Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE GRADINITA PP26


Anunt de participare numarul 68290/06.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRU FINANCIAR GRADINITE
Adresa postala: TIMISOARA, STR.VERSULUI, NR.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300741, Romania, Punct(e) de contact: STURZA ANGELICA, Tel.0756 040 800, Email: [email protected], Fax: 0256467525
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE GRADINITA PP26
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: GRADINITA PP26, TIMISOARA, STR TEIULUI NR.3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REZISTENTA STRUCTURA BETON, REZISTENTA STRUCTURA METALICA, ARHITECTURA, INSTALATII ELECTRICE, SANITARE, INCALZIRE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI CONSTRUCTII EXTINDERE CU CORP CLADIRE, SALA DE SPORT BAZIN DE INOT
Valoarea estimata fara TVA: 2, 943, 977RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 55000, IAR GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG370/2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AOCIERE/SUBCONTRACTARE ART, 44, 45/OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.CERINA OBLIGATORIE: prezentare formular 12A Declaratie privind eligibilitatea
2.CERINA OBLIGATORIE: completare formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181/OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
6.Formular Informatii generale CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI 2200000 RON7.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Primarie original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor8.Certificat de atestare fiscala emis de ANAF original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor9.Bilantul contabil la 31.12.2007 copie pe care se va mentionaconform cu originalul, semnata si stampilata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Completare formular 12 H Declaratie privind instalatiile, utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
11.Completare formular 12 I Declaratieprivind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.12.Certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii.- CERTIFICAT ISO 9001- CERTIFICAT ISO 14001- CERTIFICAT ISO 18001
Formularul 12D- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, din care 3 lucrari avizate de IGSIC
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria sau virament in contul Centrului Financiar Gradinite Timisoara, cont RO29TREZ6215004XXX000225 Trez Timisoara, CF 14078379.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2008 12:00
Locul: CENTRU FINANCIAR GRADINITE, TIMISOARA, STR VERSULUI NR.2, SERV. CONTABILITATE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
LUCRARILE SE VOR EXECUTA IN FUNCTIE DE ALOCATIILE BUGETARE-FONDURI ALOCATE. FONDURILE ALOCATE PE ANUL 2008 CONFORM HG370/2008 SUNT DE 300000 RON
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL ISJ TIMIS
Adresa postala: CD LOGA NR.3, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300300, Romania, Tel.0256490430
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2008 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer