Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere campus universitar-Oituz, Faza SF,PT,DE (incluzand intocmirea documentatiei de finantare si asistenta tehnica), Managementul Proiectului


Anunt de participare numarul 67170/24.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Vest din Timisoara
Adresa postala: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300223, Romania, Punct(e) de contact: Monica Brihan, Tel.0256/592325, Email: [email protected], Fax: 0256/592314, Adresa internet (URL): www.uvt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere campus universitar-Oituz, Faza SF, PT, DE (incluzand intocmirea documentatiei de finantare si asistenta tehnica), Managementul Proiectului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Campusul Universitar - zona Oituz, loc. Timisoara si sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere Campus Universitar - Oituz, Faza SF, PT, DE (incluzand intocmirea documentatiei de finantare si asistenta tehnica), Managamentul Proiectului. Obiectivul se compune din doua obiecte principale: Extinderea Facultatii de Arte si Design si Constructia Facultatii de Economie si de Administrare a Afacerilor. Obiectele sunt incadrate intr-un ansamblu functional unic sub aspect urbanistic, arhitectural si tehnico-utilitar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
79111000-5-Servicii de consultanta juridica (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot. 1 - Intocmire Studiu de Fezabilitate, Proiect Tehnic, Detalii de Executie si Documentatie de Finantare conform Ghidului Solicitantului aferent domeniului major de interventie 3.4. din POR.Se include asistenta tehnica. Intocmirea Proiectului tehnic, Detaliilor de Executie si asigurarea asistentei tehnice necesare va deveni incidenta numai sub rezerva si dupa aprobarea finantarii - POR- domeniu major de interventie 3.4.
Lot 2 - Managementul Proiectului. Contractul de achizitie publica aferent acestui lot isi va produce efectele numai sub rezerva si dupa aprobarea finantarii - POR-domeniu major de interventie 3.4.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 620, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare lot. 1-57931.20 lei;lot 2-14482.80 lei, garantie de buna executie - 10% din valoarea contractelor, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: buget propriu (724140 lei, fara TVA), alte surse atrase (2896560 lei, fara TVA)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Cu respectarea Ghidului Solicitantului aferent domeniului major de interventie 3.4. POR si HG 28/2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot 1-fisa inf.gen;decl.pv.elig;decl.pv.neincadr.181-OUG34/2006;decl.pv.calit.particip;certif.ANAF-orig/copie legaliz.;certif.impoz.si taxe loc.-orig/copie legaliz.;certif.ORC ce atesta ca are ca ob.de act.autoriz. act.care face ob.procedurii.(pt.pers.jur.straine doc.care dov.o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din pct.d.v.profesional)-orig/copie legaliz.
Lot.2-fisa inf.gen;decl.pv.elig;decl.pv.neincadr.181-OUG34/2006;decl.pv.calit.particip;certif.ANAF-orig/copie legaliz.;certif.impoz.si taxe loc- orig/copie legaliz.;certif.ORC ce atesta ca are ca ob.de act.autoriz. act.care face ob.procedurii-conform D.A.(pt.pers.jur.straine doc.care dov.o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din pct.d.v.profesional)-orig/copie legaliz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot.1-bilant cont.2006 si 2007-vizate/inregistrate-in copie;decl.pe proprie rasp.pv cifra medie de afaceri pt. 2006 si 2007-in orig.
Lot.2.-bilant cont. 2005, 2006, 2007 vizate/inreg-in copie;decl.pe proprie rasp.pv.cifra medie de af.pt. anii 2005, 2006 si 2007 - in original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot.1 - cifra medie anuala de afaceri pe ult.2 ani de cel putin 300000 lei.Lot.2. valoarea minima impusa a cifrei medii anuale de afaceri pe ult. 3 ani -500000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot.1-lista pr.serv.in ult. 3 ani-cf.DA-in orig;decl.pv.pers.tehnic de specialit.-in orig.;licenta software-cf D.A.-copie, decl.pv.subcontr.-dc este cazul-in orig;certif pv. managementul calitatii-ISO9001/2001 sau echiv-in copie;decl.pv.respect.cdt munca si securitate in munca.Pers fiz/jur straine-doc.in echiv.
Lot.2.-lista pr.prest.serv.ult.3.ani-cf.D.A.-orig;decl.pers.tehnic.spec-cf.D.A.-orig;decl.subcontr.-dc.este cazul-orig., certif., manag.calit.ISO9001/2001sau echiv.-cf.D.A.-copie;decl.resp.cdt.munca si securit.in munca-orig. Pers. fiz./jur. straine-doc. in echiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot.1-Exp.similara-cel putin un contract relevant in rap cu ob.procedurii cf.D.A.-minim 868968 lei-copie insotit de recomandarea beneficiarului-in copie;cel putin 3 contr.avand obiect similar cf D.A.-in copie cu recomandari ale beneficiarului-copie;sef de proiect-gestionare cel putin un proiect amploare similara-cf DA;Lot.2-Exp.sim-cel putin 5 contr.relevante ft.de ob.procedurii-cf.D.A.si recomandari benef-copie;personal minim-cf.D.A.;inscrisuri experienta minima personal angajat/colaboratori - 2 pers.spec.manag.proiectelor-cf.D.A.-copie cf.cu orig.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casierie sau virament RO76TREZ621504601X000503-Trezoreria Timisoara incepand cu 28.10.2008
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2008 12:00
Locul: Universitatea de Vest din Timisoara-Vasile Parvan, nr.4, Timisoara-cam.161
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, consultanti ai autoritatii contractante si reprez.legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Obtinere finantare POR-domeniu major de interventie 3.4.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timis
Adresa postala: str. Tepes Voda nr. 2 A, jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498044, Fax: 0256/2000040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data la care contestatorul ia cunostinta de actul autoritatii contractante pe care il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Patrimoniu - Universitatea de Vest din Timisoara
Adresa postala: Vasile Parvan, nr. 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300223, Romania, Tel.0256/592366, Email: [email protected], Fax: 0256/592381
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2008 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer