Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE PAVILON ,, B REABILITARE UTILITATI BLOC OPERATOR SPITALUL MILITAR DE URGENTA GALATI


Anunt de participare numarul 84175/12.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02489 GALATI
Adresa postala: STRADA TRAIAN NUMARUL 199, Localitatea: Galati, Cod postal: 800150, Romania, Punct(e) de contact: STRADA TRAIAN NUMARUL 199, Tel.0236.423938, In atentia: COMANDANT DRAGANESCU VIRGIL, Email: [email protected], Fax: 0236323002, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE PAVILON , , B REABILITARE UTILITATI BLOC OPERATOR SPITALUL MILITAR DE URGENTA GALATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: U.M. 02489 GALATI, STR. TRAIAN NR. 199, COD POSTAL 800150
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXTINDERE PAVILON , , B REABILITARE UTILITATI BLOC OPERATOR SPITALUL MILITAR DE URGENTA GALATI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 119, 862RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se constituiein valoare de 220.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 10% din valoarea fara TVA, a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - Transferuri pentru finantarea investitiilor la spitale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legala cu desemnarea liderului asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Declaratie privind eligibilitatea2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta3Declaratie privind calitatea de participant la procedura4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat
5Certificat de cazier fiscal al ofertantului, emis de Autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, in original sau copie legalizata, in termenul de valabilitate la data depunerii ofertei.
6Certificat Constatator emis de ONRC Certificat de Inregistrare emis de ONRC
7Pentru persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.Informatii privind situatia economico-financiara:
1. Bilantul contabil intocmit la 31.12.2008
2. Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006-2008).
II. Informatii privind bonitatea financiara:
1. Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor. Se vor prezenta declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci, sau ca are resurse reale negrevate de datorii, sau orice alte mijloace (Scrisori de bonitate din partea bancilor) suficiente pentru a realiza executarea lucrarii.
2. Contractantul trebuie sa faca dovada bonitatii si a capacitatii financiare de a prelua noi lucrari, prezentand situatia financiara intocmita pe baza datelor din bilantul contabil pe ultimii 3 ani (trei) ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
I.2. Nu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani este mai mica de22.000.000 lei.II.2. Indicatorul de bonitate rezultat trebuie sa indeplineasca urmatoarea conditie: Lichiditatea generala medie din ultimii trei ani sa fie cuprinsa in intervalul 90%-100% (active circulante/datorii curente x 100)In cazul unei asocieri, cerinta obligatorie trebuie indeplinita de fiecare asociat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Declaratia privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, se va prezenta: copie dupa contractul de lucrari similare, copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, copie procesul verbal de receptie finala, recomandare in copie legalizata sau original din partea benefiacrului lucrarii2Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare3Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, impreuna cu lista cuprinzand dotarile specifice cu utilaje, echipamente tehnologice avute in patrimoniu, sau acordurile de subcontractare pentru dotarile necesare4Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului, CV-urile personalului de conducere siale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. Pentru responsabilul tehnic cu executia se va prezenta, documentulde atestare, in termen de valabilitate.se va prezenta o lista cu personalul , vizata de ITM
5Lista cu personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului Lista personal cheie6Certificat de conformitate cu standardul ISO 9001/2001 sau echivalent privind sistemul de management al calitatii7Declaratie privind asigurarea standardelor de protectie a mediului
Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii8Atestat eliberat de ANRE
9Pentru echipamentele, utilajele si aparatura solicitata se vor prezenta fisele, in xerocopie, de la producator si agrementele tehnice
Pentru dotarile aferente salilor de operatie se vor prezenta: 1Autorizatie pentru livrarea produselor2Autorizatie privind executarea serviciilor de garantie3Autorizatie de instalare montaj si punere in functiune4Autorizatie de comercializare a produsului emisa de MSP5Certificat de calitate pentru produs6Cartea tehnica a produsului7Manual de utilizare/exploatare8Declaratie de conformitate9Certificat CE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista trebuie sa contina si informatii privind executareaa cel putin unui contract similar in valoare de minim -10.000.000 lei, cod CPV 45000000-7. Este obligatoriu ca in perioada mentionata, ofertantul sa faca dovada indeplinirii si finalizarii unui contract de lucrari ce a avut ca obiect executarea de lucrari similare celor ce fac obiectul procedurii, cod CPV 45000000-7, in valoare de minim 10.000.000 lei.3. Necesar minim de utilaje pentru indeplinirea contractului: -statie de betoane de min 50 mc/ora, atestate ICECON sau similar, si autorizatie de mediu valabila a statiilor, pentru locatiile unde sunt amplasate, prezentate in copie legalizata sau asociere etc- 1 buc-statie de sortare 50 to/h, atestata ICECON sau similar si autorizatie de mediu valabila a statiei, pentru locatiile unde este amplasata aceasta, prezentata in copie legalizata 1 buc.-Schela autoridicatoare 2 cpl.-excavator 2 buc.;
-vibrator beton 3 buc.;
-grup termic sudura 1 buc.;
-automacara 5tf 1 buc.-autotelescop 1buc-buldozer 1 buc-compactor 2 buc-schela autoridicatoare 2 buc-maimecanic- 5 buc-instalatie de forat BENOTO si turnat piloti 1 buc-autobasculanta 16to 5 buc-autobetoniera 5 buc-autocisterna apa 1 buc-dispozitiv cofraje 2 cpl-incarcator frontal 2 buc-pompa turnat beton 2 buc-laborator gr.II 1 buc-laborator gr.III 1 buc4. Numar minim de personal de specialitate pentru indeplinirea contractului: 50 muncitori calificati constructii, din care: -fierar-betonist 10;
-zidar 10;
-sudor 5;
-lacatus 5;
-tamplar 5;
-izolator - 5;
-instalator-electrician 5;
-electrician automatist 2;
-instalator apa, canal 3. Muncitori necalificati 20.5.Sa dispuna de personal tehnic de specialitate, autorizat de un organism abilitat, pentru Responsabil tehnic cu executia conform Ordinului nr.777/26.05.2003 emis de MLPTL pentru domeniul I constructii civile industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
2 runde de 24h, pauza de 24h, procesul de ofertare se ref.la pret.Op.ec.va licita pretul total.In cadrul pretului total se accepta modificari ref. doar la: organiz. de santier, cheltuieli indir., profit.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2009 12:00
Locul: La sediul U.M. 02489 GALATI, STR. TRAIAN NR. 199
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor sau la instanta judecatoreasca competenta.
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: 4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str.Brailei nr. 153., Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460.027, Email: [email protected], Fax: 0236/460.027, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC sau instanta judecatoreasca competenta, in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal, cf art. 256^2 alin.(1) lit.b).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al U.M. 02489 Galati
Adresa postala: Str. Traian nr. 199, Galati., Localitatea: Galati, Cod postal: 800150, Romania, Tel.0731221048, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2009 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer