Licitatie Publica - EXTINDERE ALIMENTARE CU APA SATELE OGLINZI SI SAVESTI, COMUNA RAUCESTI, JUD. NEAMT
Anunt de participare numarul 68596/12.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RAUCESTI
Adresa postala: localitatea Raucesti, sat Raucesti, judetul Neamt, Localitatea: Raucesti, Cod postal: 617300, Romania, Punct(e) de contact: ANA SAVESCU, Tel.0233/788003, Email: [email protected], Fax: 0233/788003
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE ALIMENTARE CU APA SATELE OGLINZI SI SAVESTI, COMUNA RAUCESTI, JUD. NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: satele Oglinzi si Savesti, comuna Raucesti, judetul Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Investitia va ocupa suprafete de teren ce se afla in proprietatea CL Raucesti, fiind situate atat in intravilanul cat si in extravilanul localitatii.- Suprafete ocupate temporar: retea distributie sat Savesti 13.380 mp, retea distributie sat Oglinzi 31.320 mp, conducta aductiune sat Oglinzi 11.962 mp, conducta captare 2.670 mp;
- Suprafete ocupate definitiv: puturi captare apa: 2.080 mp, gospodarie apa 1.445 mp (rezervor Savesti, rezervor tampon, statie pompare, statie tratare, put captare F1), rezervor Oglinzi 1.190 mp, camine vane pe retele 400 mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii, domeniul public
Valoarea estimata fara TVA: 5, 929, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a)Garantia de participare de 20.000 lei - depunerea sumei la casieriaautoritatii contractante sau scrisoare de garantie bancara;b)Garantia de buna executie este de 5%din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De la bugetul de stat prin Consiliul Local Raucesti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere intre ofertanti, legalizare inainte de incheierea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratii privind eligibilitatea;b)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006;
c)Certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data deschiderii;d)Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani actualizata - minim echivalentul in lei a 1.000.000 euro;
b)Bilantul contabilpe ultimii trei ani financiari (2005, 2006, 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Lista principalelor lucrari prestate in ultimii 5 ani;
b)Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii;
c)Recomandari din partea unor beneficiari
d)Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2008 14:00
Locul: Primaria comunei Raucesti, judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai ofertantilor si reprezentantii Consiliului Local Raucesti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda nr., Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor este de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Raucesti
Adresa postala: Loc. Raucesti, comuna Raucesti, judetul Neamt, Localitatea: Raucesti, Cod postal: 617370, Romania, Tel.0233/788003, Email: [email protected], Fax: 0233788003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2008 15:56