Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE LA SCOALA CU CLASELE I - VIII PISCOLT


Anunt de participare numarul 41261/10.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PISCOLT (PRIMARIA COMUNEI PISCOLT)
Adresa postala: str. LIBERTATII, nr. 62, Localitatea: Piscolt, Cod postal: 447250, Romania, Punct(e) de contact: IOSIF DOBOS, Tel.0261/824622, 0261/824800, 0261/824802, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0261/824622, 0261/824800, 0261/824802
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE LA SCOALA CU CLASELE I - VIII PISCOLT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: LOCALITATEA PISCOLT, STRADA VICTORIEI, NR. 59/A, JUDETUL SATU MARE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea cladirii scolii cu clasele I - VIII Piscolt cu un corp de cladire ce va cuprinde 4 salii de clasa, grup sanitar, biblioteca, sala de studii, garaj la parterul cladirii, depozit materiale didactice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214210-5 - Scoala primara (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extinderea cladirii scolii cu clasele I - VIII Piscolt cu un corp de cladire ce va cuprinde 4 salii de clasa, grup sanitar, biblioteca, sala de studii, garaj la parterul cladirii, depozit materiale didactice.
Valoarea estimata fara TVA: 840, 336RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 20000 lei care se constituie prin Scrisoare de garantie bancara (in original) emisa in favoarea autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin bugetul local conform H.G.R. nr. 1285/2007, anexa nr. 2, pozitia nr. 815.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Individual.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc eligibilitatea:
- Declaratie pe propria raspundere completata in conmformitate cu Formularul B1 din cap. G Modele documente.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de sanatate (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), la data de 31.12.2007.
Documente care dovedesc inregistrarea:
- Pentru persoane juridice romane:
Certificat de inregistrare in original emis de oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala.
- Pentru persoanele juridice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Obligatii contractuale in desfasurare - informatii cu obligatii contractuale fata de alti clienti.
2. Situatia financiara:
Informatii financiare vizate de DGFPCFS (obligatoriu) din care rezulta Lg, Sp, vr, C(f)= (v(r) x F(r) - Vlce) + Lcn + Dp.
Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente.
a) dovada ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.800.000 lei.
b) sa prezinte situatia lichiditatii generale, valoarea indicatorului fiind de cel putin 100%.
c) sa prezinte solvabilitatea patrimoniala valorii indicatorului fiind de cel putin 30%.
d) Capacitatea financiara a candidatului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea generala - cap. G Modele documente.
2. Sustinerea tehnica: obligativitatea prezentarii listei cuprinzand subcontractantii, a acordurilor de subcontractare si formularele care prezinta subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% din indeplinirea contractului.
3. Asigurarea calitatii lucrarilor - dosarul privind sistemul propriu de conducere si asigurarea calitatii.
4. Experienta similara:
Dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unei lucrarii similare:
Se solicita cel putin o lucrare similara de valoare mai mare de 630.000 lei.
Prin lucrare similara se intelege maxim doua contracte de lucrari din codurile CPV 45000000.
Contractul/contractele de lucrari trebuie sa cuprinda cel putin lucrarile prevazute de codurile CPV 45000000.
Se solicita ca valoarea fara TVA a contractului sau valoarea fara TVA a celor doua contracte sa fie de cel putin 630.000 lei.
Experienta similara va fi insotita si de recomandarea din partea benefiarului respectiv intocmit in conformitate cu prevederile de la B.3.2. pct. 5 din fisa de date a achizitiei.
5. Recomandari din partea altor beneficiari / clienti (cel putin 1 recomandare).
6. Resurse tehnice - asigurarea mijloacelor tehnice pentru indeplinirea contractului cu lucrari.
7. Resurse umane - asigurarea cu personal tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractului cu lucrari si asigurarea responsabilului tehnic cu executie, care sa fie atestat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietcontravaloarea caietului de sarcini se va achita cu bani lichizi la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2008 12:00
Locul: La sediul Primariei comunei Piscolt.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de analiza si evaluare a ofertelor.Reprezentanti imputerniciti ai firmelor ofertante.Observatori de la DGFP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
COMITETUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOT, NR. 6, SECTORUL 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISJ SATU MARE
Adresa postala: STRADA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 6, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440010, Romania, Tel.0261716441
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.01.2008 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer