Licitatie Publica - Expertizare tehnica de calitate a constructiilor din statii de transformare si a stalpilor din Liniile Electrice Aeriene de 110 kV si de Medie Tensiune, Acord Cadru
Anunt de participare (utilitati) numarul 142351/05.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str. Ciurchi, Nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Emilia Patrichi, Tel. +40 232405529, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
E.ON MOLDOVA DISTRIBUITIE SA
Adresa postala: Str. Ciurchi, Nr. 146-150 - la Registratura, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, In atentia: Emilia Patrichi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Expertizare tehnica de calitate a constructiilor din statii de transformare si a stalpilor din Liniile Electrice Aeriene de 110 kV si de Medie Tensiune, Acord Cadru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Statiile de transformare si Liniile Electrice Aeriene de 110 kV si de Medie Tensiune din cadrul S.C. E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 600, 000 si 1, 200, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertizare tehnica de calitate a constructiilor din statii de transformare si a stalpilor din Liniile Electrice Aeriene de 110 kV si de Medie Tensiune
- LOT 1 : Expertizari tehnice de calitate a constructiilor din statii de transfomare apartinand S.C. E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A. - valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 242.000 lei fara TVA.
- LOT 2: Expertizari tehnice de calitate a stalpilor din Liniile Electrice Aeriene de 110 kV apartinand S.C. E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A. - valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 327.500 lei fara TVA.
- LOT 3: Expertizari tehnice de calitate a stalpilor din Liniile Electrice de Medie Tensiune apartinand S.C. E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A. - valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 30.500 lei fara TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Expertizare tehnica de calitate a constructiilor din statii de transformare si a stalpilor din Liniile Electrice Aeriene de 110 kV si de Medie Tensiune
- LOT 1 : Expertizari tehnice de calitate a constructiilor din statii de transfomare apartinand S.C. E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.- LOT 2: Expertizari tehnice de calitate a stalpilor din Liniile Electrice Aeriene de 110 kV apartinand S.C. E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.- LOT 3: Expertizari tehnice de calitate a stalpilor din Liniile Electrice de Medie Tensiune apartinand S.C. E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.Valoarea estimata a intregului acord cadru este cuprins intre: 600.000 lei si 1.200.000 lei fara TVA pe un interval de 2 ani de zile.
Cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul intregului acord-cadru sunt precizate in documentul "Anexe CS_Expertizare" atasat in cadrul sectiunii "Documentatie".
Valoarea estimata fara TVA: intre 600, 000 si 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 = 9.680 RON(pt IMM se poate plati doar 50% din garantie); Lot 2 = 13.100 RON(pt IMM se poate plati doar 50% din garantie); Lot 3 = 1.220 RON(pt IMM se poate plati doar 50% din garantie. Echivalenta lei/alta valuta se va face la curs BNR din data de 15.03.2013. Valabilitatea Garantiei de Participare curge de la data limita de depunere a ofertelor si este valabila cel putin 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: conform art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus mentionata. Nu se accepta constituirea garantiei de participare prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante.Se va prezenta si declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM(daca este cazul), in original.In masura in care CNSC respinge o contestatie, aut contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata a contractului o suma in conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006 pentru Lot 1 = 4.264 lei (calculat conform litera b), Lot 2 = 4.435 lei (calculat conform litera b) si Lot 3 = avand in vedere prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 nu se va retine nici un cunatum. 10 % din valoarea contractului, fara TVA Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate. Modul de constituire a garantie de buna executie : - prin ret succesive din fact prezentate; -Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4). Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12A;2- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentare Formular 13 APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Virgil Metea; - Director General Adjunct: Livioara SUJDEA ; Direcor General Adjunct Radu Petre;Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie: Bogdan Cirstea, Codruta Schwartz, Gabriela Pasarica, Emilia Patrichi, Loredana Temneanu, Angela Vasile, Constantin Brinza, Gheorghe Melinte, Florin Ichim, Corneliu Dughiri, Mariana Oniciuc.4. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Prezentare Formular 13 B;5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale- (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul)- (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 a fiecarei luni, conf Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organisme competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?.Se solicita ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. La etapa de evaluare aofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care s-a depus certificat emis de ORC in copie, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Atestat MLPAT pentrucategoriile de constructii supuse expertizarii de calitate a constructiilor specifice EMOD: stalpii (beton/metal) ai LEA (linii electrice aeriene) -0, 4-110 kV), constructiile aferente LES (linii electrice subterane), canale, canivouri si subsoluri de cabluri), cladirile tehnologice (statii de transformare, PT, PA supra/subterane), suportii pentruconductoarele si aparataje (rigle, cadre si suporti din beton/metal) din statiile de transformare si cladiri administrative (birouri, sedii etc).In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala (CA) pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
Modalitatea de indeplinire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta lista cu programe de calcul si soft-uri necesare efectuarii expertizei.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formular 12E
Se va prezenta lista cu prescriptii, instructiuni si fise tehnologice si logistica, necesare elaborarii documentatiilor de expertiza.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formular 12F
Cerinta privind experienta similara: ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 242.000 lei fara TVA pentru LOT 1, 327.500 lei fara TVA pentru LOT 2 si 30.500 lei fara TVA pentru LOT 3. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Ofertantul va face dovada ca a intocmit cel putin o documentatie de expertiza de natura si complexitatea celor precizate in Caietul de Sarcini - cerinta minima de calificare.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formulare F4. Ofertantii care nu au intocmit pana in prezent documentatii deexpertiza vor face dovada ca expertii angajati, au experienta intocmirii unor astfel de proiecte din activitatile anterioare. In acest caz se vor preciza: documentatia de expertiza elaboratade natura si complexitatea celor precizate in caietul de sarcini, avizul CTE ? beneficiar si procesele verbale de receptie ale expertizelor elaborate.
Declaratie care sa cuprinda informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului cu specializare si grad de autorizare. Ofertantul va prezenta numarul de salariati pe nivele de pregatire (ingineri, tehnicieni) si specializarea acestora. Se vor prezenta copii dupa atestatele personalului si se va specifica vechimea in activitatea de expertizare a constructiilor, funcitia si specializarea.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formulare 12G. CV-uri diplome/atestate (in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si cu indicarea pozitiilor ocupate si a perioadelor in care au ocupat acele posturi
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular 12H
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardele de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia ec-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F6
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza :1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din totalul lucrarilor 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. 5. Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F7 completat;
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F7
Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 14001 sau echivalent
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
95%
Descriere: Componenta financiara.
2.
Durata de intocmire a documentatiei de expertizare
5%
Descriere: Componenta tehnica.
Punctaj maxim componenta tehnica: 5
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2013 13:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: STR. CIURCHI, NR. 146-150 - DEPARTAMENT JURIDIC, IN ATTN ANGELA VASILE, Localitatea: IASI, Cod postal: 700359, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2013 13:54