Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Exploatare centrale termice cu personal muncitor (fochisti) platit pe baza de tarif orar la centrale termice din statiile CF Brasov Calatori, Sighisoara, Medias, Sibiu, Alba Iulia si Teius


Anunt de participare (utilitati) numarul 140335/08.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii, nr.1, camerele P19-P20, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Mita, Dospinescu Daniela, Tel. +40 268410709, Email: [email protected], Fax: +40 268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Exploatare centrale termice cu personal muncitor (fochisti) platit pe baza de tarif orar la centrale termice din statiile CF Brasov Calatori, Sighisoara, Medias, Sibiu, Alba Iulia si Teius
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Centrale termice de pe raza Suc.?CREIR CF? Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatii pe baza de tarif orarpentru exploatarea CT aflate pe raza Suc.?CREIR CF? Brasov efectuate de fochisti, toate serviciile prevazute a fi prestate fiind prezentate in CS atasat in SEAP intr-unfisier distinct.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de exploatare a CT se vor realiza in spatiile aflate pe raza Suc. ?CREIR CF? BV, respectiv CT din statiile CF Brasov Calatori, Sighisoara, Medias, Sibiu, Alba Iulia si Teius
Valoarea estimata fara TVA: 159, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se constituie prin virament bancar sau un instrument de garantare bancara emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, in cuantum de 3.182, 40 leisi pt cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Instrum de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.GP trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: viram bancar in cont AC (CNCF «CFR» SA -Suc « CREIR CF » BV CUI 15509275) nr.RO92BPOS08002606941ROL01 deschis la Bancpost Brasov sau printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, sau OP/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. IMM-urile 50%.AC are dreptul de a retine GP in cond prevazute laart.87, alin.(1)din HG 925/2006 In cazul in care ofertantul depune o contestatie la procedura de atribuire la CNSC, iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contestatorului din GP, in conform cu art.278^1 din OUG nr.34/2006 completata si modificata, sumade 1.591, 20 lei.GP se va returna de catre AC conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 corelat cu art.278^1 din OUG nr.34/2006, ambele cu modif si completarile ulterioare. GBE 5% din pret contract, fara TVA.IMM 50%.De regula, GBE se constit printr-un instrum de garant emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrum de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va exec conditionat sau neconditionat.Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin ret succesive din plata cuvenita pentru sit de plata lunare pe per de derulare a contract.In acest caz, contractantul are oblig de a deschide la unit Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispoz AC.Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pret contract.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.GBE se va constitui in per de valab a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract.AC are dreptul de a emite pretentii asupra GBE cf art.91 din HG nr.925/2006.AC va restitui GBE cf art.92, alin(2) HG.nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse (Fonduri proprii ? PAAP nr.9/3/2397/2012, poz.6.B.2.5.5)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea- Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator ? pentru tertul sustinator doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c1) si lit.d) );
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, inclusiv cele localeCertificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, respectiv:
- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
4)Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor OrdinuluiANRMAP314/ 2010 - Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare » (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta -(ofertant, asociat).
5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant)
6)Acord de asociere, daca este cazul - Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare »
7)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator).
Sunt considerate persoane ce detinfunctie de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire)in cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti- Suc. ?CREIR CF? Brasovurmatorii: Oprescu Laurian, Nasulea Mariana, Suciu Dorina, Oancea Emilian , Zetu Tatiana, Mita Adriana, Ilas Florin, Sepsi Iolanda, Anastasiei Mirela, Neagota Corina, Dospinescu DanielaNOTA: 1.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c) Sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate (asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG nr.34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai. in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.2. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;3. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) a intrat in faliment ca urmare a hotarariipronuntate de judecatorul-sindic;
b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c) in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
-ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinatorcare are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5.Autoritatea contractanta va descalifica de la procedura de achizitie publica ofertantul care, prin cele declarate in Formularul 12B-2furnizeazainformatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta. 1)Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si prestarea unor serviciisimilare cu cele supuse achizitiei- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial (ofertant, asociat), valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea de servicii de tipul celor supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). (ofertant, asociat).Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, , autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.- In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
2)Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.
Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel:
-in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)
-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Fisa de parteneriat?;
? ?Intreprinderi partenere?
-in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?
Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.
Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Modele de formulare »
3)Autorizari
Autorizatie ISCIR pentru persoane juridice pentru acest tip de prestatii cf Legii nr.64/2008 si PT C9 ? 2010, valabile la data depunerii ofertelor.Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea decontract pe care urmeaza sa o presteze fiecare operator economic din asociere. Fiecare operator economic din asociere va prezentaAutorizatia ISCIR pentru partea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o vapresta, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata sinumai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea . Tertul nu poate sustine, prinprezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai innume propriu, nefiind o resursa transferabila
Se va prezenta Autorizatia ISCIR pentru persoane juridice pentru acest tip de prestatii cfLegii nr.64/2008 si PT C9 ? 2010, valabile la data depunerii ofertelor.
NOTA
- pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate la cap.III.2) ?Conditii de participare?, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv diverse valori, cantitati, asa cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire.
Uzand de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formular B3 din « Modele de formulare » din care sa rezulte alaturi de date generale despre ofertant: adresa, obiect activitate, principala piata a afacerilor si media cifreide afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)care sa garanteze posibilitatea de a sustine financiar prestarea serviciului.Ofertantulva face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR ptanul respectiv, astfel:
An 2009:1 euro=4, 2373 lei;An 2010:1 euro=4, 2099 lei;An 2011:1 euro=4, 2379 lei;
bilantulcontabilpe anul2011, vizat si inregistrat de organele competente. Se va depune in copie
Cand ofertantul isi demonstr sit ec si financ invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si pers respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Pers ce asigura sustinerea financ nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire cf preved art.180 si art.181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006, fapt pentru care va prezenta Formular 12A, Formular 12B si Formular 12C bis din « Modele de formulare».Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contract.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi
Faraa i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in PT posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indepl de unul sau mai multi subcontract, AC solicita, la incheierea contractului de achizitie cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani care sa contina valori, per de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt AC sau clienti privati.Pt demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta min prezentarea in cadrul listei mai sus mentionate a cel putin unul sau cel mult 3 contracte prestate in ultimii 3 ani, care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare cu cea supusa achizitiei .
Pt confirmarea prestarilor de servicii similare, op ec trebuie depunacertificate/ documente emise sau contrasemnate de AC sau clientul privat beneficiar (parti relevante din contracte, PV de receptie, recomandari din partea beneficiarilor?Formular B5 din ?Modele de formulare?, documente constatatoare) din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.NOTA: Documentele doveditoare se prezinta in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Declaratie care contine informatii referitoare la studiile, pregatirea profes si calificarea pers de conducere si ale persresponsabile pentru prestarea serviciului. Se vor prezenta CV-uri ale perso responsabile pentru indeplinirea contractului.
Ofertantulva asigura pentru exploatarea CT personal autorizat ISCIR cf. PT C9-2010, pt acestia fiind prezentate copii dupa autorizatiile ISCIR
Cand ofertantul isi demonstr capacit tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate.Pers care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din proced de atrib, cf art.180 si art.181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006, fapt pt care va prezenta Formularul 12A, Formular 12B, Formular 12Cbis din « Modele de formulare »
Certificat de conformitate a implementarii sistem calitatii cf ISO 9001:2008.Ofertantul va prezenta Certificat de conformit a implem sistem calitatii cf ISO 9001:2008, eliberat de organisme acreditate, pt activ specifica obiectului contractului.Ofertantul poate prezenta si certif echivalente emise de organisme stabilite in alte state UE care atesta implementarea acestui sistem.Certificatele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?cf cu originalul?.
Cand ofertantul nu detine certificat de conform a implementarii sistem calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in prestarea serviciilor ce fac obiectul acestui contract. In cazul unei asocieri, formularul va fi depus de ofertant si asociat pentru partea lor de implicare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2012 11:00
Locul: Suc "CREIR CF" Brasov, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) operatorii economici interesati de a participa la procedura sunt rugati de a instiinta AC de aceasta intentie prin transmiterea unei scrisori de intentie. 2) CS, clauzele contractuale obligatorii cu conventiile siformularele aferente fisei de date sunt atasate in SEAP in fisiere distincte.3)deoarececriteriul aplicat pentru atrib contractului este ?pretul cel mai scazut?, daca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul PF acelasi pret, AC va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua PF in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua PF are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al AC pe care acesta il considera nelegal, cf art.256, alin.(1) si 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Suc."CREIR CF" BV
Adresa postala: str.Politehnicii, nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. +40 268474506, Fax: +40 268474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2012 16:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer