Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Exploatare si intretinere centrale si puncte termice aflate pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Galati, 16 loturi


Anunt de participare (utilitati) numarul 136387/09.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Domneasca, nr. 51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Mihalache Silvica, Tel. +40 0236340760, Email: [email protected], Fax: +40 0236340760, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Exploatare si intretinere centrale si puncte termice aflate pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Galati, 16 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: In spatiile subunitatilor de pe raza de activitate a Suc. ?CREIR CF? Galati, 16 loturi, conform ?anexa? la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 375, 000 si 3, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In baza acordului cadru se vor incheia contracte subsecvente, pentru fiecare lot in parte, pe o durata de trei luni, functie de necesitatile beneficiarului si de fondurile disponibile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatiile constau in efectuarea serviciilor de exploatare si intretinere curenta a centralelor si punctelor termice aflate pe raza Sucursalei CREIR CF Galati, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini, legislatiei in vigoare si prescriptiilor tehnice.Oferta se va prezenta pentru fiecare lot in parte conform anexelor 4a, 4b, 4c si 4d din sectiunea formulare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de exploatare si intretinere curenta a centralelor si punctelor termice se va realiza in spatiile aflate pe raza Sucursalei CREIR CF Galati, pentru cele 16 loturi specificate in anexa la caietul de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent care se va incheia pe fiecare lot este:
lot 1-CT Comanesti 18.750 lei; lot 2-CT Onesti 20.000 lei; lot 3-CT Adjud (2 buc) 35.000 lei;
lot 4-CT Marasesti 25.000 lei; lot 5-CT Tecuci 25.000 lei;lot 6-CT Corp ?E? Galati + CT Corp ?C? Galati 31.250 lei; lot 7-CT Galati Brates15.000 lei;lot 8-CT Mizil 25.000 lei; lot 9-CT Buzau (4 buc) 50.000 lei; lot 10-Faurei 22.500 lei;lot 11-PT Rm Sarat12.500 lei; lot 12-CT Braila12.500 lei; lot 13-CT Focsani (2 buc) 31.250 lei;lot 14-CT Barbosi Triaj15.000; lot 15-CT Barbosi Calatori 17.500; lot 16- CT sediu SRCF Galati 18.750
Acestea reprezinta valorile contractelor subsecvente ce se vor incheia pe fiecare lot in parte pe trei luni.
Valoarea estimata fara TVA: intre 375, 000 si 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot in parte, conform lista loturi (Anexa B).Daca se depun oferte pe mai multe loturi, valorile se insumeaza. IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conf.prev.legii 346/2004, modific si compl prin OUG nr. 27 din 26.01.2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei si anume 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. GP se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Garantia de participare se poate constitui si prin: a) ordin de plata sau fila CEC, in contul Sucursalei ?CREIR CF? Galati, IBAN nr. RO23 CARP 0180 0031 8299 RO06 deschis la Banca Comerciala Carpatica ? Sucursala Galati, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; b)chitanta, la casieria Suc CREIR CF Galati, numai daca suma depusa nu depaseste 5.000 lei. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Pentru societatile care se incadreaza in categoria IMM-urilor, GP la procedura de achizitie va fi insotita de declaratia privind statutul de IMM. In situatia participarii cu oferte pentru mai multe loturi, in documentul de constituire al GP vor fi inscrise distinct loturile respective. AC are dreptul de a retine GP in cazul in care ofertantul depune o contestatie la procedura de atribuire, la CNSC, iar acesta respinge contestatia. AC va retine din GP, o suma conf. prevederi art.278 indice 1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. 10 % din pretul contractului subsecvent, fara TVA (IMM 5%). Modalitate de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante cf. art.90 alin (3) din HG 925/2006 modificata si completata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii PAAP 2012 Sucursala CREIR CF Galati ? Divizia Patrimoniu, poz. plan 6.B.2.7.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modif si complet ulterioare (Form.44 din Formulare)in original, cu specificare lider de asoc si parte de contract executata de fiecare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12 A din fisierul ?Sectiunea formulare? (ofertant, asociat, tert sustinator) - in original.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12B din fisierul ?Sectiunea formulare? (ofertant, asociat, tert sustinator) - in original.
3.Certificat constatator privind obligatiile la bugetul general consolidat eliberat de unitatea administrativ teritoriala de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.4.Certificat constatator privind plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.- conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul).5.Declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor Ordinului 314/2010 - Formularul 12B-2 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) din fisierul ?Sectiunea formulare? (ofertant, asociat) - in original.
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12C din ?Sectiunea formulare? (ofertant, asociat) - in original7.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 12B-1 din fisierul ?Sectiunea formulare? (ofertant, subcontractant, asociat, tert sustinator ) - in original.
Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire) in cadrul CNCF CFR SA Bucuresti- Suc.CREIR CF Galati urmatorii: ing. Ionel Filimon-director, ec.Mihaela Bors?contabil sef, ing. Iulia Ruxanda Giusca-sef Divizie Patrimoniu, cons. jr. Leon Cristian-sef Oficiu Juridic, cons. jr. Elena Arsene-of. juridic, ing. Silvica Mihalache - sef Birou Achizitii Publice.
NOTA: 1.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca: a)in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;c¹)in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: - ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care
se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. 1)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial:
Cerinte obligatorii pentru ofertant/asociat: Certificat constatator valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
2)Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)- in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);??Fisa de parteneriat?;??Intreprinderi partenere?- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul ?Sectiunea formulare?);??Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004
modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul ?Sectiunea formulare?.
3)Autorizatie de furnizor feroviar, eliberata de AFER, conform H.G. nr. 626/1998 privind organizarea si functionarea Autoritatii Feroviare Romane si Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000, insotita de agrement tehnic, pentru serviciile supuse achizitiei, in termen de valabilitate.Ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
a)Ofertantii care detin autorizari/agremente AFER valabile vor prezenta in oferte copii lizibile ale acestora semnate si stampilate de ofertant ?conform cu originalul?, inclusiv pagina cu vize.
Se accepta si ofertanti care fac dovada ca se afla in curs de certificare AFER, depunand in acest sens documente doveditoare.Ofertantii care se afla intr-o astfel de situatie, vor depune un angajament ferm ce va stipula faptul ca in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, acesta se obliga sa prezinte, in maxim 15 zile de la notificarea castigatorului, toate autorizarile/agrementele AFER necesare, aceasta fiind o conditie premergatoare semnarii acordului cadru. In cazul in care la data semnarii acordului cadru ofertantul in cauza nu prezinta autorizatia si agrementul AFER in valabilitate, oferta acestuia va fi respinsa si declarat castigator urmatorul ofertant in ordinea clasamentului.
b)Ofertantii straini care nu detin autorizari/agremente AFER valabile, vor prezenta in oferte copii ale documentelor echivalente eliberate de autoritatile relevante din tarile de origine (copiile vor fi traduse de un traducator autorizat).
c)Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic pe perioada de derulare a acordului cadru va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
Se recomanda consultarea site-ului www.afer.ro
4)Autorizatii ISCIR pentru persoane juridice, conform legii nr.64/2008 si Ordinul Ministerului Economiei nr. 2154/2009 pentru acest tip de prestatii, valabile la data deschiderii ofertelor.
Nota:
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta 3) si 4) se considera indeplinita, daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizatia respectiva.
Tertul nu poate sustine prin prezentarea autorizatiilor necesare, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pentru anii 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente.Bilanturile vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani a ofertantului.Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 Lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 Lei; Anul 2011:1 euro = 4, 2379 Lei;
(Formularul B3 din sectiunea Formulare)
Nota: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea in conformitate cu prevederile art.186 din OUG 34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor (Formular B4 din Sectiunea Formulare)- va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Operatorul economic trebuie sa faca dovada experientei similare prin depunerea documentelor doveditoare (parti relevante din contracte, procese verbale de receptie, recomandari -Formular B5 din Sectiunea Formulare, documente constatatoare) din care sa reiasa ca serviciile au fost prestate.
Nota:
1) Prin servicii similare se inteleg?servicii de exploatare si intretinere centrale si puncte termice?.
2) Documentele doveditoare vor fi prezentate copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.(Formular 12G din Sectiunea Formulare).Ofertantul va indica in oferta sa partile din contract ce vor fi subcontractate, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si ponderea acestora.
Declaratie privind personalul minim de care dispune operatorul economic in vederea derularii contarctului(Formular 12I din Sectiunea Formulare);Declaratia va contine informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor.Se vor prezenta CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va asigura pentru exploatarea si intretinerea centralei/centralelor personal autorizat ISCIR. Se vor prezenta autorizatiile ISCIR pentru personal de deservire (fochisti), conform prevederi Ordin Ministerului Economiei nr. 2154/2009.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.(Formular 12H din Sectiunea Formulare).
Nota: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea in conformitate cu prevederile art.190 din OUG 34/2006
1.STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001:2008, eliberat de catre organisme de acreditare sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii. Demonstrarea unui nivel corespunzator al calitatii se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita daca toti membrii asocierii o indeplinesc. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului
2.STANDARDE DE PROTECTIA MEDIULUI. Ofertantul va prezenta certificatul de protectia mediului SR EN ISO 14001 sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al protectiei mediului. Demonstrarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita daca toti membrii asocierii o indeplinesc. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Pfinanciar = (pret minim/ pretn) x 90, unde pretn = alt pret decat pretul cel mai scazut
2.
Perioada garantiei de buna executie
5%
Descriere: Pgarantie = (Pgarantie n / Pgarantie max)x5, unde Pgarantie n = alta per. de garantie decat cea max acordata; Ofertele ale caror durate de garantie sunt mai mici de 12 de luni sau mai mari de 24 luni, vor fi declarate neconforme.
3.
Durata de timp in care se intervine pt. remedierea avariilor
5%
Descriere: Pdurata = (Pdurata minim/ Pdurata n)x5, unde Pdurata n = alta durata decat durata cea mai scazuta. Ofertele ale caror durata de timp in care se intervine pentru remedierea avariei sunt mai mici de 1 ora sau mai mari de 6 ore, vor fi declarate neconforme.Durata de timp in care se intervine pt. remedierea avariilor reprezinta timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce se pot produce.
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei. Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice sunt: ?ofertantii pot vedea cea mai buna oferta? si ?ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie?. Licitatia electronica va incepe la 2(doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una). Durata rundei de licitatie: 1 zi (24 ore). Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare. Dupa runda de licitatie electronica, operatorii economici vor transmite autorit.contractante, prin fax la nr. +40 0236340760, in termen de 24 ore, formularul de oferta (pentru fiecare lot) cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica in forma prevazuta la cap. IV.4.2 din prezenta sectiune.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
712/1/215/16.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2012 11:00
Locul: Sediul Sucursala CREIR CF Galati, str. Domneasca, nr. 51, corp A, etaj 1, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc care obtin acelasi numar de puncte in urma aplicarii criteriului de atribuire: Autoritatea contractanta va desemna castigator dintre cele doua oferte, pe cei care au prezentat oferta cu pretul cel mai mic si care nu se incadreaza la art. 202 din OUG 34/2006.Acordul cadru se va incheia cu un numar de maxim cinci operatori economici pentru fiecare lot, daca numarul de oferte admisibile va permite acest lucru. In caz contrar, numarul operatorilor economici cu care se va incheia acordul cadru poate fi si mai mic decat cel precizat, respectiv mai mic de trei. Atribuirea contractelor subsecvente se va face fara reluarea competitiei, pe baza criteriului de atribuire stabilit, prin utilizarea metodei ?cascada?. Metoda ?cascada? presupune atribuirea contractelor subsecvente intotdeauna operatorului clasat pe locul 1. In cazul in care operatorul clasat pe locul 1 nu are capacitatea sa presteze serviciile in cauza, contractul subsecvent se va atribui urmatorului operator economic semnatar al acordului, si asa mai departe.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei CREIR CF Galati
Adresa postala: str. Domneasca, nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel. +40 0236461236, Fax: +40 0236461236
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2012 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer