Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE CANALIZARE SI STATIE DE POMPARE, COMUNA FARAOANI, JUDETUL BACAU


Anunt de participare numarul 65367/02.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FARAOANI
Adresa postala: COMUNA FARAOANI, NR 34, JUDETUL BACAU, Localitatea: Faraoani, Cod postal: 607170, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN SOLOMON, Tel.0234/254152, Email: [email protected], Fax: 0234/254010
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE CANALIZARE SI STATIE DE POMPARE, COMUNA FARAOANI, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA FARAOANI, JUDETUL BACAU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
extinderea retelei de canalizare pe o lungime de 7943 msi 4 statii de pompare ape uzate echipate cu doua pompe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de constructii de canalizare si ape reziduale cuprinzand colectoare canalizare pe o lungime de 7943 m si 4 statii de pompare ape uzate cu doua pompe
Valoarea estimata fara TVA: 2, 151, 910RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.12.2008 pana la 15.06.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 30000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene prin programul Phare 2005, bugetul local si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea sau subcontractarea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE:
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
-declaratie privind calitatea de participant la procedura
-certificat fiscal eliberat de Directia de impozite si taxe locale al unitatii ad-tiv teritoriale unde isi are sediul-certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat-certificat emis de ORC
-certificat de inmatriculare a societatii
-atestate si autorizatii pentru proiectare si executie racord de energie electrica si a instalatiilor electrice de joasa tensiune, eliberate de ANRE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil la 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe perioada 2005-2007 inclusiv , valoarea minima impusa 950.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari cuprinzand valori, perioada, locul executiei, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari
-informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate
-declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice;
-declaratie privind protectia muncii;
-declaratie privind masurile de prevenire si stingere a incendiilor;
-certificat de atestare ISO 9001-2001 pentru managmentul calitatii in constructii
-certificat ISO 9001-2001 pentru managmentul specificului de activitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cerinta minima: prezentarea a 3 contracte de lucrari care au avut ca obiect executia de lucrari de constructii de aceeasi natura si complexitate cu a celui pentru care se oferteaza.-cerinta minima: documente pentru angajat/colaborator: responsabil tehnic cu executia atestat de ISC, responsabil tehnic cu executia instalatiilor electrice atestat de ANRE, responsabil CQ.-cerinta minima: prezentarea sistemului propriu de conducere si asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL
80%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
10%
Descriere:
3.
GARANTIA LUCRARII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: IN URMATRIMITERII UNEI SCRISORI DE INTERES SE PLATESTE LACASIERIA UNITATII SAU CU ORDIN DE PLATA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2008 12:30
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR CU IMPUTERNICIRE SI CI/BI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL PHARE 2005 COEZIUNEA ECONOMICA SI SOCIALA
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STRAVOPOLEOS, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contr. pe care il considera nelegal-contestatiile ref. ladoc. de atribuire se pot depune numai pana la 03.11.2008 , ora 12.00
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2008 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer