Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXTINDERE PRIN SUPRAETAJARE SI AMENAJARE SEDIU I.T.M.PRAHOVA


Anunt de participare numarul 23396/13.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA PRAHOVA
Adresa postala: STR.ANUL 1848, NR.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA SACUIU, Tel.0244/515014/14, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244/514357, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: CONTROL RELATII DE MUNCA, SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXTINDERE PRIN SUPRAETAJARE SI AMENAJARESEDIU I.T.M.PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: IMOBIL I.T.M. PRAHOVA DIN B-DUL INDEPENDENTEI, NR.12, ORASUL PLOIESTI, JUDETUL PRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE EXTINDERE PRIN SUPRAETAJARE-MANSARDARE CU UN NIVEL (ETAJ III) A CONSTRUCTIEI EXISTENTE PRECUM SI AMENAJAREA INTERIOARA SI EXTERIOARA A NIVELELOR EXISTENTE (P, E1, E2) + ANEXE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 946, 218RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 23.160 LEI, PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA.GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 7% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA, PRINRETINERI SUCCESIVE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
MODALITATI DE FINANTARE: FONDURI EXTRABUGETARE.MODALITATI DE PLATA: ORDIN DE PLATA PRIN TREZORERIE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE CF. ART. 44 ALIN 2, O.UG. 34/2006 (ASOCIERE LEGALIZATA).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.CAZIER JUDICIAR AL CONDUCATORULUI OPERATORULUI ECONOMIC;2.DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA;3.DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREAIN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN O.U.G. 34/2006;4.CERTIFICAT EMIS DE REG.COM.;5.CERTIFICAT EMIS DE DIRECTIA DE TAXE SI IMPOZITE LOCALE;6.CERTIFICAT PENTRU PLATA TAXE SI IMPOZITE LA BUGETUL CONSOLIDAT;7.CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND PLATA COMISIONULUI LA ITM;8.AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE DIN PUNCT DE VEDERE AL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA SAU ALT DOCUMENT DOVEDITOR SIMILAR CU ACEASTA PENTRU ACTIVITATILE CE URMEAZA A FI DESFASURATE DUPA CAZ , COD.CAEN: 4521, 4522, 4525, 4531, 4533, 4542, 4543;9.STATUTUL SOCIETATII.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.BILANT CONTABIL ANUAL - 31.12.2006;
2.INFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI MEDIE IN DOMENIUL LUCRARILOR DE CONSTRUCTII PE ULTIMII 3 ANI - MINIM 6.948.000 LEI.
3.DOVADA OPERATORULUI CA DETINE RESURSE FINANCIARE DISPONIBILE PENTRU REALIZAREACONTRACTULUI CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.EXPERIENTA SIMILARA;
2.DECLARATIE PRIVIND ECHIP.TEHNICE, UTIL.SI INSTAL.;
3.STUDIILE PERS.DE CONDUCERE A OP.ECONOMIC;
4.INFORMATII PRIVIND PERS.TEHNIC, DE SPECIALITATE SI DE ASIGURAREA CONTROLULUI CALITATII;
5.INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII;
6.STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII;
7.STANDARDE DE MEDIU;
8.LISTA CU CEL PUTIN 3 CONTRACTE DE LUCRARI CU VALOARE APROXIMATIV 1158000 LEI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
DOSARUL NR.1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA SE FACE IN NUMERAR, LA CASIERIA I.T.M.PRAHOVA.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.08.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2007 10:00
Locul: SEDIUL I.T.M.PRAHOVA, PLOIESTI, STR.ANUL 1848, NR.4 , JUD.PRAHOVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ADMINISTRATORUL SAU PERSOANE IMPUTERNICITE IN SCRIS DE ACESTA.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PLOIESTI, SECTIA COMERCIALASI DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: PLOIESTI, STR.EMIL ZOLA, NR.4, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-UL DINICU GOLESCU, NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM PREVEDERILOR CAPITOLULUI IX DIN O.U.G.NR.34/2006: -CONTESTATIAADRESATA CONSILIULUI NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR;
-PLANGEREA FORMULATA IMPOTRIVA DECIZIILOR PRONUNTATE DE CONSILIU ADRESATA CURTII DE APEL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRUL I.T.M PRAHOVA
Adresa postala: STR.ANUL 1848, NR.4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100559, Romania, Tel.0244511171/16, Fax: 0244592302
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2007 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer