Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE GRUP SCOLAR MANECIU CU SASE SALI DE CLASA SI GRUPURI SANITARE PE SEXE


Anunt de participare numarul 18201/11.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUPUL SCOLAR MANECIU
Adresa postala: str.Tabla Butii, nr.5, Maneciu, Prahova, Localitatea: Maneciu-Ungureni, Cod postal: 107365, Romania, Punct(e) de contact: DUDUTA POPA, Tel.295020, Email: [email protected], Fax: 295020
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE GRUP SCOLAR MANECIU CU SASE SALI DE CLASA SI GRUPURI SANITARE PE SEXE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: STR TABLA BUTII, NR5, JUD PRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUIRE CORP NOU CU DESTINATIA DE SCOALA GIMNAZIALA CU SASE SALI DE CLASA SI GRUPURI SANITARE PE SEXELA SUBSOL CF CAIETULUI DE SARCINI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214220-8 - Scoala gimnaziala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM PROIECTULUI TEHNIC
Valoarea estimata fara TVA: 1, 108, 440RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea isi rezerva dreptul de a optapentru achizitii si lucrari sim cf art 122 lit j din ord 34
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare 15.000 lei, garantia bancara de buna executie 7%, din valoarea contarctului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
cu o pl prin trezorerie la 15 zile de la efectuarea receptiei, sumele vor fi alocate atat din bugetul local cat si din bugetul de stat .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
grupurile sanitare si primul etaj functionabile la data de 15 septembrie 2007.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia de impartialitate, eligibilitate, decl privind neincadrarea in prev art 181, certificate de atestare fiscala in original si copie legalizata, la data depunerii, certificat constatator, original sau copie legalizata, la data depunerii, certificat de inregistrare copie legalizata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri globala, si cifra de afaceri in domeniul de activitate care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, formularul informatii generale .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista lucrarilor executate in ultimii cinci ani, declaratii referitoare la personalul de specialitate , de care dispune studii de pregatire profesionala, declaratii referitoare la utilaje , instalatii, echip tehnice de care dispune op economic pentru indepl contractului, recomandari vizate de catre Insp de Stat in Constructii, etc cf fisei de date a achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim un contract conform documentatiei de atribuire , depunerea atestatului sau al angajamentului de participare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria Grupului Scolar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2007 15:00
Locul: STR Tabla Butii, Nr5, Jud Prahova, cabinet directori adjuncti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai agentilor economici sau imputerniciti ai acestora , comisia de evaluare .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Hotararea de Guvern 300 din 30 martie 2007.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATILOR
Adresa postala: str STRAVROPOLEUS, NR 6, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300846, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile cf art 280(5) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
GRUPUL SCOLAR MANECIU
Adresa postala: Str tabla Butii, Nr5, jud Prahova, Localitatea: Maneciu, Cod postal: 107365, Romania, Email: [email protected], Fax: 0244295020
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2007 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer