Licitatie Publica - EXTENSIE SISTEM SECURIZARE SEDII ANB
Anunt de participare (utilitati) numarul 138905/14.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Aristide Demetriade, nr. 2, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Cristea, Tel. +40 213140110, Email: [email protected], Fax: +40 213143095, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
EXTENSIE SISTEM SECURIZARE SEDII ANB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIIANB
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 2, 200, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoare estimata a acordului-cadru, fara TVA, : 7.500.000;Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 2.200.000 lei, valoarea estimata a celui mai mic contract subsecventeste de1.000.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si instalarea echipamentelor de securizare in sediile ANB - conformTabel nr. 1 si Tabel nr.2 din caietul de sarcini si racordarea, programarea in interfata KSECURITY MASTER GUI, respectiv
Furnizarea si instalarea echipamentelor de securizare la DSEAU Glina - conformTabel nr. 3 din caietul de sarcini si racordarea, programarea in interfata KSECURITY MASTER GUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35120000-1 - Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
45233292-2-Instalare de dispozitive de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoare estimata a acordului-cadru, fara TVA: 7.500.000 LEI
Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza a fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 2.200.000 lei, valoarea estimata a celui mai mic contract subsecventeste de1.000.000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 2, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar particip 150000lei.Per de valab 90 zile de la data limit de primire a of.Poate fi constituita prin instrument de gar emis in cond legii de o soc banc ori de o soc de asig sau prin virament bancar in contRO89BRDE450SV15572604500BRD SMCC.Retinerea gar se va face in conf cu prev legale in dom ach publice.In cazul in care of depune contestatie cu priv la procedura de ach si aceasta este respinsa ca nefondata de CNSC, in confcu art 2781alin(1)dinOUGnr34/2006, aut contractanta va retine contestatorului suma de 8310leidin gar de particip.Scrisoarea de gar se prezinta in original.Neprez in cuantumul si per de valab atrage respingerea of.Gar este irevocabila.Aceasta va insoti of impreuna cu scrisoarea de inaintare.In cazul unei asoc, Scrisoarea de gar bancara va fi emisa integral pentru Liderul Asoc sau ptr unul din membrii asoc in numele asoc.Prelung per valab a gar de particip, precum si a per de valab a of se poate solicita de catre aut contractanta numai in sit exceptionale care impun o astfel de prelungire.In cazul refuz extinderii per de valab a gar of va fi declarata inacceptabila.In cazul in care of se incadreaza in categ IMM, astfel cum acestea sunt def prin Legea nr.346/2004, cu modif sicomplet ulterioare, acesta beneficiaza de reduc cu50% a cer priv cifra min de afaceri, a gar de particip, a gar de buna exec.In aceste situatii, of trebuie sa completeze si sa ataseze la of Decl pe propria rasp priv incadrarea in categ IMM.In cazul in care of este o asoc reducerea cu 50% a criter priv cifra de afaceri si gar de particip, gar de buna exec se va aplica numai daca toti asoc se incadr in mod indiv in categIMM.Gar de particip se va prez in etapa a 2 a proc de catre candidatii calif in etp 1. Garantia de buna executie este de 5% dinvaloarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie cf. art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis de catre acesta, la dispozitia autoritatii contractante, va fi de minim 0, 5% din pretul contractului, iar diferenta prin retineri succesive de 4, 5 % din valoarea facturilor emise, pana ce aceasta va atinge 5% din pretul Contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii S.C. Apa Nova Bucuresti S.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - se completeaza Formularul 1. Formularul se completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se completeaza Formularul 2. Formularul se completeaza in original de catre candidat, fiecare membru al asocierii, subcontractant si fiecare tert sustinator.
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Bruno ROCHE
Petru TOMA
Mihai SAVIN
Cezarina Cristea
Alice Dumitrescu
Laura Marinescu
Raducu Unga
Andrei Hostiuc
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular 3. Formularul se completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza Formularul 4. Formularul se completeaza in original de catre candidat, fiecare membru al asocierii precum si tert sustinator .
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza Formularul 5. Formularul se completeaza in original de catre candidat, fiecare membru al asocierii si tert sustinator.6. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statin conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta).Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana.
7. Certificat fiscal cu privire la plata taxelorsiimpozitelor la bugetul local, din care sa rezulte obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Un operator economic participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca partener al unui consortiu/ asociere/societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si partea de contract executata de acestia. Oferta trebuie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Unul dintre membrii trebuie numit ca lider responsabil de contract, iar aceasta numire trebuie sa fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceastaforma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului. Structura societatii mixte / consortiu / asociere nu va fi modificata pe durata contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale astfel incat noul consortiu /asociere / societate mixta trebuie sa indeplineasca aceleasi criterii de calificare ca si cel initial. In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului vor fi indeplinite in mod obligatoriu de fiecare asociat in parte, iar criteriile de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala vor fi indeplinite prin cumul.
In situatiile in care candidatii beneficiaza de sustinerea unor terti, aceasta sustinere se va dovedi prin prezentarea unor angajamente ferme incheiate in forma autentica, semnate de tertul sustinator. Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele pentru care se acorda sustinerea si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea indeplinirii contractului - se va completa, dupa caz, formularul nr. 6 si/sau formularul nr. 7. In cazul in care candidatul beneficiaza de sustinere in vederea indeplinirii cerintelor de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, este suficient ca operatorul economic sa prezinte angajamentul ferm din partea persoanei care sustine, astfel cum este prevazut la art. 111 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, angajamentul trebuie insotit de documente care sa dovedeasca ca persoana sustinatoare indeplineste cerintele de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara. Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Operatorii economici vor face dovada detinerii licentei eliberate de Inspectoratul General al Politiei Romane, conform Legii nr. 333/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta activitatile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract, in ultimii 3 ani, nu mai mica decat 4.400.000 lei (fara TVA)
Se va completa Fisa de informatii generale ? Formular 8.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa faca dovada derularii a minim1 contract de complexitate similara, efectuat in ultimii 3 ani, a carui valoare este de cel putin 2.200.000 lei.
Se va completa Formularul nr. 9. Ofertantii vor prezenta Recomandare ce va cuprinde cel putin : modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe perioada contractului, neconformitatile care s-au inregistrat pe perioada contractului, cazurile de incidente/accidente tehnice inregistrate din vina exclusiva a furnizorului
Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda, va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva
Dupa caz, lista cuprinzand subcontractantii (formularul nr. 10), insotita si de acordurile de subcontractare pentru toti subcontractantii, cu indicarea partilor din contract pe care acestia urmeaza sa le execute.
Operatorii economici sa faca dovada detinerii unui sistem online, operational, de preluare a solicitarilor de interventie tip hot line sau call center, cu emitere automata a unui mesaj de raspuns si a unui numar de tichet.
Operatorii economici vor prezenta o declaratie de disponibilitate cu privire la personalul de specialitateresponsabil pentru derularea contractului (se va completa formularul nr. 11):
- 1 responsabil lucrari;
- 1 manager de proiect;
- 1 responsabil SSM (sanatate si securitate in munca);
- 3 ingineri sisteme de securitate;
- 10 tehnicieni sisteme de securitate;
- 1 proiectant sisteme de securitate.
Se va nominaliza: a) personalul de specialitate de care dispune pentru instalarea, punerea in functiune si instruirea personalului utilizator;
b) personalul de specialitate de care dispune pentru asigurarea interventiilor in perioada de garantie de 2 ani.
Pentru toate resursele mentionate, candidatul trebuie sa prezinte documentele care confirma competentele declarate.
Se vor prezenta certificate de calitate, certificate de conformitate pentru echipamentele de securizare.
Candidatii trebuie sa detina certificate ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001 sau echivalente, pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului. Certificatele trebuie emise de organisme independente care respecta standarde europene de certificare, valabile in orice tara UE, traduse in limba romana si valabile la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa detina certificate ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001 sau echivalente.Nota: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate/mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii/protectiei mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2012 10:30
Locul: Str. Academiei nr. 39-41, sector 1, etaj 4, Compartiment Operational Contractari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Poate fi prezent un singur delegat al operatorilor economici care au depus candidatura. Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In etapa a 2- a a procedurii, autoritatea contractanta va organiza o runda intermediara cu toti candidatiipreselectati in prima etapa. In cadrul rundei se vor verifica compatibilitatea centralelor de alarmare la efractie si control acces ale operatorilor economici si competentele acestora de programare si parametraj a aplicatiei GRAFIC FACILITY MANAGEMENT SYSTEM, astfel cum e prevazut in Caietul de sarcini.Dupa finalizarea rundei intermediare, tuturor participantilor ramasi in competitie (care au facut dovada compatibilitatii centralelor de alarmare la efractie si control acces pe care le furnizeaza, precum si a competentelor de programare si parametraj a aplicatiei GRAFIC FACILITY MANAGEMENT SYSTEM), autoritatea contractanta le va transmite invitatia de depunere a ofertei preliminare.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 2562 alin. (1) lit. b) din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Banului nr. 3A, etaj 2, Ap. 7, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022282, Romania, Tel. +40 213155241, Fax: +40 213155241
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2012 15:18