Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE CANALIZARE - COMUNA BRAZI, JUD. PRAHOVA, SATELE: BRAZII DE SUS, BRAZII DE JOS ,NEGOIESTI, POPESTI


Anunt de participare numarul 93889/06.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRAZI
Adresa postala: comuna Brazi sat Brazii de Jos strada Teilor nr. 45, Localitatea: Brazi, Cod postal: 107083, Romania, Punct(e) de contact: Ilie Radu, Tel.0244 480 607, Email: [email protected], Fax: 0244 480 700, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE CANALIZARE - COMUNA BRAZI, JUD. PRAHOVA, SATELE: BRAZII DE SUS, BRAZII DE JOS , NEGOIESTI, POPESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Primaria Comunei Brazi, str. Teilor, nr.45, sat Brazii de Jos, judet Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXTINDERE CANALIZARE - COMUNA BRAZI, JUD. PRAHOVA, SATELE: BRAZII DE SUS, BRAZII DE JOS , NEGOIESTI, POPESTI(proiectare + executie)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXTINDERE CANALIZARE - COMUNA BRAZI, JUD. PRAHOVA, SATELE: BRAZII DE SUS, BRAZII DE JOS , NEGOIESTI, POPESTI
Valoarea estimata fara TVA: 9, 260, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garan. parti.-180000lei, garan.de buna execut.=10%din valoa.contract, fara TVA, prin virament banc sau instr.de garant.in origin, in cuant.si ptr perioa prev.in docum.de atrib(conf.ART. 86/HG.925/2006)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006b).Declaratie de eligibilitate
c).Declaratie privind calitatea de participant la procedura
d). Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale
e).Se solicita certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean.
Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean, in copie legalizata.
f).Se solicita certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, eliberat in perioada decembrie 2009 ianuarie 2010, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a).Se solicita Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
b). Se solicita Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, vizate si inregistrate de organele competente si un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizat pentru prestarea serviciile de proiectare si sa execute lucrarile de extindere canalizare din comuna Brazi, satele: Negoiesti, Popesti, Brazii de Sus, Brazii de Jos , emis de o institutie financiara abilitata , pentru demonstrarea asigurarii cash-flow-ului in vederea sustinerii lucrarii pentru 6 luni
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2006a2008), de minimum 10000000 lei. Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, Anexa Formulare.Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: conform cursului B.N.R. valabil pentru data publicarii anuntului de participare la licitatia deschisa, in SEAP (pe site-ul www.bnr.ro, se ia in considerare cursul leu/euro din ziua anterioara datei anuntului).b)Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a).Se solicita Declaratie si lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.(Formularul nr. 6, Anexa 1 la Formularul nr. 6 completate si Anexa 2 la Formularul nr. 6, )b).Se solicita Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie.(Formularul nr. 7, Anexa 1 la Formularul nr. 7 completate si Anexa 2 la Formularul nr. 7, completata si stampilata de beneficiarul contractelor prezentate in copie, )c). Se solicita Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare.(Formularul nr. 8)
d).Se solicita Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.(Formularul nr. 9, Anexa 1 si Anexa 2)
e). Se solicita Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului.(Formularul nr. 10, )). Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat si mentine anumite standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Cerinte obligatorii: Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii (semnarii si finalizarii) in ultimii 3 ani (2007 a finalizat decembrie 2009), a trei contracte cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza. Ofertantul va anexa copiile contractelor prezentate ca experienta similara si va prezenta recomandari din partea beneficiarilor contractelor prezentate in copie, ca experienta similara, care se incadreaza in cerintele de la acest punct.b)Cerinte obligatorii: Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii (contractarii si finalizarii cu Proces verbal de receptie la finalizarea lucrarii), in ultimii 5 ani (2005 a finalizat decembrie 2009), unui contract cu obiect asemanator celui pentru care oferteaza, respectiv lucrari de canalizare, a carui valoare initiala a fost de minimum 2000000 lei.fara TVA. De asemenea, va anexa: copiile contractelor prezentate ca experienta similara, copiile Proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari din partea beneficiarilor pentru lucrarile executate in baza contractelor prezentate in lista si in copie.c)Cerinte obligatorii: Utilajele obligatorii (proprietate sau inchiriere) pentru indeplinirea contractului sunt: 2 buldoexcavatoare, 2 autobasculante .Se vor prerzenta copii legalizate dupa contractele de vanzare, leasing, facturi, contracte de inchiriere sau orice alta dovada a disponibilitatii utilajelor solicitate.Se vor atasa copii dupa certificatele de atestare a starii de functionare a echipamentelor si utilajelor folosite(ISCIR, ITP, etc.)Pentru utilajele in proprietate, ofertantul are obligatia de a prezenta copiile cartilor de identitate ale acestora. Pentru utilajele inchiriate, ofertantul are obligatia de a prezenta copia contractului de colaborare/inchiriere.d)Cerinte obligatorii: Ofertantul va preciza personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, - cel putin un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniu (RTE), pentru care se va prezenta copia legalizata a atestatului in domeniu, valabil;e)Ofertantul va prezenta, in copie, Certificatul ISO 9001:2000 (SR EN ISO 9001:2001, SR EN ISO 14001:2005, Certificatul OHSAS 18001:2004 -sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 27.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2010 11:00
Locul: Primaria Comunei Brazi, str. Teilor, nr.45, sat: Brazii de Jos, judet Prahova , sala de sedinte etaj 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si imputernicitii firmelor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului va fi organizata de autoritatea contractanta in data de 22.02.2010, ora 11.00, pentru toti ofertantii. In urma vizitei se va intocmi un Proces verbal de vizitare a amplasamentului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emil Zola nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244 522445, Fax: 0244 522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Brazi serviciul investitii
Adresa postala: strada Teilor 45 , sat: Brazi de Jos, Localitatea: Comuna Brazi, Cod postal: 107083, Romania, Tel.0244480631, Fax: 0244480631
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2010 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer