Licitatie Publica - Expertizarea starii tehnice a hidroagregatului HA1- CHE Vanatori
Anunt de participare (utilitati) numarul 109952/20.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala Hidrocentrale?Bistrita?-Piatra Neamt, Str.Lt.Draghiescu, Nr.13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Anghel, Tel. 0233207141, In atentia: Titiana Ionita-Gafton, Email: [email protected], Fax: 0233207130, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Expertizarea starii tehnice a hidroagregatului HA1- CHE Vanatori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate la sediul prestatorului si la CHE Vanatori, jud.Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va intocmi studiul pentru "Expertizarea starii tehnice a hidroagregatului HA1?CHE Vanatori"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare-800 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti/cu ontract autentificat la notar
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, Certificat constatator emis de ORC-prezentat in copie legalizata, Certificat de inregistrare emis de ORC?copie conforma cu originalul, cu semnatura si stampila, Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice?ANAF?copie certificata, cu semnatura si stampila,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare, prestate in ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009).Lista va cuprinde minim 3 prestari de servicii similare confirmate prin prezentarea a minim 3 recomandari/documente constatatoare emise si semnate de beneficiari.Informatii privind numarul personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea lucrarii pentru care s-a depus oferta, atestati de MEC, pentru categoriile de servicii contractate.Se vor prezenta anexat la formular CV-uri pentru salariatii de la pct.b) in care sa fie prezentata experienta acestuia in domeniul de interes, copie dupa atestatele cu legitimatiile vizate la zi.Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoarele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Informatii privind subcontractantii-Informatii privind asocierea.Dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii la prestator, conform SR EN ISO 9001/2000 sau echivalentul acestuia asa cum se precizeazala art.193 din OUG nr.34/2006-copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
13075/14.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2010 13:30
Locul: Sucursala Hidrocentrale , ,Bistrita??, str. Lt. Draghiescu nr. 13, Piatra Neamt, jud.Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor participa membrii comisieide evaluaresi reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura aleasa este Licitatia deschisa
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau-Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Cuza Voda, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234-513296, Fax: 0234-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Hidrocentrale ?Bistrita?- Piatra Neamt-Consilier juridic Birou Contracte
Adresa postala: Str.Lt.Draghiescu, Nr.13, Piatra Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel. 0233 - 207 141, Email: [email protected], Fax: 0233 - 207 130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2010 15:26