Licitatie Publica - EXPLOATAREA, INTRETINEREA,UTILIZAREA INSTALATIILOR SI SUPERVIZARE CONSTRUCTII PENTRU DEPOZITAREA DESEURILOR SOLIDE IN JUDETUL ARGES
Concesionare numarul 1599/26.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Sabina Elena Bocioaca, Tel. 0248220075, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
EXPLOATAREA, INTRETINEREA, UTILIZAREA INSTALATIILOR SI SUPERVIZARE CONSTRUCTII PENTRU DEPOZITAREA DESEURILOR SOLIDE IN JUDETUL ARGES
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Judetul Arges, Depozitul de deseuri Albota, Depozitul de deseuri Mioveni si statia de transfer Campulung
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
EXPLOATAREA, INTRETINEREA, UTILIZAREA INSTALATIILOR SI SUPERVIZARE CONSTRUCTII PENTRU DEPOZITAREA DESEURILOR SOLIDE IN JUDETUL ARGES
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90531000-8 - Servicii de gestionare a rampelor de gunoi (Rev.2)
90500000-2-Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90513000-6-Servicii de tratare si eliminare de deseuri menajere si deseuri nepericuloase (Rev.2)
90513100-7-Servicii de eliminare a deseurilor menajere (Rev.2)
90513200-8-Servicii de eliminare a deseurilor urbane solide (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Depozitul Albota (facilitati existente in Albota si Noi Facilitati in Albota)Statia de transfer Campulung;
Intervalul: intre: 95, 000, 000si125, 000, 000 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind calitatea de participant la procedura;
-Informatii generale cu privire la ofertant;
-Declaratie de eligibilitate;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006-Certificate de atestare fiscala - bugetul local si bugetul general;
-CUI/constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului cu maxim 30 zile inainte de deschiderea ofertelor cuprinzand codul CAEN principal de activitate;
-Prezentarea licentei emise de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice (ANRSC), prin care ofertantul este autorizat sa desfasoare serviciile incluse in acest contract, in conf cu prevederile Legii 51/2006, art. 38.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii bancare corespunzatoare, care sa dovedeasca faptul ca ofertantul dispune de suficiente lichiditati sau ca este capabil sa obtina finantare sau credit de la o banca, (Scrisoare bancara de bonitate)(Declaratie referitoare la situatia financiara a ofertantului conformanexei 4.7(Situatii financiare) si anexei 4.8 (Informatiileeconomice si financiare));
-declaratii care indica cifra de afaceri totala sau, daca este cazul, privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective suntOfertantii trebuie sa aiba o cifra de afaceri de minim 5 milioaneEUR media ultimilor trei ani (2007;2008; 2009)Valorile vor fi exprimate in Euro, folosind pentru conversie ratelemedii anuale de schimb comunicate de Banca CentralaEuropeana (www.ecb.int).
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- un contract similar finalizat in ultimii 3 ani sau aflat in executie, cu o valoare de minimum 5 milioane Euro sau echivalent in lei sau cel mult 3 contracte similare finalizate in ultimii 3 ani sau aflate in executie, cu o valoare de minimum 10 milioane Euro sau echivalent in lei;
-lista servicii din ultimii 3 ani si certificate de buna executie pt cele mai importante servicii, -personalul tehnic disponibil sau al carui acord cu priv la particip a fost obtinut de catre ofertant, in special in scopul de a asigura controlul calitatii, -experienta profes si de calif a managerilor si a pers respons pentru execut serv, -decl cu priv la nr mediu anual al personal permanent angajat, inclusiv pers de conducere in ultimii 3 ani, -inform priv prot mediului, care vor fi aplicate de catre ofertant in timpul Contractului, -decl cu priv la echipam tehnice si utilaje la care ofert are acces, (noi sau inca in garantie): Cisterna-5, 000 litri, P=min. 200 kW, (100000 euro), Perie/plug de zapada montate pe un tractor, P= min. 100kW(100000 euro), Camion prevazut cu sistem de ridicare pe role, P= min. 300 kW, echipat cu sistem de ridicare EUROBODY, capacitate de ridicare 26 tone, depozitul de deseuri Albota (115000 euro), Echipament de compostare (pentru intors brazda), P minim =200 kW cu inaltimea cadrului min. 2, 4 m(250.000 euro), Masina de transport pentru personal (4x4, cabina dubla), putere min. 90 KW, capacitate de transport 3500 kg, depozitul de deseuri Albota(15.000 euro), Camion prevazut cu sistem de ridicare pe role, putere min. 300 kW echipat cu system de ridicareEUROBODY cu o capacitate de ridicare de 26 tone, Statia de Transfer de la Campulung (3)(346.800 euro)-informatii privind partea/partile din contract care vor fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-Ofertantul trebuie sa furnizeze documente referitoare la certificarea sistemului de management al calitatii conform SR EN ISO 9001:2001 si certificarea sistemului de management de mediu conform SR EN ISO 14001 sau certificat de calitate echivalent eliberat de o institutie a Uniunii Europene.In acest sens ofertantii vor prezenta in mod obligatoriuformularele prevazute in documentatie.
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic;
-Tariful operare=54p;
-Redeventa 2 =6p;
-Metodologia=28p;
-Protectia mediului, sanatatii si securitatii muncii=8p-Faza de mobilizare=4p
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 12.08.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Tarif de operare - taxa pe care ofertantii intentioneaza sa o aplice pentru fiecare tona de deseuri municipale solide livrate de operatori catre depozitul de deseuri in scopul de a acoperi toate costurile de intretinere, de operare a depozitului, acoperire a datoriilor, si altor credite dupacazDESCHIDEREA OFERTELOR ESTE INDATA DE 12.08.2010 ora 11.00
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos, nr.22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. 0248219947, Fax: 0248219374
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Consiliul Judetean Arges - Serviciul Achizitii Licitatii
Adresa postala: Piata Vasile Milea, nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel. 0248217800, Fax: : 0248220137
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2010 17:01