Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere cladire spital in vederea extinderii spatiului pentru CPU - Compartiment de primire urgente


Anunt de intentie numarul 25596/17.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic "Prof.Dr.Th.Burghele"
Adresa postala: sos. Panduri, nr.20, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050659, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL CAPITANU, Tel. +40 24106910, Email: [email protected], Fax: +40 24111055, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Extindere cladire spital in vederea extinderii spatiului pentru CPU - Compartiment de primire urgente
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Spitalul Clinic "Prof. Dr. Theodor Burghele", sos.Panduri, nr.20, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Da
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucrari de Extindere cladire spital in vederea extinderii spatiului pentru CPU - Compartiment de primire urgente
Valoarea estimata fara TVA: 19, 284, 677RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.10.2012
Durata: 12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Lucrari de Extindere cladire spital in vederea extinderii spatiului pentru CPU - Compartiment de primire urgente conform caietului de sarcini si proiectului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de achizitie: licitatie deschisa.se va incheia un acord cadru cu durata de ..... ani.garantia de participare: 192846 lei.garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.criteriu de atribuire pretul cel mai mic.criterii de calificare si selectie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 -Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006 -Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie ca ofertant independent in conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 -Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691 din O.U.G. nr.34/2006 -Cazier fiscal -formular tip conform prevederilor Ministerului Finantelor; -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare sau alte echivalente -Bilanturile contabile pe anii 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006-copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul semnat si stampilat , -cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa nu fie mai mica de valoarea primului contract subsecvent -Fisa de informatii generale -Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani -Informatii privind asocierea-Acord asociere -Informatii privind subcontractantii?Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2012 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer