Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere corp B sectiile chirurgie, prematuri si laborator pneumoftiziologie si reabilitare cladire existenta la spitalui L. Turcanu? din Timisoara


Anunt de participare numarul 145942/22.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 256408478, In atentia: Ec. Corina Radu, Email: [email protected], Fax: +40 256408477, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: B-dul C.D-Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Relationare Directa cu Cetatenii - camera 12, parter, In atentia: ghiseul 10 sau 11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere corp B sectiile chirurgie, prematuri si laborator pneumoftiziologie si reabilitare cladire existenta la spitalui L. Turcanu? din Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: : Incinta spital L. Turcanu, in perimetrul str. I. Nemoianu-str. Dr. Liviu Gabor (fosta 7 Aprilie) colt cu strada Braila, Timisoara, jud. Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In baza contractului se vor executa lucrari de constructii, in conformitate cu cerintele impuse prin documentatia tehnica.Valoarea totala estimata a contractului, este de 47.432.660 lei fara TVAAceasta cuprinde: - 45.220.122 lei fara TVA - reprezintand valoarea estimata a lucrarilor de constructii montaj (Subcap. 1.2- Amenajarea terenului, Cap.4 -Cheltuieli pentru investitia de baza, Subcap.5.1.1? Organizare de santier);
- 2.212.538 lei fara TVA - reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute, conform HG 28/2008, in cuantum de 5%, aplicat la valoarea insumata, estimata a cheltuielilor pentru constructii montaj, Subcap. 1.2- Amenajarea terenului, Subcap 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala si Cap.4 -Cheltuieli pentru investitia de baza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
45111000-8-Lucrari de demolare, de pregatire si de degajare a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrari in vederea realizarii obiectivului de investitii ? Extindere corp B sectiile chirurgie, prematuri si laborator pneumoftiziologie si reabilitare cladire existenta la spitalui L. Turcanu? din Timisoara, conform cerintelor impuse prin documentatia tehnica atasata prezentei.Valoarea totala estimata a contractului, este de 47.432.660 lei fara TVAAceasta cuprinde: - 45.220.122 lei fara TVA - reprezintand valoarea estimata a lucrarilor de constructii montaj (Subcap. 1.2- Amenajarea terenului, Cap.4 -Cheltuieli pentru investitia de baza, Subcap.5.1.1? Organizare de santier);
- 2.212.538 lei fara TVA - reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute, conform HG 28/2008, in cuantum de 5%, aplicat la valoarea insumata, estimata a cheltuielilor pentru constructii montaj, Subcap. 1.2- Amenajarea terenului, Subcap 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala si Cap.4 -Cheltuieli pentru investitia de baza
Valoarea estimata fara TVA: 47, 432, 660RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 500.000 lei, perioada de valabilitate minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art 86 din HG 925/2006. Garantia de participare poate fi depusa si in euro sau in alte monede, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR in data de 25.09.2013.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 (aliniat 1), din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
Primar?Nicolae Robu,
Viceprimari: Dan Aurel Diaconu care are si calitatea de presedinte al comisiei de evaluare cu drept de votTraian-Constantin Stoia, Administrator public - Dragoi Sorin;Director economic-Smaranda Haracicu;consilieri locali: Birsasteanu Florica;Ciprian Bogdan; Dorel Boglut;George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca; Geana Nistor Pavel;Bogdan Radu Herzog;Ciprian-Corneliu Jichici;Romanita?Adina?Delia Jumanca;Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu;Adrian Romita Orza;Andrei?Romulus Petrisor;Octavian Mircea Purceld;Vasile Ruset;Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan;Alfred?Robert Simonis;Lucian Dorel Taropa;Adelina-Larissa Tirziu;Radu-Daniel Toanca;Vasile-Teodor Vesa;Elena Wolf;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: TITULARI: Membrii: Gabriela ViziteuSef Birou TehnicPauliean GamaReferent Birou TehnicSteliana StanciuSefServiciul BugetCorina RaduConsilier Serviciul Achizitii PubliceCrenguta OpreaConsilier Serviciul Achizitii PubliceAdina BaloghConsilier JuridicMEMBRII DE REZERVA:
Presedinte: Mihai CostaDirector Directia Institutii Scolara, Medicale, Sportive si CulturaleMembrii: Octavian RoscaConsilier Birou TehnicMariana HeghezConsilier Birou TehnicRamona RaduConsilier Serviciul BugetMaria MezeiConsilier Serviciul Achizitii PubliceLavinia AlexandrescuConsilier Serviciul Achizitii PubliceTeodora Olimpia GentimirConsilier JuridicExpeti cooptati:
TITULARI: - Marius Duma - Consilier Birou Tehnic
MEMBII DE REZERVA: Silvia Pavleac ? Consilier Birou Tehnic
5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, in numele acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Datele/informatiile precizate in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Lucrarile similare de constructii din prezenta procedura, sa aiba corespondent in domeniile de activitate din certificatul constatator emis de ONRC?(document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta poate fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Datele/informatiile precizate in aceste documente sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice/fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Lucrarile similare de constructii din prezenta procedura, sa aiba corespondent in domeniile de activitate cuprinse in datele/informatiile precizate in aceste documente, care trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), se vor demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012), cel putin egala cu 45.000.000 lei. Pentru demonstrarea cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari, ofertantul va completa formularul de informatii generale (Formular B1), luand in considerare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicand media la suma acestora. In cazul unei oferte comune depuse de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Daca este cazul, cerinta poate fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator. Echivalenta in euro/alte monede decat euro, se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (http: //www.bnr.ro).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru demonstararea cerintei, ofertantul va prezenta: - Formularul de informatii generale, in conformitate cu Formularul B1, luand in considerare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicand media la suma acestora. Echivalenta in euro/alte monede decat euro, se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (http: //www.bnr.ro). Daca este cazul, se va completa conform art.186 din OUG 34/2006 si Formular 34 + anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.) Resurse umane 1.a) Se va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani - Formular 12I. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul)
1.b) Ofertantul va asigura un responsabil tehnic cu executia, in conformitate cu L10/1995, atestat cf. Ord.777/2003, pt. domeniul I -lucrari constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere.. Se vor anexa: - copia legitimatiei RTE/certificat de atestare RTE, valabila/valabil la data limita de depunere a ofertelor; -declaratie de disponibilitate semnata in original de titular.. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul)
1.c) Responsabil SSM, in conformitate cu L 319/2006. Se vor anexa: -dovezi care sa ateste calificarea in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca, conform legislatiei in vigoare (in copie semnata in conf.cu originalul) -declaratie de disponibilitate semnata in original de titular. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulate pt. toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190 - OUG 34/2006 (prin cumul)
1 d) Sef Santier ? strudii superioare in domeniul constructiilor
Se vor anexa: - copie diploma studii
-declaratie de disponibilitate semnata in original de titular. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulate pt. toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190 - OUG 34/2006 (prin cumul)
2) Experienta similara 2.a)-Se va prezenta o declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor-Formular 12E privind lista Anexa la Formular 12E. 2.b) Pentru una sau mai multe din lucrarile similare din lista, a caror valoare insumata este de min.22.500.000 lei fara TVA, se vor anexa certificari de buna executie (PV de receptie/recomandari/ certificate constatatoare, etc), continand beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, valori, perioade, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate conform normelor profes.din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurs.tuturor membrilor grup.(cumul.pt.toti op.ec.semnatari ai acord. de asociere).Se poate opta pentru indeplinirea integrala a cerintei de catre un tert sustin., cf.art.190 din OUG 34/2006. Pentru indeplinirea cerintei valorice, echivalenta in euro sau in alta valuta se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro
3) Dotari tehnice 3.a) Se vor prezenta: Declaratia + Lista cu utilaje, instalatii, echip. tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp.a contractului de lucrari-Formular 12H insotit de lista anexa. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune in dotare proprie/de la terti/orice alta forma de dispozitie de urmatoarele utilaje: excavator pe pneuri motor termic peste 1, 25mc, masina de taiat rosturi cu disc abraziv 20 Kw, macara turn cu br. orizontal-50m deschidere, bob elevator mobil cu electromotor de 4, 5 kw, incarcator frontal pe pneuri pana la 1 mc, schela metalica tubulara de exterior G=11-13, 5 t ? 2 seturi de 680m, autobasculanta 2 bucati.. Se vor anexa: facturi de achizitie, contracte de inchiriere etc., care sa dovedeasca forma acestora de punere la dispozitie. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grup.(cumulat pentru toti op.ec.semnatari ai acord. de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant pentru partea sa de implicare in contract si/sau tertul sustinator cf.art.190 din OUG 34/2006 (prin cumul)
4) Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul): 4.a) Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr. nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica; 4.b)Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14.
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent si a standardelor de protectia mediului ISO 14001/echivalent, pentru executia de lucrari similare, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta copiile certificatelor ISO 9001/echivalent si ISO14001/echivalent. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeaza
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
.a) Se va completa declaratia privind efectivul mediu anual si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani-Formular 12I. Daca este cazul, se va completa si formular 35 + anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator, conform art 190 din OUG 34/20061.b) Pentru persoana nominalizata ca RTE, se vor anexa : - copia legitimatiei RTE/certificat de atestare RTE, valabila/valabil la data limita de depunere a ofertelor; -declaratie de disponibilitate semnata in original de titular.. Daca este cazul, se va completa si formular 35 + anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator, conform art 190 din OUG 34/20061.c) Se va nominaliza responsabilul SSM, pentru care se vor anexa: ;
-dovezi care sa ateste calificarea in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca, conform legislatiei in vigoare (in copie semnata in conf.cu originalul) -declaratie de disponibilitate semnata in original de titular. Daca este cazul, se va completa si formular 35 + anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator, conform art 190 din OUG 34/20061.d) Se va nominaliza seful de santier, pentru care se vor anexa- copie diploma studii-declaratie de disponibilitate semnata in original de titular. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulate pt. toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190 - OUG 34/2006 (prin cumul)Se va prezenta: 2.a) Declaratia conform Formular 12E privind lista Anexa la Formular 12E. 2.b) Pentru una sau mai multe din lucrarile similare din lista, a caror valoare insumata este de min. 22.500.000 lei fara TVA -lucrari executate in perioada impusa, se vor prezenta certificari de buna executie (PV de receptie fara obiectiuni /recomandari/certificate constatatoare, etc.), pana la concurenta valorii impuse. Pentru indeplinirea cerintei valorice, echivalenta in euro sau in alta valuta se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro Se vor completa, daca este cazul si formular 35 + anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator, conform art 190 din OUG 34/20063.a) Se vor completa: Formular 12H + Lista anexa privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice si modalitatea prin care sunt acestea asigurate pentru indeplinirea contractului (dotare proprie/de la terti/orice alta forma de dispozitie asupra utilajelor/echipamentelor, etc). Se vor anexa: facturi de achizitie, contracte de inchiriere etc., care sa dovedeasca forma de punere la dispozitie a utilajelor solicitate. Daca este cazul se va completa si Formularul 35 + anexele aferente acestuia pentru tertul sustinator, conform art 190 din OUG 34/2006Se vor prezenta: 4.a)Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii(daca este cazul), conform Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica; 4.b)Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14.Se vor prezenta copiile certificatelor ISO 9001/echivalent si ISO14001/echivalent -documente valabile la data limita a depunerii ofertelor. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de LE doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) (HG 1660/2006) si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza simultan, pe cale electronica, prin intermediul SEAP, cf.art. 165 alin.(2) din OUG 34/2006.In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera doar la pretul total al ofertei. Ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa.Autoritatea contractanta nu impune limite pana la care poate fi imbunatatit pretul total ofertat. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: cea mai buna oferta. Numarul de runde: 1; Durata runda: o zi. .In pretul total al ofertei, supus reofertarii, va fi inclusa si contravaloarea lucrarilor diverse si neprevazute, in procent de 5 %, aplicat la valoarea insumata, a cheltuielilor pentru constructii montaj, Subcap. 1.2- Amenajarea terenului, Subcap 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala si Cap.4 -Cheltuieli pentru investitia de baza
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2013 11:00
Locul: Municipiul Timisoara, Bv. C.D. Loga nr. 1, Sala de licitatii parter - langa lift
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane imputernicite din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Pentru vizualizare documente atasate, operatorii economici trebuie sa detina un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica). 2. Toate cerintele se considera indeplinite, prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. 3. In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au aceeasi propunere financiara, situate pe pozitia cu cel mai mic pretj rezultat in urma desfasurarii licitatiei electronice, pentru departajare, se va solicita acestora o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut ; 4. In cadrul contractului care se va incheia, din contravaloarea procentului de 5 % pentru lucrari diverse si neprevazute, vor fi decontate doar lucrari care pot interveni pe parcursul derularii contractului (conform HG 28/2008), in baza preturilor unitare ofertate, daca este cazul. 5. Contravaloarea lucrarilor diverse si neprevazute, (parte componenta a pretului total ofertat), va fi prezentata separat, atat in NOTA din cadrul formularului de oferta, cat si intr-o linie distincta a Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv, calculata prin aplicarea procentului de 5 %, aplicat la valoarea insumata, a cheltuielilor pentru constructii montaj, Subcap. 1.2- Amenajarea terenului, Subcap 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala si Cap.4 -Cheltuieli pentru investitia de baza
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Timisoara -Serviciul Achizitii Publice ? cam.223
Adresa postala: Bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel. +40 256408367, Email: [email protected], Fax: +40 256408477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2013 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer