Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Expertize tehnice, Documentatii de avizare si Proiecte tehnice pentru modernizarea a 7 (sapte) drumuri judetene din judetul Botosani


Anunt de participare numarul 81028/26.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Antonela Patrascu, Tel.0231/514712, int.4111, 4141, In atentia: d-nei Antonela Patrascu - director executiv, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0231/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Expertize tehnice, Documentatii de avizare si Proiecte tehnice pentru modernizarea a 7 (sapte) drumuri judetene din judetul Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: judetul Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertize tehnice, Documentatii de avizare si Proiecte tehnice pentru modernizarea a 7 (sapte) drumuri judetene din judetul Botosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Expertize tehnice, Documentatii de avizare si Proiecte tehnice pentru modernizarea a 7 (sapte) drumuri judetene din judetul Botosani, respectiv:
LOT nr.1 -MODERNIZARE DJ 208H, Vorona Oneaga Padureni, km 21+45034+150;
LOT nr. 2 -MODERNIZARE DJ 294, Dangeni Mihalaseni, km 12+500-22+100;
LOT nr. 3 -MODERNIZARE DJ 293, Cotusca Ghireni DN24C, km 41+050 - 47+700;
LOT nr.4 -MODERNIZARE DJ 282B, limita judet Iasi Prajeni- Campeni - Flamanzi, km 34+740 - 50+150;
LOT nr.5 -MODERNIZARE DJ 294C, Hanesti, km 12+000 12+500;
LOT nr.6 - MODERNIZARE DJ 282, Buhaceni-Dangeni-Hanesti, km 104+000 117+570;
LOT nr.7 -MODERNIZARE DJ 294B, Stefanesti Murguta - Dobarceni, km 2+400 -13+010Se solicita elaborarea urmatoarelor documentatii pentru fiecare lot :1.Expertiza tehnica;
2.Studii de teren - studiu topografic vizat de Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara, studiu geotehnic, studiu hidro, studii de stabilitate a terenului, dupa caz;3.Documentatia de avizare a lucrarilor de interventii;
4.Analiza cost - beneficiu (financiara si economica);
5. Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Caiet de sarcini si Listele de cantitati pentru documentatia de atribuire a contractului de executie si verificarea proiectului de catre specialisti atestati MLPAT;6. Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferenteobiectivului de investitie impuse prin certificatul de urbanism (inclusiv proiectul pentruobtinerea autorizatiei de construire) si obtinerea avizelor si acordurilor prevazute de lege;
7. Asigurarea de asistenta de specialitate pe perioada de executie.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 307, 983RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare: Lot1:2.000lei;Lot2:2.000lei;Lot3:1.000lei;Lot4:3.000lei;Lot5:700lei;Lot6:2.000lei;Lot7:1.500lei;
- garantia de buna executie este de: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl privind eligibilitatea;
-Decl privind neincadrarea in prev art. 181;Certificate constatatoare privind indepl obligatiilor de plata valabile la data deschiderii ofertelor, -D.G.F.P.- Administratia financiara; -Primarie -Decl priv calit de participant la procedura-Persoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte domeniul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului supus procedurii, in original sau copie legalizata.- In cazul in care oferta nu este semnata de reprezentantul legal al ofertantului, inscris in documentele de mai sus, se va atasa imputernicirea semnata de reprezentantul legal, in original.-Persoane juridice /fizice straine: 1.Se vor atasa copii dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. 2.Se va atasa copie dupa statutul, actul constitutiv, contractul de societate sau orice act relevant din care sa rezulte ca obiectul principal de activitateal ofertantului corespunde cu obiectul procedurii de achizitie publica.- Operatorul economic sa aiba dreptul de a presta serviciile corespunzatoare obiectului procedurii de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara1. Cerinta obligatorie: - rezultatele exercitiilor financiare pe anii 2006, 2007, 2008: - sa aiba profit; -declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani, conform Anexei nr. 2 Informatii generale. Mod de dovedire: Se vor atasa: - Bilanturile contabile pe anii 2006, 2007, 2008 vizate la D.G.F.P. in raza caruia isi desfasoara activitatea agentul economic, sa aiba profit;
-Formular Informatii generale Anexa nr. 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie si Lista principalelor prestari servicii din ultimii 3 ani cel putin 3 contracte de modernizari drumuri- Declaratie si Lista privind utilaje si echipamente pt indepl contractului(SOFT cu licenta pt proiectare drumuri, statie totala topo si lab gr II- atestat pentru studii geo);1.Informatii referitoare la efectivul mediu anual al pers angajat responsabil pt indeplinirea contr si CV-urile(expert tehnic atestat pentru cerinta A4 si B2, un ing constructor, specialitate constr drumuri si poduri, cu vechime in proiectare mai mare de 5 ani, personal specializat in intocmirea studiilor geo, topo si hidro, verificator tehnic atestat in domeniul constr drumuri pentru cerintele A4 si B2 -Verificatorul de proiecte nu trebuie sa fie angajat al op ec);
-Declaratie pe propria raspundere privind raspunderea respectarii regulilor referitoare la cond de munca si de protectie a muncii.-Certif ISO 9001;14001 si 18001 sau echivalente; Certif APDP-Informatii privind subcontractantii/asociatii, Informatii privind proportia in care contr de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Informatii privind experienta similara 1. Cerinta obligatorie: Ofertantul va face dovada ca a executat in ultimii 3 ani cel putin un contract cu o valoare de minim: -LOT 1 100.000 lei;
- LOT 2 80.000 lei;
- LOT 3 55.000 lei;
- LOT 4 130.000 lei;
- LOT 5 40.000 lei;
- LOT 6 105.000 lei;
- LOT 7 85.000 lei. Mod de dovedire: - Anexa 3 Experienta similara.Se vor prezenta copii dupa contractul de servicii, procesul verbal de predare primire si/sau receptie si recomandare din partea beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2009 11:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se descarca de pe SEAP si se trimite o scrisoare de inaintare cu datele de identificare ale operatorului economic catrefax: 0231514715.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan Cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/215383;0230/216321, Fax: 0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710390, Romania, Tel.0231514712, Email: [email protected], Fax: 0231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2009 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer