Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE ALIMENTARE CU APA, ORAS URLATI - JUDETUL PRAHOVA


Anunt de participare numarul 25860/31.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Urlati (Consiliul Local)
Adresa postala: Strada 23 August nr. 9, oras Urlati, jud. Prahova, Localitatea: Urlati, Cod postal: 106300, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Lefter, Tel.0244/271429, In atentia: D-lui Catalin Lefter, Email: [email protected], Fax: 0244/270010, Adresa internet (URL): www.urlati.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE ALIMENTARE CU APA, ORAS URLATI - JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: URLATI, JUDETUL PRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere retea de alimentare cu apa in orasul Urlati, jud. Prahova, pe o lungime de 25, 53 km, cu conducta tip PE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
25, 53 km retea de conducta tip PE pentru alimentare cu apa
Valoarea estimata fara TVA: 6, 175, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.09.2007 pana la 11.02.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului; se elibereaza in termen de 30 de zile de la semnarea procesului-verbal de receptie a lucrarii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul imprumuturilor interne. Plata se va face in termen de 30 de zile de la semnarea procesului-verbal de receptie a lucrarii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Completare formular 12 A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- Cerinta obligatorie: Completare formular 12 B
Se solicita dovada platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat - certificat constatator privind achitarea obligatiilor eligibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, certificat privind plata impozitelor si taxelor localecu valabilitate la data de 28.08.2007
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
- pentru persoane fizice/juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte ca: 1. domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;2.nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
- pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara - Cerinte obligatorii:
- Bilantul contabil pe ultimul an financiar (semnat si stampilat)
- Declaratie cu privire la cifra de afaceripe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conditie minima : cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 1.500.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica - Cerinte obligatorii :
- Declaratie pe propria raspundere privind personalul tehnic de specialitate de care dispune, in special pentru asigurarea controlului calitatii ;
- Declaratie pe propria raspundere privind pregatirea profesionala, calificarea si studiile personalului responsabil pentru executia lucrarilor, insotita de CV-urile Sefului de santier si ale membrilor echipei;
Declaratie pe propria raspundere privind standardele de asigurare a calitatii pe care le poate asigura copie dupa ISO sau similarExperienta similara - ceruta
Dotari tehnice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Resurse umane minime : - Seful de lucrari trebuie sa fie inginer de instalatii, cu o experienta profesionala mai mare de 5 ani ;Experienta similara : - Indeplinirea si finalizarea a cel putin 1 contract incheiat pentru realizarea unei lucrari pentru alimentare cu apa potabila ;
-dotari tehnice minime : utilaj de excavat, transport pamant - 2 excavatoare (sau similare) ; 2 basculante sau similare ; utilaje de tasare 2 compactoare sau similare ; masini de sudura PE cap la cap 2 ; aparate de lipire prin electorfuziune 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar, la casieria unitatii sau prin OP in contul RO58TREZ52724510220XXXXX, deschis la Trezoreria Urlati.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2007 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante, oras Urlati, jud. Prahova, str. 23 August, nr.9, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie impreuna cu reprezentantii legali ai ofertantilor, pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Garantie de participare 2000 lei;se constituie : numerar, OP in contul RO95TREZ5275006XXX000012 -Trezoreria Urlati, scrisoare de garantie bancara
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopolesos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.(+4) 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a actului invocat ca nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2007 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer