Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN LOC TANTARENI JUD.GORJ,ALIMENTARE CU APA POTABILA IN SISTEM CENTRALIZAT IN LOC FLORESTI ,CHICIORA ,ARPADIA COM TANTARENI ,JUD GORJ


Anunt de participare numarul 22807/09.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tantareni
Adresa postala: sat Tantareni, com. Tantareni, jud. Gorj, Localitatea: tantareni, Cod postal: 217535, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vasilescu, Tel.0253473109, Email: [email protected], Fax: 0253473109
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN LOC TANTARENI JUD.GORJ, ALIMENTARE CU APA POTABILA IN SISTEM CENTRALIZAT IN LOC FLORESTI , CHICIORA , ARPADIA COM TANTARENI , JUD GORJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COM TANTARENI , JUD GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN LOC TANTARENI , JUD GORJ ;ALIMENTARE CU APA POTABILA IN SISTEM CENTRALIZAT IN LOC FLORESTI , CHICIORA SI ARPADIA , COM TANTARENI JUD GORJ .PROIECTARE+EXECUTIA LUCRARI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ALIMENTARE CU APA
Valoarea estimata fara TVA: 5, 134, 104RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.08.2007 pana la 28.07.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE IN SUMA DE 52000 SI SE VA CONSTITUI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE VA FACE PRIN BUGET LOCAL PRIN FINANTARILE PRIMITE CF HG 577/1997.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE COMPLETATA IN CONF CU ART 180DIN OUG 34/2006, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181 DIN OUG 34/2006, CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT , INCLUSIV CELE LOCALE.
CERTIFICATUL CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE CUPRIZAND CIFRA MEDIE DE AFACERI DIN ULTIMI TREI ANI.
BILANTUL CONTABIL PE ANUL 2006, VIZAT DE DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA A PRINCIPALELOR LUCRARI PRESTATE IN ULTIMI 3 ANI CONTINAND VALORI , PERIOADE DE PRESTARE , BENEFICIARI.RECOMANDARI DIN PARTEA BENEFICIARILOR .RESURSE TEHNICE-INFORMATII PRIVIND DOTAREA DE SPECIALITATE
RESURSE UMANE ASIGURAREA PERSONALULUI DE SPECIALITATE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 11.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2007 11:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AI FIRMELOR PARTICIPANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS , NR 6, SEC 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL LOCAL TANTARENI
Adresa postala: COM TANTARENI , JUD GORJ, Localitatea: TANTARENI, Cod postal: 217535, Romania, Tel.0253473109, Fax: 0253473109
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONSTATATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATI CONTRACTANTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL TANTARENI
Adresa postala: COM TANTARENI , JUD GORJ, Localitatea: TANTARENI, Cod postal: 217535, Romania, Tel.0253473109, Fax: 0253473109
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2007 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer