Licitatie Publica - EXTINDERE ALIMENTARE CU APA URISOR-CASEIU, JUD.CLUJ
Anunt de participare numarul 29895/28.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CASEIU (Consiliul Local al Comunei Caseiu)
Adresa postala: Caseiu nr.54, Localitatea: Caseiu, Cod postal: 407155, Romania, Punct(e) de contact: SILVIU BOLDOR, Tel.0264229101, Email: [email protected], Fax: 0264229101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE ALIMENTARE CU APA URISOR-CASEIU, JUD.CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: URISOR-CASEIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RETELE DE ALIMENTARE CU APA IN LUNGIME DE 13774 ML+6800 ML SI 16 CAMINE CU VANA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
13774 ML CONDUCTA PEHD 16 +6800 ML EXTINDERE ULTERIOARA SI 16 CAMINE CU VANA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 869, 000USD
II.2.2) Optiuni
Da
EXTINDERE ULTERIOARA CU 6800 ML CONDUCTA PEHD 16
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 24 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.10.2007 pana la 15.10.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 30000 RON, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI, SCRISOARE DE LA O BANCA CARE CERTIFICA CONDITIA DE CASH-FLOW DE 2800000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CREDIT FURNIZOR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, NEINCADRAREA IN ART.181, CERTIFICAT CONSTATATOR REGISTRUL COMERTULUI IMPOZITE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT ULTIMII 3 ANI, CIFRA DE AFACERI 2000000 RON, DOVADA ASIGURARE CONDITIE CASH-FLOW DE 2800000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LUCRARE SIMILARA DE 841000 RON, CONDITII TEHNICE SI ASIGURARE PERSONAL DE SPECIALITATE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: CASERIA PRIMARIEI CASEIU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2007 15:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI CASEIU NR.54, JUD.CLUJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI OFERTANTI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: P-TA STEFAN CEL MARE NR.1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264593866, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.PREVEDERILOR LEGALE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI CASEIU
Adresa postala: STR.PRINCIPALA NR.54, Localitatea: CASEIU, Cod postal: 407155, Romania, Tel.0264229101, Fax: 0264229101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2007 09:21