Licitatie Publica - Extindere Gradinita 53
Anunt de participare numarul 68009/04.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Gradinita 53
Adresa postala: Strada Aleea Bacau, nr. 2A, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76503, Romania, Punct(e) de contact: Tatiana Damban, Tel.423.21.45, Email: [email protected], Fax: 423.21.45
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere Gradinita 53
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Gradinita 53, Aleea Bacau nr. 2A, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de extindere la Gradinita nr. 53, inclusiv proiectare in baza SF si CS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Studiului de Fezabilitate si Caietului de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 510, 751RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
135 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita o gar. de partcipare in valoare de 90.000 lei, constituita prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata. Garantia de buna executie - 10% din val fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al sectorului 5. Platile se vor face pana la finele anului 2009, in baza veniturilor proprii ale consiliului local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acosiere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate
2. Declaratie privind neincadrerea in prevederile art. 181
3. Certificate de atestare fiscala privind plata imp. si taxelor catre bugetul local si de stat- nov/dec 2008
4. Certificat ONRC - nov/dec 2008
5. Statut, contract de soc. certif de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant la 31.12.2007
2. Scrisoare bonitate bancara - nov/dec 2008
3. Info generale
4. Solvabilitate patrimoniala
5. Lichiditate generala
6. Decl asigurare cash flow de executie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. O medie 10.000.000 lei4. Peste 25%5. Peste 90%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista pp lucrari in ultimii 5 ani
2. Lista pp servicii in ultimii 3 ani
3 Experienta similara - serv. proiectare
4. Experienta similara - exec. lucrari
5. Declaratie dotari specifice, utilaje, echip. tehnic
6. Informatii personal tehnic si de specialitate
7. Informatii privind protectia mediului
8. Standarde de asigurare a calitatii
9. Informatii prinind cdt de munca
10. Decl. prevederi contract si termen de executie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. 3 fise + PV+Recomandari4. 3 fise + PV+RecomandariVal minima 2.500.000 lei7. ISO 14001 (sau similar) - certif. sau in curs, adresa privind resp. masurilor de prot a mediului8. ISO 9001 (sau similar) - certif. sau in curs, manualul calit, plan de control de calitate9.ISO 18001(sau similar) - certif. sau in curs, manualul calit, plan de control de calitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
programul calitatii propus pt exec lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: de la sediul nostru din Aleea Bacau nr. 2A
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2008 15:00
Locul: Serv. Contabilitate
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor, exp. ext. cooptati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03008, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.315.46.42, Fax: 021.315.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contabilitate - Gradinita 53
Adresa postala: Aleea BAcau nr.2 A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 052304, Romania, Tel.021.423.21.45, Fax: 021.423.21.45
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2008 14:28