Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere Labortor: P+2 ; Extindere Incinerator Eco.: P ; Extindere Filtru Vestiar: P+1 ; Reparatii Curente Corp B: P+2; Amenajare Parcare Incinta; Canalizarea Menajera in Incinta; Demolare Cabina Portar


Anunt de participare numarul 42859/08.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITAR VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR MARAMURES
Adresa postala: str. VASILE ALECSANDRInr. 66, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430302, Romania, Punct(e) de contact: SIMINA DANIEL VASILE, Tel.0262-224031, Email: [email protected], Fax: 0262-224005
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere Labortor: P+2 ; Extindere Incinerator Eco.: P ; Extindere Filtru Vestiar: P+1 ; Reparatii Curente Corp B: P+2; Amenajare Parcare Incinta; Canalizarea Menajera in Incinta; Demolare Cabina Portar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DSVSA Maramures, str Vasile Alecsandri nr 66, Baia Mare, Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Extindere Labortor: P+2 ; 2.Extindere Incinerator Eco.: P ; 3.Extindere Filtru Vestiar: P+1 ; 4.Reparatii Curente Corp B: P+2(modernizarea cladirii); 5.Amenajare Parcare Incinta; 6.Canalizarea Menajera in Incinta; 7.Demolare Cabina Portar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor moderniza un numar de 1 cladire si se vor construi un numar de 3 cladiri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 703, 347RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 34000 Ron, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform OG 7/2006 aprobata prin Legea nr. 71/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CF. FISA DE DATE , DECLARATIE PRIVIND ELEGIBILITATEA FORM. 12 A, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SIT. PREV. LA ART. 181 FORM 12 B, CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXEGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT.
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE CATRE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CF. FISA DE DATE, DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, COPIE BILANT CONTABIL VIZAT SI INREGISTRAT LA ORGANELE COMPETENTE, evolutia bonitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE AFACERI SA FIE 1700000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/Proces verbal de receptie finala/Recomandare avizata de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru fiecare lucrare inclusa, Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificatele ISO 9001-2000 , ISO 14001, programul de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul
50%
Descriere:
2.
Termen de executie
30%
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: IN NUMERAR LA CASERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.03.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2008 10:00
Locul: DSVSA Maramures, str. Vasile Alecsandri nr 66, Baia Mare, jud. Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264.431063, Fax: 0264.593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DSVSA Maramures compartiment juridic
Adresa postala: str. Vasile Alecsandri nr 66, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430302, Romania, Tel.0262.224031, Fax: 0262.224005
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2008 20:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer