Licitatie Publica - Extensie sistem de stocare SAN si capacitate de procesare
Anunt de participare (utilitati) numarul 145263/29.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: IOANA MIHAIELA OLTEAN, Tel. +40 0264205435, In atentia: Crina Calugar, Email: [email protected], Fax: +40 0264205425, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Extensie sistem de stocare SAN si capacitate de procesare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extensie sistem de stocare SAN si capacitate de procesare cu servicii de instalare in infrastructura existenta a beneficiarului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30233141-1 - Matrice redundanta de discuri independente (RAID) (Rev.2)
30211500-6-Unitate centrala de procesare (CPU) sau procesoare (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extensie sistem de stocare SAN (storage) - 1 buc.Extensie sistem de stocare SAN (expansion) - 1 buc.Extensie capacitate de procesare si memorie interna pentru server pSeries - 1 buc.
Echipamentele necesita servicii de instalare si de integrarea in infrastructura existenta a beneficiarului.
Valoarea estimata fara TVA: 985, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
19.700 lei (respectiv 9.850 lei pentru IMM-uri) se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si va avea valabilitate pe toata durata de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.765 lei, daca contestatia este respinsa ca nefondata sau daca contestatorul renunta la contestatie.Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. 5% (respectiv 2.5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de servicii fara TVA, valabilitatea acesteia va acoperii intreaga perioada de valabilitate a contractului.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- prin depunerea sumei integrale intr-un cont deschis la Trezoreria statului, cont aflat la dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota: Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director General - ing. Ilie Simion Tura, Director Economic - ec. Olivia Viorica Stanca, Director Dezvoltare - ing. Cristian Muresan, Cons. Juridic Mihaela Torje, Sef Serv. TIC - ec. Laura Ciortea, Sef Serv. Achizitii - ing. Ioana Mihaiela Oltean, Sef Disc. Contractuala - ec. Maria Mandrean, Serv. Achizitii - ing. Lucian Popa, responsabil achizitie - ing. Crina Calugar.
5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
Nota*: certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat, bugetele asigurarilor sociale de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi de la procedura conf. art. 181, lit. c) din OUG 34/2006. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi indeplinite daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conf. art. 9, alin.(1) din Ordinul 509/2011.
Observatii: - Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180, art. 181 din OUG nr. 34/2006.
- Tertii sustinatori vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180, art. 181 lit. a), lit. c) indice 1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006.
- Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor;
Pentru persoane fizice romane: document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (in copie nelegalizata cu mentiunea "conform cu originalul").
Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ale ofertantului si media cifrei de afaceri globala pe ultimii
3 ani.
Modalitatea de indeplinire
mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
Bilantul contabil anual la 31.12.2012 inregistrat, vizat/insotit de dovada
depunerii la organele competente (cu formularele 10; 20; 30 si 40).
Modalitatea de indeplinire
Se va depune bilantul contabil anual la 31.12.2013 inregistrat, vizat/insotit de dovada depunerii la organele competente (cu
formularele 10; 20; 30 si 40).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Experienta similara: fisa/fise de informatii privind experienta similara prin
prezentarea de minim un document/ contract/cumul de contracte/ proces verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare si servicii de instalare atasate acestora, in ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Dovada se va face prin prezentarea de copii dupa minim un document/contract/cumul de contracte/proces verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare si servicii de instalare atasate acestora, in ultimii 3 ani.
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune si care vor configura integrarea echipamentelor achizitionate in infrastructura existenta a beneficiarului cu calificari dovedite prin certificatele urmatoare sau echivalenta acestora de la producatorul echipamentelor ofertate:
- minim 1 consulant tehnic certificat pentru implementare, suport si administrare de solutii de stocare IBM DS 4000 si 5000 precum si IBM SVC, conform mediului existent al autoritatii contractante;
- minim 1 consulant tehnic certificat pentru sisteme de operare UNIX, de preferat IBM AIX, conform mediului existent al autoritatii contractante;
- minim 1 consulant tehnic certificat pentru solutii de virtualizare VMware vSphere, conform mediului existent al autoritatii contractante.
Modalitatea de indeplinire
Masuri aplicate in vederea asigurariicalitatii:
- ofertantul va avea capabilitati pentru a desfasura activitati de configurare
pe infrastructura de servere de productie a beneficiarului fara a perturba functionarea sistemului informatic al acestuia.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte ca interventiile sale pe echipamanete de tip (server, storage, SAN) din infrastructura beneficiarului, aflate in perioada de garantie sau mentenanta acordata de producator, nu contravin
conditiilor generale de acordare a garantiei/mentenantei impuse de acesta. Se accepta si declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca ofertantul indeplineste cerintele de calificare solicitate.
Standarde de asigurare a calitatii - certificat de atestare ISO-9001.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta, in copie nelegalizata, certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001.
Standarde care atesta implementarea sistemului de securitate a informatiei ISO/IEC 27001.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta, in copie nelegalizata, certificate care atesta implementarea sistemului de securitate a informatiei ISO/IEC 27001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorul economic trebuie sa fie inregistrat in SEAP, conform art. 38, alin. 3 din HG 925/2006 actualizata.Autoritatea contractanta are obligatia de a invita la licitatia electronica numai ofertantii care au depus oferte admisibile. Pretul total al ofertei va fi explimat in lei, fara TVA.Sistemul informatic va pune la dospozitia participantilor la procesul repetitiv de ofertare informatii referitoare la: - Ofertantii pot vedea cea mai buna ofarta: DA;
- Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la procedura: NU;
- Numarul de runde al licitatiei electronice: 1 runda;Calendarul de desfasurare va fi comunicat ofertantilor in invitatia de participare. Informatii suplimentare referitoare la procesul de licitatie electronica se pot obtine pe www.e-licitatie.ro.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
EDTN 02/ UI/ 2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2013 11:00
Locul: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii legali ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2, alin. (1), lit. b) - 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. Data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei de atribuire in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Tel. +40 264205045, Fax: +40 264205004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2013 08:15