Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE GRADINITA NR. 7


Anunt de participare numarul 50614/23.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Zamfirescu, Tel.0262/212171, Email: [email protected], Fax: 0262/212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE GRADINITA NR. 7
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiulBaia Mare, Strada Dr. Victor Babes nr. 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ansamblul construit al gradinitei nr. 7 se va compune din doua corpuri: corpul nou si corpul vechi.Corpul principal al gradinitei(denumit corp vechi), care se pastreaza, va fi reorganizat, planseul peste etaj, din grinzi de lemn, reparat/consolidat, sarpanta refacuta integral si se va adopta o invelitoare mai usoara.Anexele din curte se vor demola, pe locul lor construindu-se corpul nou, care este compus din: cladirea salilor de grupa cu regim de inaltime P+1 si sala multifunctionala cu regim de inaltime parter. Sala multifunctionala face articularea dintre corpul vechi si corpul nou. Suprafata desfasurata corp vechi Sd=533 mp; Suprafata desfasurata corp nou Sd=1526 mp;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ansamblul construit al gradinitei nr. 7 se va compune din doua corpuri: corpul nou si corpul vechi.Corpul principal al gradinitei(denumit corp vechi), care se pastreaza, va fi reorganizat, planseul peste etaj, din grinzi de lemn, reparat/consolidat, sarpanta refacuta integral si se va adopta o invelitoare mai usoara.Anexele din curte se vor demola, pe locul lor construindu-se corpul nou, care este compus din: cladirea salilor de grupa cu regim de inaltime P+1 si sala multifunctionala cu regim de inaltime parter. Sala multifunctionala face articularea dintre corpul vechi si corpul nou. Suprafata desfasurata corp vechi Sd=533 mp; Suprafata desfasurata corp nou Sd=1526 mp;
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 800, 000 si 2, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare =10000 lei prin scrisoare de garantie bancara - in originalGarantia de buna executieeste de 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006;Certificatele de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusive taxele localeformulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor original sau copii legalizate;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Cerinta obligatorie: Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industriecopie;Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexacare cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, valabil la data deschiderii ofertelor-original sau copie legalizata, sau pt. persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere professionalin conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat o valoare impusa(2500000 lei)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ultimul bilant contabil sau extrase de bilant din care sa rezulte urmatorii indicatori economici : - Lichiditatea generala sa fie mai mare de 100% ;
- Solvabilitatea patrimoniala sa fie mai mare de 30% ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii :1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executarii lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
2.Obligatii contractuale in desfasurare
3.Experienta similara: realizarea in ultimii 5 ani a cel putin 2 contracte alecaror obiect a fost executarea de lucrari similare, din care sa reiasa ca valoarea lor cumulata este egala sau mai mare de 680.000 lei
4.Recomandari din partea altor beneficiari: 2 recomandari pentru lucrari similare5.Resurse tehnice: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
6.Resurse umane : Declaratie care contine informatii privindpersonalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de executie a lucrarilor.
7. Protectia mediului : Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie amediuluipe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului
8.Certificarea sistemuluicalitatii :
Declaratie referiotare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.
Documente care atesta certificarea sistemului calitatii de catre un organism acreditat, sau orice alte probe sau alte dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii bazat pe seriile de standarde europene relevante.Se solicita programul calitatii propus pentru executia lucrarii
9.Declaratie privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
25/21.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: cerere de solicitare si plaa la casieria Primariei Municipiului Baia Mare sau prin O.P. in contul RO93TREZ43624510220XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2008 11:00
Locul: Primaria Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Sincai nr. 37, judet Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Strada Stefan cel Mare nr. 1, ,Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-596110, Email: [email protected], Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult cinci (5) zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Primaria Municipiului Baia Mare, Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262-212171, Email: [email protected], Fax: 0262-212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2008 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer