Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Extindere, reabilitare si desfiintare partiala spatii existente, pentru acces actori, cabine si spatiu de recreere si actualizare fatada, Sala Toma Caragiu, Teatrul L.S. Bulandra


Anunt de participare numarul 100098/14.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Teatrul Municipal Lucia Sturdza Bulandra
Adresa postala:  Bd. Schitu Magureanu nr.1, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050025, Romania, Punct(e) de contact:  Bd. Schitu Magureanu nr.1, sector 5, Tel. 0040213138996, In atentia:  Alina Cristea, Email:  [email protected], Fax:  0040213123897, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica de cultura
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Extindere, reabilitare si desfiintare partiala spatii existente, pentru acces actori, cabine si spatiu de recreere si actualizare fatada, Sala Toma Caragiu, Teatrul L.S. Bulandra
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Teatrul L.S.Bulandra, Sala Toma Caragiu, str. Jean Louis Calderon, nr 76 A, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii, lucrari de instalatii electrice, lucrari de instalatii sanitare, lucrari de instalatii termice, lucrari de instalatii ventilatie si climatizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212322-9 - Lucrari de constructii de teatre (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii, lucrari de instalatii electrice, lucrari de instalatii sanitare, lucrari de instalatii termice, lucrari de instalatii ventilatie si climatizare.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 584, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 20.000 lei, se constituie prin instrument de garantare emis ?conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat ?original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face la executia si receptia lucrarilor, pe faze de executie, ?baza situatiilor de lucrari aprobate, ?contul de trezorerie al executantului, din bugetul propriu al autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta nu se admite a fi depusa ?asociere ?cadrul unei oferte comune.Ofertantul nu are dreptul sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant ?cadrul unei alte oferte.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat la 30 aprilie 2010.Prezentarea unui certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice emisa de autoritatea competenta care sa ateste ?eplinirea acestor obligatii.Prezentarea de catre ofertant a unei declaratii pe propria raspundere ca nu se afla ?nici una dintre situatiile prevazute de art.180 si 181 din OUG nr.34/ 2006. Prezentarea unui document eliberat de autoritatile competente care sa dovedeasca forma de ?egistrare ca persoana juridica si obiectul de activitate al ofertantului, din care sa rezulte ca acesta ?eplineste conditiile de functionare specifice pentru activitatea CAEN ?care se ?crie obiectul contractului, certificat constatator emis de ONRC ?original. Acesta va fi ?otit de o copie dupa certificatul de ?egistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta pentru a face dovada ?eplinirii nivelului minim al indicatorului financiar solicitato declaratie privind cifra de afaceri globala, si defalcat cifra de afaceri ?domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, din ultimii 3 ani din care sa rezulte ?eplinirea a nivelului minim al indicatorul financiar solicitat; situatiile financiare anuale pentru anii 2007, 2008, 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
o cifra de afaceri de 11.000.000 lei, ?ultimii trei ani ?domeniul de activitate aferent domeniului contractului de achizitie publica ?cauza
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari similare executate ?ultimii 5 ani;declaratie ?otita de cel putin 3 documente ?original semnate de beneficiar care sa certifice executarea lucrarilor, calitatea acestora; Informatii referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic;informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune pentru executarealucrarilor; Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ?ultimii 3 ani;Informatii privind partile din contract pe care operatorul economic le va subcontracta; prezentarea unor documente valabile, ?copie legalizata care sa ateste certificarea conformitatii sistemului de management al calitatii ?raport cu standardul SR EN ISO 9001:2001 si certificarea conformitatii ?domeniulmanagementului de mediu conform standardului SR EN ISO 14001:2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Importanta caracteristicii tehnice si functionale
30%
Descriere:
3.
termen de executie
20%
Descriere:
4.
programul calitatii
10%
Descriere:
5.
organizare de santier
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2010 15:00
Locul: sediul autoritatii contractante - Bd. Schitu Magureanu nr.1, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii legali ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cncsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal a Tribunalului Municipiului Bucuresti
Adresa postala:  Bulevardul Unirii nr.37, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 021408.36.00, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala:  Str. Schitu Magureanu, Nr. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050025, Romania, Tel. 0213138996, Email:  [email protected], Fax:  0213123897, Adresa internet (URL):  www.bulandra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2010 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer