Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere infrastructuri de securitate PKI


Anunt de participare numarul 79314/05.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere infrastructuri de securitate PKI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere infrastructuri de securitate PKI- soft, dispozitive de criptare, servicii de instalare, configurare, instruire si suport/asistenta tehnica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48730000-4 - Pachete software de securitate (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
72611000-6-Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a)1000 de kit-uri pentru autentificare (1.000 de dispozitive pentru stocarea cheilor private de tip token, 1.000 licente certSAFE sau echivalent pentru certificat de semnare si autentificare, 1.000 licente certSAFE sau echivalent pentru certificat de criptare cu recuperare de cheie, 1.000 licente gateSAFE sau echivalent pentru autentificarea utilizatorilor la aplicatiile autoritatii contractante;b)168 de Certificate digitale calificate, c)un Certificat de server SSL pentru asigurarea autenticitatiid)Modul de semnare integrabil, e)Modul de managementul unitar, f)Servicii de instalare si configurare, g)Servicii de instruire;h)Servicii de suport tehnic si asistenta tehnica.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 402, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 28000 lei; garantie de buna executie 10% din contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii. Plata cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art.181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare-indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil(2006, 2007, 2008), Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 1.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie-lista principalelor livrari, Recomandari, Informatii privind personalul tehnic,
Autorizare pentru livrarea/configurarea, Acreditare pentru prestarea serviciilor, Acreditare pentru produsele livrate, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii, Certificat ISO 9001, Certificat ISO 27001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima-in cazul in care se ofera aceeasi solutie PKI se va prezenta un contract avand ca obiect furnizarea de solutii de securitate logica (SSL), cu o valoare de minim 420.000 lei iar in cazul in care oferta contine o solutie PKI diferita de cea existenta in sistemul informatic al autoritatii contractante se va prezenta- un contract/contracte avand ca obiectfurnizarea de solutii de securitate logica (SSL), cu o valoare de minim 420.000 lei siun contract avand ca obiectfurnizarea unui proiect de interoperabilitate PKI.Cerinta minima: CV-uri personalului tehnic - pentru proiectarea, instalarea si configurarea solutiei ofertate minim 2 persoane certificate CISA siminim 1 persoana certificata CISA si CISSP, persoane cu experienta de minim 2 ani in domeniul implementarii de proiecte PKI ;pentru suport tehnic minim 2 persoane cu experienta de minim 2 ani in activitati de suport si help-desk in domeniul PKI;pentru dezvoltare software minim 2 dezvoltatori software cu minim 3 ani experienta in proiectarea si dezvoltarea de aplicatii software complexe (arhitecturi n-tier cu minim 300 de utilizatori).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret total
70%
Descriere: Pret total
2.
Termen de livrare/prestare
30%
Descriere: T1 20 pct si T2 10 pct.conform Formularului 15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a participa la faza finala de LE ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.Procesul repetitiv de ofertare se refera la factorii de evaluare-pretul si termenul de livrare/prestare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
321824/01.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2009 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2009 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2009 11:00
Locul: Splaiul Independentei 202 A, sector 6, etaj 1, Camera nr.3 - Sala de Consiliu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de operatorii economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Valori estimate pentru licente, certificate si module este de 878.000 lei fara TVA, pentru dispozitive de semnare este de 116.000 lei fara TVA si pentru servicii instalare, configurare, suport tehnic (24 de luni)este de 408.000 lei fara TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Independentei 202 A, sector 6, etaj 10, cam.30, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.Romania, Email: [email protected], Fax: 021 3152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2009 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer