Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extensie SAP I-SU interfete si modernizare echipamente citiri manuale


Anunt de participare (utilitati) numarul 135041/27.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel. +40 264205435, In atentia: IOANA MIHAIELA OLTEAN, Email: [email protected], Fax: +40 264205425, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extensie SAP I-SU interfete si modernizare echipamente citiri manuale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: FDEE ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD, str. Ilie Macelaru, nr. 28A
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul se refera la extensia sistemului informatic SAP I-SU interfete, modernizareas echipamentelor citiri manuale, consolidarea servere xSeries si asigurarea suportului postimplementare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
30212000-8-Hardware pentru minicomputere (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72265000-0-Servicii de configurare de software (Rev.2)
72267000-4-Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vol.1. - Interfete si modernizare echipamente citiri manuale
Vol.2. - Consolidare Servere xSeries
Valoarea estimata fara TVA: 8, 009, 132RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
37 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 160.000 lei (respectiv 80.000 lei pt IMM).Mod de constituire: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO07 BTRL 0130 1202 8915 30XX deschis la Banca Transilvania Cluj, sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari conform (Formular F11) din Sectiunea Formulare. Aceasta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. - Nota: restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse de catre ofertant la sediul autoritatii contractante (Cererea din Sectiunea Formulare) cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a denumirii procedurii. Restituirea se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data indeplinirii conditiilor de restituire conform OUG. 34/2006 art. 88.Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie/ contestatiile depusa/-e de ofertantul .., in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz vor plati suna de 8360, 91 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % (respectiv 2, 5% pentru IMM)din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.) sau de o societate de asigurari.In cazul retinerilor succesive se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare in original;
2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizat-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu - Formular B din Sectiunea Formulare in original;
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Emil Merdan ? director general, Dora Fataceanu ? director economic, Dan Draghiciu - director de directie si Ladislau Reider ? director dezvoltare;
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP completata in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare;
5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice de Stat (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
6.Certificat privind plata taxelor locale si impozitelor locale ? eliberat de Primaria locala (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi inacceptabile conform art. 36 alin. (1), lit. b) din HG nr. 925/2006. 1.Persoane juridice romane-Certificat constatator.(in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor, din care sa rezulte domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
2.Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;
3.Persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010
Fisa de informatii generale- ofertantul va avea cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, mai mare sau egala cu 16.018.264 lei (respectiv mai mare sau egala cu de 2 ori valoarea estimata a serviciului)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
2.Experienta similara.-
Volumul 1-
Of.va face dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in baza unuia sau mai multor contracte, servicii similare cu cele care constituie obiectul achiz.in valoare mai mare sau egala cu 7.690.988, 65 lei(respectivmai mare sau egala cu valoarea estimata a vol. 1), estimarea s-a facut la un curs valutar de 4.2419 lei/euro;
2.Experienta similara.-
Volumul 2-
Of.va face dovada ca aprestat in ultimii 3 ani, in baza unuia sau mai multor contracte, servicii similare cu cele care constituie obiectul achizitiei, precizat in caietul de sarcini vol.2
3.Masuri aplicate in vederea asigurarii calitatii.-
Volumul 1-
a)Of.va avea competentele necesare pentru prestarea serviciilor de configurare/ implementare pentru modulele SAP IS-U Device Management, Energy Data Management, Work Management, SAP IDE si SAP NetWeaver Process Integration.b) Ofertantul va avea competentele necesare pentru prestarea serviciilor de implementare, parametrizare si interfatare SGCOS, conform cerintelor specifice ale beneficiarului;c) Ofertantul va prezenta o certificare prin care sa ateste faptul ca, in cadrul solutiei tehnice pentru SGCOS prezentata, componentele sunt standard SAP sau solutii certificate de SAP AG;
3.Masuri aplicate in vederea asigurarii calitatii.
Volumul 2
Of.va avea capabilitati pentru a desfasura activitati de implementare pe infrastructura de servere de productie a beneficiarului fara a perturba functionarea sis.inf.al acestuia.
4.Inf. referitoare la utilaj., inst.teh. de care poate dispune op.ec.pt.indeplinirea corespunzatoare a ctr.de ser.-
Volumul 1Of.trebuie sa dispuna de capabilitati pt.acordarea serv.de helpdesk/asis.teh.si suport clienti incluzand minim urmatoarele comp: -Proces complet de gestiune a incidentelor de la clienti: preluare, prelucrare, inregistrare, trasabilitate si escaladare incidente, raportare catre clienti;
-Aplicatie specifica licentiata si pers.calificat, propriu, pt.gestiunea incidentelor;
-Posib.de acces la distanta pt.gestiunea incidentelor, atat pt.clienti cat si pt.pers.propriu de interventie;
-Sa dispuna de un sis.de com.date de disponibilitate inalta, securizata, cu legatura la minim 2 furnizori diferiti;
-Punct unic de contact in preluarea apelurilor pentru interventii, canale de comunicatii dedicate pt.asis.tehn.la clienti(linie telefonica dedicata, email dedicat etc);
-Posib.de a asig.asis.teh.client pe diverse nivele de prioritate si timp de raspuns.
5.Conformitatea produselor-
Volumul 1-Of.va dovedi ca are competentele necesare pentru livrarea si mentenanta tuturor licentelor necesare SGCOS.
6.Declaratie pe propria raspundere referitoare la parte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
7.Declaratie pe propria privind asocierea ? in original.
Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii 9001/2008.
Standarde de asigurare a sistemului de management al securitatii informatiei SR ISO/CEI 27001:2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Frecventa de lucru pentru procesorul ofertat pentru PDA
4%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Greutatea echipament PDA (g)
3%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Ergonomie PDA
4%
Descriere: Componenta tehnica
5.
Frecventa de lucru pentru procesorul ofertat pentru server
9%
Descriere: Componenta tehnica
6.
Capacitatea de expandabilitate slot-uri PCI-Expres
8%
Descriere: Componenta tehnica
7.
Capacitarea de memorie configurabila pentru masina virtuala (GB)
6%
Descriere: Componenta tehnica
8.
Capacitatea de memorie a masinii fizice pe care poate rula software-ul de virtualizare (GB)
6%
Descriere: Componenta tehnica
9.
Capacitatea de rezolvare a incidentelor
10%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
EDTN 249/L
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.06.2012 11:00
Locul: FDEE TN, str.Ilie Macelaru, nr 28A, Cluj Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Mod de departajare a ofertelor cu pretul egal: In cazul in care doi sau mai multi operatori economici intrunesc punctaje egale care sunt si maxime, pentru departajare, se va solicita depunerea unei noi oferte intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 2562 alin. (1), lit. a) 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Tel. +40 264205045, Fax: +40 264205004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2012 07:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer