Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - extindere canalizare si construire statie de epurare comuna Bala , judetul Mehedinti


Anunt de participare numarul 33908/26.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Bala
Adresa postala: Bala Mehedinti, Localitatea: Bala, Cod postal: 22710, Romania, Punct(e) de contact: primaria bala, Tel.0252/386001, In atentia: viceprimar ec.Ohima Mindrut Valentin, Email: [email protected], Fax: 0252/386001
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
extindere canalizare si construire statie de epurare comuna Bala , judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna Bala , satele Bala - Iupca , judetul Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
extindere canalizare si construire statie de epurare in satele Bala - Iupca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
extindere canalizare si construire statie de epurare in satele Bala -Iupca , conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 924, 321RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 60.000 lei , garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat/local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
2-declaratie privind calitatea de participant la procedura
3-declaratie privind respectarea obligatilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii
4-declaratie privind neincadrarea in prevederile art180 din OUG nr.34/2006 - declaratie privind eligibilitatea5-prezentarea certificatului de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania cu mprivire la situatia obligatiilor la data de 30 august 2007.Pentru persoanele fizice/juridice strainie un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens .
6-Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate fata de termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice/fizice straine un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens .
7-Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul8-Procesul verbal incheiat la vizita pe teren.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul Informatii Generale, Formularul 4: Cifra de afaceri medie calculata pe ultimii 3 ani respectiv 4.500.000 lei;
2.un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat emis de o institutie financiar abilitata (contract de credit sau scrisoare de confort) pentru minim 20% din valoarea propunerii financiare (original);
3.Formular privind indicatorii de bonitate financiara (solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala medie pe ultimii 3 ani) vizata de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala Formular 19 (copie xerox);
4.Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006) vizata de Directia de Finante (copii xerox);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completareasi prezentarea formularului 12 F Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;
2. Formular privind experienta similara Formular 22, (se anexeaza copii xerox dupa Contract, Acte aditionale, Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/Proces verbal de receptie finala, Recomandarea avizata de Inspectoratul de Stat in Constructii (pentru fiecare lucrare inclusa in formularul 12F)
3. Completarea si prezentarea formularului 12 H Declararea privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Pentru utilajele si echipamentele tehnice care nu sunt asigurate din dotarea proprie se solicita copie xerox dupa contractele de inchiriere sau alte documente edificatoare;
4. Completarea si prezentarea formularului 12 I Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani (se anexeaza in copie xerox documente doveditoare eliberate de Inspectiile teritoriale de Munca privind efectivele medii anuale ale personalului angajat);
5. Completarea si prezentarea formularului Anexa la Formularul 12 I Declaratie privind asigurarea cu personal a cadrelor de conducere, si pentru conducerea lucrarii (Sef de snatier, Responsabil tehnic cu Executia, Controlul calitatii, Auditor pentru sistemele de calitate). Pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului, se anexeaza C.V. uri in original, diplome, atestate si carti de munca, in copie xerox;
6. Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii ce se aplica in perioada indeplinirii contractului (sistemul de management al calitatii) ISO 9001:2000, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:1999 (copii xerox)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia se achizitioneaza de la sediul Primariei Bala, mod de plata caserie Primariei Bala
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2007 10:00
Locul: la sediul Primariei Bala ;orice oferta de pret participa la deschiderea ofertelor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
viceprimar ec. Ohima Mindrut Valentin
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mehedinti
Adresa postala: bulevardul CarolI, judetul Mehedinti, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Tel.0252/314666, Email: [email protected], Fax: 0252/314666
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatilor
Adresa postala: str.Stravopoleos , nr6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03008, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Bala
Adresa postala: Bala , judetul Mehedinti, Localitatea: Bala, Cod postal: 22710, Romania, Tel.0252/386001, Email: [email protected], Fax: 0252/386001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2007 19:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer