Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE ALIMENTARE CU APA POTABILA, COMUNA STANESTI, JUD. GORJ, SATELE BALANI, CALESTI, MAZAROI, OBREJA, STANESTI, ALEXENI


Anunt de participare numarul 77737/18.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA STANESTI (PRIMARIA STANESTI)
Adresa postala: COM. STANESTI, SAT. STANESTI, JUD. GORJ, Localitatea: Stanesti, Cod postal: 217445, Romania, Punct(e) de contact: VASILE PIRVULESCU, Tel.0253273355, Email: [email protected], Fax: 0253273022, Adresa internet (URL): www.primariastanesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE ALIMENTARE CU APA POTABILA, COMUNA STANESTI, JUD. GORJ, SATELE BALANI, CALESTI, MAZAROI, OBREJA, STANESTI, ALEXENI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SATELE BALANI, CALESTI, MAZAROI, OBREJA, STANESTI, ALEXENI, COMUNA STANESTI, JUD. GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI - EXTINDERE ALIMENTARE CU APA POTABILA, COMUNA STANESTI, JUD. GORJ, SATELE BALANI, CALESTI, MAZAROI, OBREJA, STANESTI, ALEXENI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45252120-5-Lucrari de constructii de instalatii de tratare a apelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI PENTRU REALIZAREA INVESTITIEI - EXTINDERE ALIMENTARE CU APA POTABILA, COMUNA STANESTI, JUD. GORJ, SATELE BALANI, CALESTI, MAZAROI, OBREJA, STANESTI, ALEXENI
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 20.000 lei, garantie de buna executie, 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Programul de dezvoltare a infrastructurii rurale, instituit prin OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune (art.44 OUG 34/2006). Daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractate si potentialii subcontractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de Inregistrare si certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului (forma completa)/Alte echivalente/persoane juridice straine (traducere in limba romana legalizata), documente doveditoare privind forma de inregistrare/apartenenta profesionala. Declaratie de eligibilitate, declaratie neincadrare in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificate de atestare fiscala care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat si componentele acestuia.Completare si prezentare Formular Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani. Profitul net pe ultimul an, conform ultimului bilant contabil - pozitiv. Scrisoare de bonitate bancara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea supusa licitatiei, lichiditate generala mai mare de 100%, solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%. Sa faca dovada asigurarii resurselor financiare pentru realizarea a minim 25% din valoarea estimata cu resurse proprii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, personal de specialitate, utilaje si echipament necesar derularii lucrarii, sistem de management al calitatii, dovada de indeplinirii standardelor de mediu si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara minim 3 contracte lucrari similare a caror valoare sa fie cel putin 30% din valoarea licitata (pentru fiecare contract), insotite de receptii si recomandari, responsabil RTE, responsabil CQ, responsabil securitatea si sanatatea ocupationala, sudori autorizati PE-HD 2 persoane, certificate emise de organisme de acreditare ISO9001, ISO14001, OHSAS18001 sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L1 / 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2009 12:00
Locul: SALA DE SEDINTE A CONSILIULUI LOCAL STANESTI, JUD. GORJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau imputerniciti ai acestora, observatori din partea Ministerului de Finante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata pe data de 9.06.2009, orele 12.00Intrucat proiectul tehnic si caietul de sarcini au fost puse la dispozitie de catre proiectant doar pe suport de hartie, documentatia de atribuire va fi ridicata gratuit de catre ofertanti de la sediul autoritatii contractante pe suport de hartie. Documentatia de atribuire va fi ridicata in baza unei cereri scrise.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL STANESTI
Adresa postala: COM. STANESTI, JUD. GORJ, Localitatea: STANESTI, Cod postal: 217445, Romania, Tel.0253273355, Email: [email protected], Fax: 0253273022
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2009 19:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer