Licitatie Publica - Extindere Gradinita 35
Anunt de participare numarul 47907/27.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Gradinita 35
Adresa postala: Strada Crizantemelor, nr. 2, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051102, Romania, Punct(e) de contact: Ioana Ioana, Tel.420.79.95, Email: [email protected], Fax: 420.79.95
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere Gradinita 35
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Gradinita 35
Str. Crizantemelor, nr. 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de extindere la Gradinita 35, inclusiv proiectare in baza studiului de fezabilitate si a CS.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.1)
74222000-1-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 042, 016RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
135 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita o garantie de participare 100.000 lei - scrisoare de garantie bancara sau OP. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al Sectorului 5. Platile se vor face pana la finele anului 2008, fct. de niv. de realiz al taxelor si imp locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate
2. Declaratie privind neincadrarea in preved art 181
3. Certif atestare fiscala privind plata oblig catre bugetul local si de stat - aprilie 2008
4. Certif ORC - aprilie 2008
5. Statut, contract de societate, certif de inreg
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil la 31.12.2007
2. Scrisoare de bonitate bancara
3. Inform generale
4. Lichiditate generala
5. Solvabilitate patrimoniala
6. Declaratie - acces sau disponib resurse reale negrevate de datorii, linii de credit, alte mijl fin pentru a asig cash flow de exec a lucrarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. O medie de 9.000.0004. Incadrarea indicatorului peste procentul de 90%5. Incadrarea indicatorului peste procentul de 25%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista princip lucrari in ultimii 5 ani
2. Lista princip servicii in ultimii 3 ani
3. Experienta similara pt serv proiectare
4. Experienta similara pt exec lucrari
5. Decl privind dotari specifice utilaje, e chip tehnic
6. Inform privind personalul tehnic si de spec
7. Inform privind protectia mediului
8. Standarde de asig a calit
9. Inform privind cond de munca
10.Decl acord contract si termene de exec
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. 2 fise + PV+recomandari4. 5 fise+PV +recomandari. Valoare minima 9.000.0007. ISO 14001 (certificat sau in curs de implem), adresa din care sa rez ca respecta mas de prot a med8 ISO 9001, Man calit, plan de control de calitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
programul calitatii propus pt executia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: De la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2008 12:30
Locul: la sediul nostru
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputernici ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03008, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.3154642, Fax: 3154642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv contabilitate
Adresa postala: Str Crizantemelor, nr. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051102, Romania, Tel.4207995, Fax: 4207995
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2008 18:01