Licitatie Publica - EXTINDERE ALIMENTARE CU APA SI SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE IN COMUNA FANTANELE, JUDETUL PRAHOVA
Anunt de participare numarul 86130/09.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FANTANELE (PRIMARIAFANTANELE)
Adresa postala: COMUNA FANTANELE, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: Fantanele, Cod postal: 107240, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA POTEC, Tel.0244/442000, Email: [email protected], Fax: 0244/442575, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE ALIMENTARE CU APA SI SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE IN COMUNAFANTANELE, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA FANTANELE, JUDETUL PRAHOVA
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXTINDERE ALIMENTARE CU APA SI SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE IN COMUNAFANTANELE, JUDETUL PRAHOVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 3, 662, 658RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE - 45.000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE - 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OG 7/2006BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1813. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale
4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale
5. Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului6. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantulcontabilla 31/12/2006, 2007, 2008vizatsiinregistratdeorganulcompetent
2. Declaratii privind cifra de afaceri globala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2006 2007 2008) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 7.000.000 lei respectiv. (Cumulativ in cazul societatilor mixte / consortiilor / asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa/fise de informatii privind experienta similara;
2. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani3. Declaratie si lista resursetehnice4. Resurse umane5. CertificatdeatestareISO-9001 sau echivalent;
6. Certificat ISO 14001 sau echivalent;
7. Certificat ISO 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantii vor face dovada incheierii (copii dupa contractele de lucrari, recomandari si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau finale, dupa caz) in ultimii 5 ani a minim 1 contract executiepentru fiecare din categoriile de lucrari sau uncontract similar pentru ambele categoriile de lucrari, din care: -minim 1 contract avand ca obiect de activitate executie lucrari tehnico-edilitare de alimentare cuapade minim 700.000 ron;
-minim 1 contract avand ca obiect de activitate executie lucrari de canalizarein valoare de minim 2.500.000 ron sau 1 contract in valoarede 3.200.000 ron avand ca obiect de activitateexecutie, care sa includa ambele categorii de lucrari.2.Ofertantul va prezenta cel putin 1 (una) recomandare din partea unor beneficiari a celor mai importante lucrari de alimentare cu apa, canalizare si drum, executate3.Pentru executie: -autobasculante (cu ITP, RCA si licente conforme si valabile)-6 buc;pompa de beton-1buc;
-macara 12 to-1buc;
-vibratoare-2 buc;
-autoutilitare-1buc;
-mini incarcator-2buc;
-rotopercutor-2buc;
-aparat de sudura tevi PE-HDcap la cap-2buc;
-autocamioane-1 buc;
-autogreder-1 buc;
-incarcator-autoincarcator frontal-2 buc;excavator-1buc;
-utilaj debitare-2buc.4.Conditieminimaobligatorie: -responsabil tehnic executie atestatMLPAT in domeniul constructii civile, industriale (I);
-responsabilul cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI;
-responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul lucrari si retele de alimentari cu apa si canalizare, atestat ISC;
-sudori autorizati ISCIR in PE-HD -min 2;
-sudori electrici autorizati ISCIRmin 1;
-sudori autorizati ISCIR autogenmin 1;
-responsabil tehnic cu sudura, atestat ISCIR.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
pretul ofertei
80%
80
Descriere: conform fisei de date
2.
garantia lucrarii
10%
10
Descriere: conform fisei de date
3.
durata prognozata pentru remedierea problemelor/defectelor aparute in perioada de garantie
10%
10
Descriere: conform fisei de date
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2009 18:00
Locul: seap
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stravopoleus , NR.6, SECTOR3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul PRAHOVA
Adresa postala: STR.GHE.LAZAR NR.6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 105300, Romania, Tel.0244516265, Fax: 0244516265
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu art. 256^2, alin. (1) lit. a, din O.U.G 34/2006:5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartiment achizitii
Adresa postala: Primaria Fantanele, com. Fantanele, nr 389 A, judetul Prahova, Localitatea: Fantanele, Cod postal: 107240, Romania, Tel.0244/442000, Email: [email protected], Fax: 0244/442575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2009 14:36