Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Extindere ERP la Servicii Publice subordonate Consiliului Local al Municipiului Sibiu?


Anunt de participare numarul 128788/23.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Adresa postala:  Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550178, Romania, Punct(e) de contact:  Cristina Bica, Tel. 0723555802, Email:  [email protected], Fax:  0269/208813, Adresa internet (URL):  www.sibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Extindere ERP la Servicii Publice subordonate Consiliului Local al Municipiului Sibiu?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiului Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere ERP la Servicii Publice subordonate Consiliului Local al Municipiului Sibiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72200000-7 - Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 685, 483.37RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.10.2011 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 10.300 leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prev la art.180, art.181 din OUG34/2006
Documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prev la art.69^1 din OUG34/2006.
Se vor prezenta documente (certificate eliberate de autoritatile competente, valabile la data deschiderii ofertelor) care sa atesteplata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul local. Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/xerocopie certificata pt conf cu original.
Certificatul constatator emis de ORC original/copie legalizata/xerocopie certif pt conf cu original, din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri.Certificatul sa nu fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.
Certif constatatoare privind indeplinirea oblig de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echiv) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata, xerocopie certif pt conf cu original insotite de traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010 (vizat de organele competente)Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Princip serv prestate in ultimii 3 ani
Inf privind exp sim in ultimii 3 ani.contract(e)obiect prestarea unor serv sim celor care fac obiectul proceduri, valoare cumulata minim 150.000 euro(excl TVA)sau echiv in lei de 640.000(excl TVA)copii dupa contract(e)reprez exp sim.
PV de receptie calitativa pt ctr reprez exp sim
Recomandare(i) din partea benefRecomandare(i)original/copie legalizata/xerocopie certif pt conf cu origRecoma vor fi pt ctr reprezentand exp sim.
Se pot prezenta in loc de recomandare(i) certificate(e) constatatoare eliberate de catre beneficiari intocmite cf prev art.97^1, alin.(1) HG 925/2006
declaratie privind utilajele, instalatiile, echip tehnice de care dispune operatorul pt indeplinirea coresp a ctr.ISO 9001:2001 sau echiv
Sa fie valabil la data deschiderii ofertelor
Nu se accepta sisteme de management in curs de certif.inf privind nr mediu in ultimii 3 ani pers angajat, nr si pregatirea cadre de conducereC.V.-uri cadre conducere
inf privind pers direct implicate in indeplinirea ctr, pers cheie
Pt pers cheie se va prezenta:
declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca pers nominalizate sunt angajate in cadrul societatii ofertante Declaratia va fi insotita de un extras din Registrul de Evidenta a Salariatilor care sa cuprinda datele referitoare doar la pers nominalizate
copii dupa ctr de colaborare, in cazul in care persoanele nominalizate sunt colaboratori ai societatii, angajamente ferme de participare
Personal cheie
Pozitie Numar minim
Specialisti certif de SAP AG 5
Specialisti certif pt dezvoltare si instruire pe platforma GeoMedia 2
Manager de proiect cu exp in coordonarea de proiecte de implementare sisteme info precum si exp in coordonarea a cel putin 1 proiect similar la o institutie din administratia publica locala sau clienti privati. 1
subcontractantii si specializarea acestora.
Subcontractantii prezinta:
Acord subcontractare
Inf generale.Asociatul(i) prezintadocum solicitate la cap.V-CRITERII DE CALIFICARE ca si liderul de asociere, capacit tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociatii.ctr/conventia de asociere: lider, oblig, procent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2011 11:00
Locul: Str. Samuel Brukenthal, nr.2, cam.203-sala de presa et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoles, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii
Adresa postala:  Str. Samuel Brukenthal, nr.2, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550178, Romania, Tel. 0269/208880, Email:  [email protected], Fax:  0269/208813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2011 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer