Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere si reabilitare retele de de distributie apa potabila si canalizare in municipiul Turnu Magurele


Anunt de participare numarul 58125/09.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Turnu Magurele
Adresa postala: str. Republicii, nr.2, Turnu Magurele, Teleorman, Localitatea: Turnu Magurele, Cod postal: 145200, Romania, Punct(e) de contact: Livia Iordache, Tel.0247-416451, In atentia: Compartimentului achizitii, Email: [email protected], Fax: 0247-416453, Adresa internet (URL): strada Republicii, nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extinderesi reabilitareretele dededistributieapapotabilasi canalizarein municipiul Turnu Magurele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Turnu Magurele
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare ( PT, DE, Documentatiepentru obtinereaavizelor) si executia lucrarilor extinderesi reabilitareretele dededistributieapapotabilasi canalizarein municipiul Turnu Magurele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
74232220-2-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare ( PT, DE, Documentatiepentru obtinereaavizelor) si executia lucrarilor extinderesi reabilitareretele dededistributieapapotabilasi canalizarein municipiul Turnu Magurele
Valoarea estimata fara TVA: 3, 296, 387RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
195 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :32.964 lei, cu chitanta fiscala la casierie sau OP in contul RO75TREZ6075006XXX000068 Garantia de buna executie in cuantuum de 7% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile/ Program Phare 2005-CES Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu, Bugetul de stat, Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor localesi alte venituri ale bugetului local valabil la data deschiderii ofertelor , Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat constatator de la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul teritorial emis cu ce mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006 si la 30.06.2007
Cifra de afacerimedie anual[ pe ultimii 3 anitrebuiesa fiede min.8.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani , lista ce contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiari si procesele verbale de receptie, Recomandari din partea altor beneficiari vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii, Informatii referitoare la personal:
a)Pentru proiectare: 2 specialisticu experientain proiectarea deretelede utilitati publicede minim 3 anib)Pentru executie-responsabil executielucrarecu studii superioare- responsabiltehnic cu executia (RTE)atestat indomeniullucrarii ce urmeazasa fie executata- responsabil cucalitatea (CQ)atestat in domeniullucrariiceurmeaza sa fie executataDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere insotita de CV, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei (proiectare si executie)
60%
Descriere:
2.
Solutii de rezolvare din punct devedere functional
15%
Descriere:
3.
Durata de realizare a documentatiei
9%
Descriere:
4.
durata de executie
10%
Descriere:
5.
Sigurantain exploatare
6%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5919 din 06.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin solicitare scrisa de la sediul autoritatii contractante, plata efectuandu-se la casierie su prin OP in contul RO61TREZ60721360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 10:00
Locul: : Primaria Turnu Magurele, strada Republicii, nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane numite in baza Dispozitiei Primarului cat si imputernicitii ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Phare 2005-CES Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
VI.3) Alte informatii
Daca ofertantul modifica continutul propunerii tehnice / financiare oferta sa va fi considerata neconforma ofertantul pierzand garantia de participare daca se afla in conditiile art.87, alin.1, din HGR925/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010774, Romania, Tel.021/3191674, Email: [email protected], Fax: 021/3191674, Adresa internet (URL): www.portaljust.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Primariei municipiului Turnu Magurele
Adresa postala: Str. Republicii, nr.2, Localitatea: Tr. Magurele, Cod postal: 145200, Romania, Tel.00247/416451, Fax: 0247/416453, Adresa internet (URL): www.portaljust.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2008 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer