Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere cladire Liceul Teoretic Dante Alighieri


Anunt de participare numarul 102818/25.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LICEUL DANTE ALIGHERI
Adresa postala:  ALEEA FUIORULUI, NR. 9, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  032173, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Invatamant Cultura, Tel. 0213260427, Fax:  0213260427, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: Unitati de Invatamant
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere cladire Liceul Teoretic Dante Alighieri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Liceul Teoretic Dante Alighieri ? Aleea Fuiorului, Nr. 9, Sector 3, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere cladire Liceul Teoretic Dante Alighieri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
71223000-7-Servicii de arhitectura pentru lucrari de extindere a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extindere cladire Liceul Teoretic Dante Alighieri
Valoarea estimata fara TVA: 16, 901, 870RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art.122, lit. j) dinOrdonanta de urgenta nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 163.000 lei RON conform fisa de date.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului /ofertantului pentru proiectant si executant:
Declaratii privind eligibilitatea formular 12A; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 formular 12 B; Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social -in copie legalizata sau original; Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social in copie legalizata sau original; Certificat constatator- obiect de activitate cod CAEN ? eliberatde MinisterulJustitiei -in original sau copie legalizata la notariat;Certificat de inregistrare fiscalaeliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul RegistruluiComertului de pe langa Tribunal, copie legalizata la notariat;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiaeconomico-financiara pentru proiectant si executant: Informatii privindsituatia economico-financiara(1) Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza, prin prezentarea urmatoarelor documente relevante, cum ar fi: a) bilantul contabil pentru exercitiul financiar din anul 2007, 2008, 2009, vizat si inregistrat de organele competente.b) declaratie privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani;Conform fisa de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (32.000.000 lei fara TVA, echivalent a7.641.973, 53EURO - la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil in data de 10.05.2010:1 EURO = 4, 1874 lei).Conform fisa de date.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cap teh si/sau prof pt proiec/executant.Inf priv capac tehPt atribcontr de serv, in scopul verif capac teh si/sau prof ofert/cand, aut contr solicita pt indeplinirea contr, urmatoarele: lista a princ serv prestate in ultimii 3 ani-form 12F; Fisa inf gen-form 11A; Oblig contrac in desf- form 11 B; Exp sim-3 contr de serv de proiec faza PT+ DE pentru serv sim se va complform 11C; Recomandare;Pentru atrib contr de lucrari, in scopul verif capacit teh si/sau prof a of/cand, aut contr solicita acestora, in functie de specif, de vol si de complex lucrarilor ce urmeaza sa fieexecut, urmatoarele: Fisa de informatii gen-form 11A; Oblig contr in desf -form 11 B; O lista a lucr exec in ultimii 5 ani -form 12F; Exp similara-se solicita indep si finaliz cu succes in ultimii 5 ani a unui contr de lucrari de nat sim-form 11C; Recomandare-se va prez o rec pt lucrarea care va fi prez la cerinta minima ref la exp similara; Resurse umane si structura manag-o decl ref la efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de cond in ultimii 3 ani pentru serv si lucrari (form 12I); Inf priv masurile de prot muncii-form 11E; Inf privind dotarile specifice-form 12H; Instr priv subcontr-form 12G; Ist litigiilor- form 11D;Standarde de asig a calit val pt proiect si executInf priv standarde de asig a calit; Inf priv standarde de protec a mediului; Inf priv cond de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca pentru proiect si executant.Conf fisa de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru proiectant: 3 contracte de servicii de proiectare faza PT+ DE pentru servicii similare, a caror valoare totala sa fie de minim 540.255, 76LEI fara TVA, echivalent a129.019, 38EURO(la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil in data de 10.05.2010 :1 EURO = 4, 1874 LEI). Se va completa formularul 11C si se va anexa copie de pe contracte, recomandari, proces verbal la terminarePentru executant-Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari de natura similara avand o valoare de minim 14.000.000 LEI fara TVA, echivalent a3.343.363, 42 EURO(la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil in data 10.05.2010 :1 EURO = 4, 1874 LEI).Conform fisa de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
45%
Descriere: Propunerea tehnica
3.
Termen de executie
5%
Descriere: Termen de executie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2010 10:00
Locul: Primaria Sector 3, Str Parfumului Nr 2-4, Bucuresti, Sala de Consiliu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ai operatorilor economici care isi depun oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040011, Romania, Tel. 0213191674, Email:  [email protected], Fax:  0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf prevederilor legale din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sector 3 Directia Invatamant Cultura
Adresa postala:  Str Vasile Lucaciu Nr 34, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030694, Romania, Tel. 0213260427, Fax:  0213260427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2010 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer