Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Externalizarea verificarilor la fata locului pentru proiectele cofinantate din POSDRU 2007-2013, axele prioritare 1-6


Anunt de participare numarul 115484/16.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala:  Str. Scarlatescu nr.17-19, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011158, Romania, Punct(e) de contact:  AMPOSDRU, Tel. +40213150209, In atentia:  Ion Daniel POPA, Email:  [email protected], Fax:  +40213150206, Adresa internet (URL):  www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Externalizarea verificarilor la fata locului pentru proiectele cofinantate din POSDRU 2007-2013, axele prioritare 1-6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Str. Scarlatescu nr.17-19, sector 1, cod postal 011158, Bucuresti, Romania si Organismele Intermediare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiectiv dezvoltarea si implementarea unui sistem integrat de actiuni care sa asigure consolidarea capacitatii AM si OI pentru realizarea verificarilor de management, precum si realizarea efectiva a verificarilor de management, respectiv a verificarilor la fata locului, pentru operatiunile cofinantate in cadrul axelor prioritare 1-6 ale POSDRU 2007-2013 adoptat prin Decizia CE C(2007) 5811/22.11.2007.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79412000-5-Servicii de consultanta in gestiune financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor realiza urmatoarele tipuri de misiuni de verificare:
-verificari generale tehnice si financiare, inclusiv verificarea achizitiilor publice, pe baza de esantion (vizite la fata locului planificate si neplanificate);
-verificari tehnice privind implementarea proiectului (vizite de monitorizare planificate si neplanificate). Se va asigura realizarea cel putin a unei vizite de monitorizare tehnica la fiecare beneficiar pentru fiecare an de implementare a proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 250, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare=425.000 Lei, perioada valabilitate=90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie=10% din valoare contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FSE/POSDRU/ Axa 7 Asistenta Tehnica. Platile se fac in conformitate cu prevederile din Contractul de servicii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 (alin 1 si 2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice romane: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ale OUG nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Declaratie de integritate; Certificat constatator; Declaratie propria raspundere din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii. Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Declaratie de exclusivitate si disponibilitate a expertilor cheie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna);2. Media profitului operational al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. trebuie sa depaseasca valoarea de 10.000.000 lei. 2. trebuie sa fie pozitiv pe ultimii trei ani financiari (2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara; 2.Expert Cheie 1 - leader proiect; 3.Expert cheie 2 - expert audit; 4.Expert cheie 3 - expert proceduri si management financiar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Finalizarea in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a cel putin unui contract de prestari servicii in domeniul verificarii si/sau monitorizarii proiectelor cu finantare comunitara la care participarea sa a fost de minimum 15.000.000 lei;2(a)Studii superioare - economic, inginerie, juridic (b)minim 10 ani experienta prof. dupa absolvire (c) experienta in management de proiect - a participat la implementarea a minim 2 contracte de servicii finantate UE ca expert cheie;3(a)Studii superioare - economic/ financiar contabil (b)minim 10 ani de experienta prof. dupa absolvire (c) experienta in dom. economic/ financiar-contabil/ audit minim 5 ani (d)a participat la implementarea minim 1 proiect cu finantare UE ca expert in dom. verificare/audit/monitorizare operatiuni; 4(a)studii superioare economic, inginerie, juridic (b) minim 10 ani experienta prof. dupa finalizarea studiilor superioare(c)experienta prof. specifica minim 5 ani in dom. management financiar (d)a participat la implementarea a minim 1 contract de servicii cu finantare UE, ca expert in dom. financiar, dezvoltare si/sau imbunatatire proceduri operationale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Descrierea rationamentului
20%
Descriere: Descrierea rationamentului
3.
Descrierea metodologiei de implementare
40%
Descriere: Descrierea metodologiei de implementare
4.
Planificarea si graficul de indeplinire a activitatilor
10%
Descriere: Planificarea si graficul de indeplinire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.07.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2011 14:00
Locul: AMPOSDRU, Str. Scarlatescu nr.17-19, sector 1, cod postal 011158, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici; reprezentanti ai Autoritatii Contractante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013Axa Prioritara 7 ?Asistenta Tehnica?Domeniul Major de Interventie 7.1. ?Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5 sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40213195180, Email:  [email protected], Fax:  +40213191649, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale ? Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala:  Str. Scarlatescu nr.17-19, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011158, Romania, Tel. +40213150209, Email:  [email protected], Fax:  +40213150206, Adresa internet (URL):  www.fseromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2011 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer