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2010:1euro=4, 2099lei 2009:1euro=4, 2373lei 2008:1euro=3, 6827lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de serv sim prest in ultimii 3 ani, care va cuprinde serv de natura celor descrise in Caietul de Sarcini , respectiv servicii de expertizare tehnica de cal a constr. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document (ctr, pv de receptie, etc) prin care sa se confirme prest acestui tip de serv, in valoare de cel putin: Lot1= 28000 lei, lot2=36000 lei.Serviciile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certif de buna exec emise de benef serviciilor resp si vor preciza cel putin urm asp: modul de indepl; daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate neconf;receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate,
pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si
persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului si decl ref la
efectivele medii anuale ale person angajat si al cadrelor de conducere in
ultimii 3 ani
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti?
In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte dincontractul de servicii, are obligatia de a preciza: 1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, resp indicarea procentajului din total serviciile prestate; 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea
acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea
acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are
obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract.5.Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a
prezenta Formularul F7 completat
Informatii privind asociatii (daca este cazul)
In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei.Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la
capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la
stand de asigurare a calitatii si stand de protectie a mediului trebuie prez de fiecare asociat in parte.
Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se
demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor
asocierii. ConformOrdin MLPAT nr.70/N/1999 este obligatorie prezentarea atestatelor MLPAT de catre toti operatorii economici, pers juridice
romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care presteaza servicii
de tipul celor solicitate.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta
privitoare la atestarea MLPAT este considerata indeplinita daca unul dintre
asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele
europene relevante- Certificate emise de organisme independente prin care se atesta
respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate
echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene;
orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate
confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va
prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului- Certificate emise de organisme independente prin care se atesta
respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005,
sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale
Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care
probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al
protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de
un organism de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara.Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (85 puncte); b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) =(pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat,
2.
Durata de executie
15%
Descriere: Comp tehnica. Punctajul pentru factorul de evaluare ? durata de executie? se acorda astfel: a)pentru cea mai mica durata de executie ofertata se acorda punctajul maxim alocat (15 puncte); NOTA: Ofertele cu durata de executie mai mica de 30 de zile nu se puncteaza suplimentar iar cele cu durata de executie mai mare de 60 de zile se descalifica; b)pentru alta durata de executie ofertata, mai mare decat cea prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) =[1-(durata executie ofertata(n) -30)/(60-30)]x15; Pentru acordul cadru si contractele subsecvente timpii de executie sunt cei adjudecati de ofertanti.
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2012 11:30
Locul: sediul EON Moldova Distributie SA din Iasi str Ciurchi 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
FISA CURENTA reprezinta o COPIE a FISEI cu numarul 8453. Rasp la event clarif la documentatia de atribuire, solicitate de op ec la faxul 0232405316 sau e-mail: [email protected], se vor atasa prezentului anunt de participare la sect: ?Documente si clarificari?.Posib retragerii sau modif ofertei-Modif sau retragerea ofertei este posibila cu conditia realizarii acestor demersuri printr-o solicitare scrisa a acesteia inainte de termenul limita prevazut pentru depunerea ofertei. In cazul in care acestea sunt depuse dupa data si ora limita sau sunt depuse la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare, ofertele vor fi considerate intarziate si vor fi returnate nedeschise.Deschiderea documentelor de calificare (eligibilitate) se va preciza in anuntul de participare si va avea loc in data de ?. ORA ?, la sediul autoritatii contractante E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA - IASI, str Ciurchi nr 146-150, cod postal 700359.Deschiderea ofertelor (oferta tehnica si oferta financiara) va avea loc dupa stabilirea candidatilor calificati, la sediul autoritatii contractante E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA - IASI, str Ciurchi nr 146-150, cod postal 700359.Data deschiderii ofertelor tehnico-economice depuse catre candidatii calificati va fi comunicata prin fax/e-mail. Vor fi deschise doar ofertele tehnico-economice depuse de catre CANDIDATII CARE INDEPLINESC CONDITIILE DE CALIFICARE. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte - care a indeplinit conditiile de calificare, pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita.In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta economica. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora va fi facuta in functie de termenul de plata. Termenul de plata propus este de minim 45 zile dela inregistrarea facturii la autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA - Departament Juridic
Adresa postala: Str Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405048, Email: [email protected], Fax: +40 232405048
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer