Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Externalizarea serviciilor IT


Anunt de participare numarul 12687/05.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala: Strada Sf. Dumitru nr 3, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Vilag, Tel.3039843, In atentia: Ciprian Manole, Email: [email protected], Fax: 3039843, Adresa internet (URL): www.anofm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Externalizarea serviciilor IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: ANOFM si unitatile subordonate
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incredintarea spre administrare a infrastructurii de calcul proprii si furnizarea de servicii informatice suport pentru ANOFM si agentiile subordonate din tara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii informatice si servicii conexe (Rev.1)
50312300-8-Repararea si intretinerea echipamentului de retea de date (Rev.1)
50320000-4-Servicii de reparare si de intretinere a computerelor personale (Rev.1)
50323000-5-Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.1)
50961100-0-Servicii de instalare de computere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000, 000 si 20, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 1.000.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul asigurarilor pentru somajPlata se va face lunar in functie de volumul si natura serviciilor prestate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitateDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelorjuridice romane: Certificat emis cu maxim 1 luna inainte de data la care se deschid ofertele, de catre Oficiul Registrului Comertului, juridice straineDocumente relevante emise cu maxim 2 luni inainte de data la care se deschid ofertele, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident, si care sa ateste ca: domeniul de activitate al ofertantului cuprinde activitati informatice similare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul financiar anterior, aprobat si inregistrat de autoritatile competente, pentru a demonstra capacitatea economico-financiara a ofertantului. In cazul ofertantilor straini, se aplica legislatia tarii din care provine ofertantul;
2. Fisa cu informatii generale despre ofertant cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
3. Scrisoare de bonitate bancara completata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pentru ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30.000.000 Euro sau cu echivalentul in lei, corespunzator cursului mediu al pietei valutare calculat de Banca Nationala a Romaniei2. Scrisoarea de bonitate trebuie sa fie emisa de catre o banca comerciala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la experienta similaraLista cu subcontractantiiScrisori de recomandare pentru proiecte care dovedesc experienta similaraDeclaratie de disponibilitate si exclusivitate completataDocumente emise de institutii autorizate care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii cu ISO9001 sau similar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a minim 5 contracte de referinta, conform specificatiilor din caietul de sarcini, din care sa reiasa experienta anterioara in furnizarea unor servicii informatice complexe de tipul celor solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin caseria ANOFM
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2007 11:00
Locul: Sediul central ANOFM
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim doi imputerniciti pentru fiecare oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC, MEDIERE-CURTEA DE APEL
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR 38 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANOFM , DIRECTIA JURIDICA SI METODOLOGIE
Adresa postala: STRADA LIPSCANI NR 19, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel.3139086, Fax: 3139086
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2007 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer